fbpx

זה מעצבן את כל בעלי החנויות באינטרנט. הם רואים שאנשים מוסיפים מוצרים לסל, עוברים אפילו לסל קניות אבל אז, ברגע האחרון נוטשים את העגלה ויוצאים מהאתר מבלי לרכוש בפועל. זה מתסכל למדי כי בכל זאת, אם הם הגיעו כל כך קרוב למכירה, למה פספסנו אותם?

נתונים סטטיסטיים מראים שבממוצע 80% מהגולשים שנכנסו לסל קניות ישלימו את הרכישה. רק אחד מתוך חמישה ישלם כסף בפועל. במילים אחרות, מספיק למצוא דרך להחריג את האתר מהסטטיסטיקה בכדי להרוויח הרבה יותר כסף מבלי להגדיל את ההוצאה על שיווק. 

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    סיוע לגולשים לקנות בחנות האינטרנטית

    כדי לעזור לגולשים לבצע רכישה באתר ולא לנטוש את הסל רגע לפני התשלום, צריך להבין למה הם נוטשים? מה בעצם גרם להם לחשוב פעמיים ולוותר על הרכישה? הרי אנחנו יודעים שהם רצו את המוצר, אפילו צריכים את המוצר, אבל קיבלו החלטה לדחות רכישה או לרכוש מהמתחרים..

    הסיבות לנטישת עגלה בחנות האינטרנטית:

    • חוסר אמון – חשש שהמוכר לא יספק את ההזמנה.
    • חוסר גמירות דעת – התלבטות לגבי המוצר עצמו.
    • חשש מהחזרה – חוסר רצון להתעסק באי תאימות.
    • מחיר המוצר – תחושה שהמוצר יקר מידי (עם משלוח).
    • דחיפות המוצר – רצון לקבל מוצר בלי לחכות.

    בחנות פיזית כלל הסיבות הללו אינם מתקיימות. יש מוצר ברור, מדיד, מותאם, מידי וכמובן לחץ חברתי בקופה שמונע את הוויתור בגלל המחיר..

    עם ההבנה של הסיבות לנטישה, אנו יכולים להתחיל לטפל בבעיה!

    תקשורת רציפה לאחר הוספה לסל

    אנחנו יודעים שבערך 40% מהגולשים באינטרנט רק מבצעים מחקר ולא מתכננים לרכוש בפועל. אנחנו גם יודעים שגולשים פוטנציאליים שמתלבטים לגבי רכישה צפויים לנטוש את סל הקניות מיד עם הופעת העלות הנסתרת הראשונה כדוגמת מינימום הזמנה, עלות משלוח ואו עלות התקנה.

    אבל, בערך 50% מהמבקרים באתר לגמרי בעניין של רכישה. הם צריכים ורוצים את המוצרים שיש לכם להציע והכל תלוי בכם אם הם יבצעו את הרכישה אצלכם או אצל המתחרים בפועל.

    המשתנה המשמעותי ביותר שיעזור לגולשים לקנות מכם זה להוריד מחירים. כן, פשוט וקל. להיות זול מהמתחרים מבטיח גידול חד במכירות. האם זה משתלם? זה כבר נושא אחר לגמרי.

    אז איך בכל זאת מגדילים מכירות בחנות?

    הסוד הוא להיות זמין ללקוח. הדרך הטובה ביותר להיות שם בשביל הלקוח הנו להתקין תוסף צ'אט (אנושי) אשר מוגדר להופיע רק בעמודי הסל והתשלום ולהקפיץ הודעת עזרה ראשונית לכל מי שמבקר בעמודים אלו.

    בעת תגובה מצד הלקוח, ניתן להתחיל לתקשר עמו בלייב דרך אפליקציה ייעודית שיש לחלק מתוספי הצ'אט ובעצם לענות על חמשת החששות של הלקוח שהצגנו מעלה. ניתן להציע קופון הנחה, ניתן להסביר על איכות המוצר ומידת ההתאמה לצורכי הלקוח ועוד ובכך לא לתת ללקוח לחשוב ולהתלבט אלא לבצע רכישה מהירה ובמקום.

    אבל למי יש זמן?! ובכן, תתפלאו אבל זה לא מחייב יותר מידי. בסך הכל אין יותר מידי ביקורי משתמשים בעמודי הסל והתשלום, רוב הגולשים לא עוברים לסל ואילו שכן לא תמיד יעזרו בצ'אט האנושי. מה שמשאיר אותנו עם כמה שיחות בודדות עד כמה עשרות שיחות (כבר משתלם) ביום.

    במידה וכל שיחה מייצרת מכירה בפועל, הרי שזה לגמרי משתלם וכלכלי להשקיע את המעט כדי לגרום לאתר לעבוד טוב יותר ולהפוך את תקציב השיווק לאתר למקור הכנסה משמעותי לעסק.

    איך מקימים תשתית זו?

    אם אתם לקוחות של חברת ניהול אתרים כדוגמתנו, צרו קשר עם מנהל האתר שלכם והוא כבר ידאג לעשות עבורכם הכל. אם אין לכם מנהל אתרים מקצועי, עליכם לנסות לפנות למי שבנה את האתר ואו לאיש השיווק שלכם לקבלת המלצות על הצ'אט הנכון בין עבורכם.

    כמובן שניתן לפנות גם אלינו. נשמח לייעץ לכם גם ללא עלות וללא התחייבות. אבל עבודה עם מנהל אתרים מקצועי ממכרת.. ראו הוזהרתם 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן