fbpx

מפעם לפעם אנחנו קולטים לקוח לשירותי ניהול אתרים אשר מגיע עם נכסי גוגל חסומים. בדרך כלל מסיבה של אי עמידה בתנאי המדיניות של גוגל. כתוצאה מכך, הלקוח אינו יכול לשווק בכלים המתקדמים של גוגל כדוגמת "גוגל שופינג" ואו "גוגל מקס פרפורמנס" וזה בעיה לא קטנה. 

במידה ואתם נתקלים במצב דומה וכל הניסיונות שלכם לפתור את הבעיה עלו בתוהו, אנחנו בהחלט יכולים לעזור לכם להתגבר על כך גם כאשר אחרים אמרו לכם שאין להם מושג איך. למה? ובכן, כי אנחנו חברת ניהול אתרים – אנחנו לא רק יודעים לעבוד עם ניהול הקמפיין אלא יודעים לעבוד עם האתר כדי להתאימו לעמידה בתנאי המדיניות של גוגל והחזרת האתר לרשימת האתרים המותרים לשיווק.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שחרור חשבון נעול בגוגל אדס/מרצ'נט

    אז גוגל כותבים לכם שאתם מפירים את מדיניות גוגל ולכן אינכם יכולים לפרסם. זה מידע חשוב אבל חסר. במקרים רבים, אין לכם מידע בעל ערך שיאפשר לכם לתקן את הליקוי וזה בעצם לחפש מחט בערימת שחת. גם אם תפנו לתמיכה של גוגל אדס, תקבלו לרוב איזה הכוונה כללית כדוגמת חוסר התאמה בין שיטות השילוח..

    כתוצאה מכך, רבים מרימים ידיים ומוותרים על טיפול שורש בבעיה ולכן גם לא חוזרים לפעילות שיווקית בגוגל.

    להלן דוגמאות לסיבות לחסימה של חשבון גוגל מרצ'נט לפרסום בגוגל אדס:

    1. חוסר בתאימות בשיטות השילוח
    2. חוסר בתאימות במדיניות האתר
    3. הטעיה/הצגת מידע לא נכון למשתמשים
    4. בעיות ברמת נתוני המוצרים
    5. בעיות ברמת אימות החשבון

    יש עוד סיבות רבות אחרות כמובן.

    איך פותרים "בעיות בחשבון הגוגל מרצ'נט"?

    כדי לפתור בעיות בחשבון גוגל מרצ'נט צריך בראש ובראשונה לבצע סריקה מקיפה של האתר כולו. אנחנו רוצים לבדוק שאנחנו עומדים בכמה תנאים עיקריים:

    1. שהמחירים באתר זהים לאורך כל מסע הלקוח.
    2. שעלויות השילוח זהים לאורך כל מסע הלקוח.
    3. שהמדיניות באתר זהה לזו בגוגל מרצ'נט.
    4. שאין לנו שימוש במידע שיקרי באתר.
    5. שהפיד מהאתר זהה למוצג באתר.

    במקרים רבים, שינוי בנתונים אליהם נחשף הלקוח יכולים להופיע בנקודות שונות ואז האלגוריתם של גוגל מזהה אי תאימות ומשם החשבון נחסם. מה שצריך לעשות במקרים אלו זה לשחזר מסעות לקוח במגוון מוצרים וקטגוריות ולוודא שהמחיר, שיטת המשלוח, המידע האינפורמטיבי כדוגמת זמן משלוח, אחריות ומידעים נוספים נותרים זהים בכלל עמודי הארכיון/המוצר/הסל והתשלום.

    לדוגמה, אם מופיע בעמוד מוצר משלוח תוך 7 ימי עסקים אך בשיטות שילוח מופיע תוך 14 ימי עסקים, זה פער שגוגל לא יאהב.

    לפעמים הבעיה נוצרת עוד קודם לכניסת הלקוח לאתר. כאשר פיד המוצרים שאנו מחברים עם גוגל מרצ'נט סנטר מכיל פרמטרים לא נכונים ברמת המוצר (תיאור מלא במקום תיאור קצר) ואו מכיל פרמטר מחיר מלא במקום מחיר לאחר מבצע שנוסף באתר ברמת הפריט הבודד ואו ברמת תוסף מבצעים והנחות. ישנם מקרי קיצון בהם שימוש בגלגל המזל להטבות שונות אף הוא גורר אי תאימויות מאחר והאלגוריתם אינו משתתף בכלי קידום אלו..

    לדוגמה, אם מופיע בפיד מחיר 299.99 ובאתר מופיע 279.99 (לאחר הנחה). על אף שהלקוח יוצא נשכר, גוגל פחות יאהב את זה.

    לפעמים יש לנו קישור בתחתית האתר למדיניות משלוחים והחזרות ואו תקנון האתר ובתוכן עמודים אלו מופיעים תנאים שונים מאשר בסל עצמו (זמני משלוח, עלות משלוח או כל פרמטר אחר..) ואו שיש קישור לעמוד תקנון לא נכון בעמוד התשלום – במקרים אלו, האלגוריתם מזהה את המילת מפתח הרלוונטית ומסמן את האתר כלא אמין לאורך כל מסע הלקוח וגם אז נקבל שלילה לא מובנית ויהיה עלינו לאתר את מקור הבעיה.

    איך עובד השירות שלנו לשחרור חשבונות גוגל חסומים?

    מאחר ואנחנו גם מנהלים אתרים וגם משווקים אותם, יש לנו את הניסיון בניהול שני צדדי המתרס של הבעיה. בחברות שיווק רבות אין את היכולת לטפל באתר ולכן גם אין בידם את האפשרות לטפל בבעיה. בחברות פיתוח מצד שני, כלל לא מבינים את הדרישות של גוגל וכך הבעיה נוצרת מלכתחילה.

    בחברה כמו שלנו, יש בדיוק את האיזון הנכון בין מנהלי הקמפיינים ומנהלי האתרים בכדי שיוכלו לעבוד בסינרגיה נכונה ולעבור ולתקן את הבעיה פעם אחת ולתמיד מהיסוד. במידה ופותרים את הבעיה, רצוי גם לנהל רישומת של מקור הבעיה כדי למנוע הישנות החסימה של החשבון גם בעתיד אך זה כבר משימה למנהל האתר בניהול האתר בשוטף.

    רוצים שנדאג לכם? רוצים שגם האתר שלכם יוכל לשוב ולשווק בגוגל אדס מוצרים כמו כולם? פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לשחרור הנעילה של החשבון באופן חד פעמי ואו לקבלת שירות מלא ומתמשך של המומחים המדהימים שלנו!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן