fbpx

עידן חדש של חיפוש לפנינו! מה יעשו חברות קידום אורגני לאתרים? האם אתם חושבים שגוגל עדיין צריכה "עזרה" בבחינת רלוונטיות אתר לביטויי חיפוש? אם אתם לא יודעים את התשובות לשאלות אלו, אנחנו ממליצים בחום לצפות בוידאו מהכרזת גוגל לפני כמה שעות! (נכתב ב-08:31:15.5.2024).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בכל העולם צופים ממש ברגעים אלו בסרטון זה ובסרטוני הדרכה נוספים של המתחרה open AI עם החידושים שלהם בדמות מודול חדש GPT-4o, מה ניתן להסיק מהתקדמות זו? לאן הולכים מכאן בכל הקשור לקידום אורגני בשנת 2025?!

    קידום אורגני בעידן חדש של AI

    בפורומים מקצועיים שונים שואלים טובי מנהלי האתרים ומקדמי האתרים בעולם את גוגל עצמם, מה ההנחיות שלהם לגבי העתיד הקרב ובא? נציגי גוגל עונים באופן חזרתי למדי את אותן התשובות ממש, הם בעצמם לא באמת יודעים לאן כל הסיפור הזה הולך..

    מה שהם כן יודעים לענות בצורה די ברורה, שהאלגוריתם של גוגל כבר לא מתבסס על אותן אלפי פרמטרים שהרכיבו יחד את הציון של כל אתר ואתר אלא האלגוריתם מבצע חישובים מסוגים אחרים לחלוטין על בסיס המשתמש המחפש, מיקום המשתמש, היסטוריית המשתמש, התנהגויות של גולשים אחרים ומגוון פרמטרים אחרים עליהם אין למקדמי אתרים כל דרך להשפיע ואו להנדס.

    הקישורים שנבנו, לא רלוונטיים. המאמרים שנכתבו למטרות קידום בלבד, לא רלוונטיים. המטא דאטה שבה השקעתם זמן רב, נכון – לא רלוונטיים. 

    בהכרזה מעלה על עתיד החיפוש – די ברור שכל חוויית החיפוש צפויה להשתנות. במידה ומוסיפים את פרטי ההכרזה של GPT-4o שכבר מצליח לזהות קול, תמונה, תחושות שקרובות לרגשות, אנחנו מבינים שגם אופן החיפוש של המשתמשים ישתנה, ראו הכרזה:

    גולשים צפויים לשנות את אופן האינטראקציה שלהם עם מכונות. כלומר, גולשים כבר לא יחפשו בצורה נקודתית ומדויקת מה שהם צריכים, הם פשוט יביעו בכתב ואו בעל פה ואו אפילו באמצעות צילום את מה שהם מחפשים והתשובה שהם יקבלו תהיה זו שמורכבת מהסקת מסקנות מעמיקות והבנה מהותית יותר של הצרכים שלהם.

    איך מקדמים אורגנית אתר בעידן של AI מתקדם והולך?

    בראש ובראשונה – זונחים את כל עולם המושגים המוכר והנוח שאליו התרגלנו. לא עוד התבססות על מטודות עבודה בהם כולם עושים את אותן הפעולות ממש. כעת, יש לחשוב מערכתית באופן שונה לחלוטין כדי לזרוע את הזרעים עבור הפירות שנקצור מחר.

    בעצם, מה שאנחנו מנסים להגיד, שעלינו ליצור ערך אמיתי עבור הלקוחות!

    דוגמה לקידום אורגני באתר תדמיתי בעידן החדש:

    חייבים לחשוב על כל שירות ושירות, איך אנחנו יכולים להציע זווית ייחודית שמצדיקה המשך הישארות בראש תוצאות החיפוש מיד לאחר התוצאה ואו בשילובה.

    דוגמה לאתגר:

    במידה וגולש חיפש נושא שהנו משפטי במהותו, מנוע החיפוש יכול לאתר מגוון רחב של מאמרים בבלוגים של עורכי דין המתמחים בנישה זו. ואו – לפנות ישירות למקור המידע המהימן ביותר, קרי – לשון החוק ולפרשן את התוכן עבור הלקוח על בסיס ניתוחים של אתרים שונים ברשת.

    דוגמה לפתרון:

    כתיבת תוכן נוסף איננה הפתרון. הפתרון יהיה ליצור סט כלים שמאפשרים למשתמש לקבל תשובה מותאמת אישית לצרכיו כדי להבטיח שמנוע החיפוש ימליץ על אתר זה כנספח לתשובה ואו אף כמקור שלה. במקרה דנן, אפשר בהחלט ליצור היררכיית תוכן שונה לחלוטין בדומה לזו שמייצרים באתרי מכירות (תכונות, סננים, ערכים נוספים) אשר מצדיקים תנועה ישירה לעמוד.

    דוגמה לקידום אורגני באתר מכירות בעידן החדש:

    חייבים לחשוב על כל מוצר ומוצר, אילו פרמטרים חשובים ללקוח שעל בסיסם הוא יעדיף לרכוש מכם במקום ממקור אחר – אבל ברמת ההכרח!

    דוגמה לאתגר:

    במידה וגולש חיפש פריט אופנה של מותג מוכר, מנוע החיפוש יפנה את הגולש הישר לאתר היצרן/יבואן הרשמי ואו למציע הזול ביותר מתוך הבנה שלמחיר יש משמעות רבה עבור הלקוח. כל המידע שהלקוח נדרש כדי לקבל החלטה תופיע כבר בפלט שהמנוע חיפוש יציג ועל הגולש יהיה לבחור לפי פרמטרים של שילוח/מחיר/אמינות ולבצע רכישה מהירה. זה בעצם יקשה על כל שחקן חדש ואנונימי למכור מוצרים אלו..

    דוגמה לפתרון:

    כדי לייצר ערך שלא ניתן להשוואה ולהבטיח שמנועי החיפוש ישקלו את האתר שלנו בתצוגת התשובה למחפשים, עלינו ליצור בידול מספק מיתר השחקנים ברמת הערך ללקוח. ניתן לשלב במחיר המוצר אפשרות לתשלומים, ניתן לשלב בפירוט המוצר משלוח מהיום להיום, ניתן לשלב במוצר גם אפשרויות מתקדמות להחזר וביטול עסקה וכמובן שגם ניתן להוסיף בחלק מהמוצרים שירות/תמיכה וכל ערך אחר שמבטיח שמנוע החיפוש יידרש לשקול את האתר שלכם כבעל ערך המצדיק הצגה למשתמשים.

    אז איך נראה עתיד הקידום האורגני לאתרי אינטרנט?

    אף אחד לא יודע. גם מאמר זה הנו נסיבתי, הוא נכתב כדי להציג מבט אחר על העולם הקיים. לעורר ישנים כדי להבין שמה שהכרנו כבר לא יהיה. האמת היא, שהעתיד נמצא דווקא בשירותי ניהול אתרים – אנחנו עוסקים ביצירת ערך אמיתי ללקוחות. ביכולתנו ליצור את הכלים הנדרשים כדי להבטיח סיכוי הישרדות אורגנית בעידן של חוסר וודאות מוחלט.

    די ברור שכמו כל המגמות הקשורות לענף הטכנולוגיה והכלכלה במאה העשרים ואחת, החזקים יתחזקו והחלשים יחלשו. ייתכן מאוד ששחקניות קידום גדולות יצליחו לפתח סט כלים עדכני לעידן המשתנה. ייתכן מאוד שרבים בענף זה ידרשו להחלפת מקצוע ואו התאמתו לעידן חדש בו צריך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להשיג תוצאות, אבל זה הזמן להניע תהליכי שינוי ולא לחכות לרגע האחרון, כי בעידן AI הרגע האחרון יכול לחלוף מבלי ששמתם לב!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן