fbpx

קידום אורגני לאפליקציה דורש מידה רבה של סבלנות. את מרבית העבודה כלל לא ניתן לראות אבל כאשר נעזרים בסבלנות ועושים עבודה נכונה, הקידום האורגני הוא זה שמייצר את הלקוחות הטובות ביותר שלכם בטווח הארוך. אז כמה זה עולה?!

כמה עולה קידום אפליקציה?

עלות קידום אפליקציה הנה נגזרת של מגוון פרמטרים. בדיוק כמו אתר אינטרנט המקודם במנועי החיפוש, כך גם אפליקציה המקודמת בחנויות האפליקציות דורשת תכנון מקדמי, הגדרת יעדים ראליים ביחס למוצר ולשוק.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר באים לבחון כמה עולה לקדם אפליקציה, עלינו להסתכל על הנתונים הבאים:

    1. מה גודל השוק?
    2. כמה האפליקציה טובה ביחס לשוק?
    3. כמה אנשים מחפשים אפליקציה זו מידי חודש?
    4. באילו ביטויים המשתמשים יחפשו את האפליקציה?
    5. מה מידת התחרות על ביטויים אלו?

    ככל שאנחנו רוצים לקדם יותר מילות מפתח (ביטויים בהם יחפשו את האפליקציה בחנויות), ככל שהשוק בו אנחנו משחקים צפוף ותחרותי יותר, כך האתגר בקידום האורגני של האפליקציה עולה בהתאמה. במידה ואנחנו מקדמים אורגנית ביטויים קשים להשגה, הרי שמקדם האתרים עובד יותר קשה, נדרש למיומנות גבוהה יותר ולכן גם העלויות מתייקרות בהתאמה.

    ובכל זאת, ניתן להציג טווח מחירים לאפליקציה ממוצעת:

    1. עלות קידום אורגני לאפליקציה B2B – בין 3,200-5,200 ש"ח לחודש.
    2. עלות קידום אורגני לאפליקציה B2C – בין 2,200-3,200 ש"ח לחודש.

    *מאחר ואילו מחירים משוערים ומתייחסים למגוון עצום, מומלץ לפנות אלינו להציג את האפליקציה ולקבל הערכת עלות קידום מותאמת אישית לאפליקציה שלכם ולא לסמוך על טווח מחירים זה בתכניות שלכם.

    מה הן מרכיבי העלות בקידום אפליקציה?

    קידום אורגני הנו שם כולל למגוון רחב של פעולות שנעשות על ידי המקדם האורגני:

    1. מחקר קהל יעד – הבנה של מי הקהל, מה הוא צריך, ואיך לפנות אליו.
    2. מחקר מילות מפתח – בירור איך הגולשים מחפשים את האפליקציה
    3. הטמעת מילות מפתח – הוספת המילים הנכונות לתיאור האפליקציה.
    4. הטמעת שפות נוספות – הוספת שפות נוספות בנקודות השונות באפליקציה.
    5. יצירת אינדיקציות חיוביות – קישורים, אזכורים, רשתות חברתיות אודות האפליקציה.
    6. טיפול באינדיקציות שליליות – קריסות, ביקורות, כל פגיעה אפשרית באפליקציה.

    כלל הפעולות הללו דורשות זמן רב של עבודה כמו גם השקעה כספית לעתים ברכש מדיה, קישורים ומאמרים ליצירת אינדיקציות חיוביות. כמו כן, עליכם להיערך לשיתוף פעולה עם מקדם האפליקציות בכך שכל בעיה שעלולה לפגוע בחוויית המשתמש ואו ליצור אינדיקציה שלילית תטופל על ידי הצוות הטכני שפיתח את האפליקציה.

    במקרים מסוימים, מקדם האפליקציות אף ידרוש מכם פיתוחים נוספים שנותנים לכם ערך גבוהה יותר אל מול יתר המתחרים ובכך בעצם מעלה את הדירוג שלכם בשילובי חיפושים ועוד. אך כל מקרה נבחן לגופו.

    מאחר וזמן עולה כסף, מאחר ועבודה של צוות מקצועי עולה כסף, כל פעולה שהמקדם מבצע משפיעה בפועל על העלויות קידום.

    איך יודעים אם ההשקעה כלכלית?

    ההשקעה כלכלית. אין לכם באמת אפשרות אחרת. גם אם אתם בוחרים להשקיע את מרב המאמצים בשיווק ממומן – גם אז תידרשו לעשות עבודות קידום אורגני כתשתית לשיווק בתשלום – הכל נשען על מידת ההתאמה של האפליקציה לצורכי המשתמשים ולמילות המפתח בהם הם ישתמשו!

    איך בודקים עבודת מקדם אפליקציות?

    כמו בקידום אורגני של אתרי אינטרנט, גם בקידום אורגני של אפליקציות יש כלי מעקב אמינים אשר יאפשרו לכם לעקוב אחרי ביצועי האפליקציה עוד בטרם המשתמשים הורידו אותו. אנחנו נרצה לראות ולעקוב אחר מגמות, להבין באילו רשימות או טרנדים אנחנו יכולים להופיע וכמובן לראות מגמה צומחת של הורדות אורגניות של האפליקציה.

    מאחר ובחודשים הראשונים אין לנו דרך לראות תוצאות (נדיר!), עדיין תידרשו למידה מסוימת של אמון בנותן השירותים. כדי לוודא שהוא עושה עבודתו נאמנה, בקשו ממנו דוח פעולות ושיסביר לכם מה נעשה, מתי, איך משפיע על התוצאות האורגניות..

    לסיכום,

    קידום אורגני לאפליקציה איננה בבחינת רצוי, אלא בבחינת חובה. כן, אתם חייבים לעצמכם את ההזדמנות האמיתית להצליח וזה מתחיל ונגמר בקידום האורגני שתעשו לאפליקציה. לכן, מומלץ בחום לתכנן מראש תקציבים לאפיק שיווקי חשוב זה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן