fbpx

אז אתם מוכרים גופי תאורה, פריטי אופנה, ציוד הספקה טכנית או כל מוצר אחר. כנראה שאתם די מתקשים בכתיבת תיאור למוצרים השונים באתר. זה לא שאתם לא מכירים את המוצרים היטב, זה פשוט לא קל לכתוב על נושאים טכניים שאינם באמת מעניינים איש. אז האם יש דרך קלה יותר לעשות זאת? האם יש כלי עזר שבאמת יכול לחסוך זמן ולייצר את הערך הרצוי? התשובה כמובן כן! ובחינם 🙂

כתיבת תיאורי מוצר בעזרת AI

כחברת ניהול אתרים אנחנו נדרשים להעלות מוצרים עבור לקוחותינו באופן שוטף. מנהל אתר טוב ככל שיהיה לא מסוגל לכתוב על כל דבר, בטח על מוצרים שהוא כלל אינו מבין בהם. לכן, אנחנו לא ממציאים כלום, אנחנו פונים לאתרי היצרנים (בשפות זרות) אנחנו פונים ליבואנים (לקבל חומרי גלם מכירתיים) אנחנו גם מבקרים באתרי מתחרים כדי לקבל מידע נוסף שלא בהכרח קיבלנו מהלקוח וכן הלאה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בשנה האחרונה, אופי העבודה שלנו השתנה לחלוטין עם השקת כלי הAI לציבור הרחב, אנחנו בעצם לא נדרשים לעבוד קשה כבעבר אלא יכולים ממש ליצור תוכן יש מאין בעזרת כלי בינה מלאכותית שיודעים לכתוב לנו תיאור צבעוני על בסיס תוכן אינפורמטיבי/טכני לחלוטין וכך בעצם ליצור חווית רכישה אונליין גם בלי לנסח פעם אחר פעם את הניסוחים המדויקים.

    בחודשים האחרונים, כללי המשחק השתנו אף יותר עם הוספת יכולות בתחרות בין Open AI ו-Google אשר משדרגים עוד ועוד את כלי הAI שלהם – גם אלו שבחינם לחלוטין. וכאן מגיע הטוויסט בעלילה, גוגל פתחה עבורנו פתח ליצור הרבה יותר תוכן איכותי ומבוסס עם מינימום השקעה!

    שימוש בתמונה כדי ליצור תיאור מוצר

    לא רבים יודעים זאת ואו מודעים לאפשרות. אבל, גוגל מאפשרת כיום באמצעות כלי Gemini שלה ליצור תוכן על בסיס תמונה בלבד! כן. קראתם נכון. ניתן לטעון תמונה שצילמתם של מוצר בחנות, ניתן לטעון תמונה שאין עליה מידע כלשהו ברשת והיא תדע להסיק מגוון פרמטרים ולכתוב אודותיהם עבורכם!

    1. כנסו לאתר: https://gemini.google.com/app
    2. טענו את התמונה הרצויה
    3. כתבו: כתוב לי תיאור מוצר עבור התמונה המצורפת
    4. ראו פלא!

    התוצאה די מדהימה, גוגל בעזרת המנוע המתקדם שלה תזהה עבורכם מגוון רחב של פרמטרים שניתן להסיק מהתמונה לבדה.

    דוגמאות לנתונים שניתן להסיק מתמונה:

    • חומר – עור, זהב לדוגמה
    • צבע – שחור/זהב, ורוד לדוגמה
    • סגנון – אלגנטי/קלאסי לדוגמה
    • גודל/מידה – קוטר 12 ס"מ לדוגמה
    • התאמה – לגברים/נשים לדוגמה
    • תכונות – איכות/מתאים למתנה/גימור
    • יתרונות – עמיד/ניתן להתאמה/מתנה מושלמת
    • התאמה לערכים נוספים

    בעצם ניתן להבין היטב מה המהות של המוצר ברמת דיוק יחסית גבוהה (לא לסמוך על המידות כמובן..) גם בלי להבין בתחום. ניתן על בסיס המידע הנ"ל לבחור מה יכנס לתיאור המוצר ומה יוותר בחוץ. אבל, ככלל זמן העבודה על כל מוצר ומוצר באתר מכירות מתקצר משמעותית!

    לסיכום,

    גם אם קיצרנו עבורכם את הזמן עם טיפ מדהים זה! מדובר בחלק אחד מתוך מגוון פעולות שוטפות שמנהל אתר נדרש לעשות באתר מכירות. אם אין לכם זמן לעשות זאת בעצמכם, אם אתם רוצים שהאתר יראה מושלם, פנו אלינו לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן