fbpx

אם אתם בעלי עסקים, סביר מאוד להניח שאין לכם זמן פנוי ביום יום. יש עליכם כל כך הרבה שהתעסקות נוספת בכתיבת תוכן לבלוג באתר האינטרנט לגמרי לא בראש סדר העדיפויות שלכם ובצדק. אבל אולי זה כן הזמן לפנות לקבל עזרה מקצועית ממקור חיצוני.

ניהול בלוג מקצועי במיקור חוץ

נפתח ונאמר, ככל הנראה אף גורם חיצוני לא יכיר את ההתמחות שלכם ברמה שאתם מכירים. אין סיכוי ולו הקטן ביותר שגורם חיצוני, מקצועי ככל שיהיה, יצליח להעביר את המומחיות שלכם החוצה. אבל גם נמשיך ונאמר, אין בכך צורך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בלוג מקצועי אמנם נועד להביא תנועת גולשים לאתר, בלוג מקצועי אמנם נועד להראות שאתם אנשי מקצוע המתמחים בצורך של הגולש, אך בלוג זה אינו חייב לרדת לרזולוציות נמוכות ולהעניק הסברים מעמיקים אודות אופן או שיטת העבודה בפועל.

    כך לדוגמה, אם מדובר בעורך דין, אין צורך שהבלוג יסביר איך בדיוק העורך דין מבצע מחקר, איך העורך דין מכין את החומרים, איך העורך דין מגיש ומנהל את התיק. במקום זאת, יש צורך לפרט אודות סוגי המקרים שבהם העורך דין יודע לטפל, יש צורך לפרט על סוגי התוצאות האפשריות בתיקים מסוגים אלו ועוד. ובכך יכול לעזור גם גורם חיצוני שאינו בעל תואר במשפטים ואו מתמחה בעריכת דין.

    אז כן, למרות הכל – ניתן להעביר את האחריות על הבלוג המקצועי לספק חיצוני!

    איך ניתן להעביר אחריות על הבלוג לספק חיצוני?

    העברת אחריות על הבלוג המקצועי לכותב תוכן ואו חברת ניהול אתרים תיעשה תמיד בצורה מסודרת:

    1. הגדרת נושאים ויעדים.
    2. הגדרת אופן איסוף המידע לבלוג.
    3. הגדרת אופן אישור התוכן לבלוג.
    4. הגדרת אופן פרסום התוכן בבלוג.
    5. ניהול הבלוג בפועל.

    בשלב ראשון, אנו נרצה להגדיר יחד עם הספק החיצוני מי הם הלקוחות שלנו. ננסה להבין איזה סוגי לקוחות חשובים לנו, על אילו תחומים יש לנו רווחיות משמעותית וסיכוי להצליח בתחרות (SEO) על המשתמשים וכן הלאה..

    מעבר לכך, אנו נגדיר יעדים לבלוג המקצועי. נרצה להגדיר לדוגמה שעל הבלוג המקצועי לייצר X תנועה לאתר ואו Y פניות מקצועיות מתוך המאמרים באתר. זאת כדי להגדיר מטרה שלשם ניתן יהיה לחתור + למדוד ביצועים.

    בשלב שני, אנו נרצה להגדיר את האופן לאיסוף החומרים. גם אדם שאינו מתמחה בתחום שלכם יכול להפעיל מעט את הראש ולייצר תוכן איכותי למדי בצורה פשוטה. עליו לגשת לאתרי אינטרנט של מתחרים/גופים מקצועיים ולדלות משם תוכן מדויק ומבוסס לשם כתיבת מאמר חדש לחלוטין אך על בסיס תוכן מוצק ומהימן.

    בשלב השלישי, אנו נרצה להגדיר את אופן ההתקשרות בעת סיום כתיבת מאמר מקצועי. מאחר ומאמר מקצועי מייצג אתכם, רצוי מאוד שתאשרו לפחות במאמרים הראשונים את התוכן בטרם יפורסם בפועל בבלוג באתר. לאחר מכן, בהחלט ניתן לבסס אמון ולאפשר למנהל הבלוג המקצועי לבצע עבודתו גם מבלי להטריד אתכם בשאלות ובאישורים נוספים.

    בשלב הרביעי, נגדיר מועדי פרסום בבלוג המקצועי. נגדיר את אופן הפרסום בבלוג המקצועי – לדוגמה, מהיכן לוקחים תמונות, איזה סוגי תמונות נרצה (שלנו ואו של אווירה) כמובן שנרצה לקבוע מתי ואיפה ימוקמו טפסי יצירת קשר ועוד..

    בשלב החמישי, נפרסם את המאמר בבלוג ונחזור על כך שוב ושוב ושוב..

    למה שווה להשקיע כסף בבלוג מקצועי?

    ברור לכל שעבודת כותב תוכן, בטח למנהל אתרים מקצועי שינהל עבורכם את הבלוג יש עלות. כדי להשקיע כסף, צריך הצדקה מהותית לכך. אז למה להשקיע כסף על בלוג מקצועי?

    שאלה מצוינת עם תשובה מעט מורכבת.

    כעיקרון, יש 2 יתרונות לניהול בלוג מקצועי:

    1. תדמית עסקית – אנשים שפונים לאחר קריאת מאמר מקצועי, מעריכים אתכם יותר!
    2. קידום אורגני – כל מאמר בבלוג זה עוד איש מכירות שמשווק את השירות שלכם!

    ברמה התדמיתית די ברור מה הערך של המאמרים בבלוג. ברמת הקידום האורגני זה טיפה יותר מורכב.

    הערך בניהול בלוג מקצועי באתר אינטרנט עבור קידום אורגני בא לידי ביטוי בדרכים הבאות:

    • הרחבת שוק – ניתן להגיע לעוד ועוד חיפושים חדשים שמובילים לשירות שלכם.
    • צמצום תחרות – ניתן להגיע לתחומים פחות תחרותיים ולהרוויח לקוחות מן ההפקר.
    • בידול וערך – הבלטת הערך שלכם מול גוגל – אתר דינמי ופעיל כל הזמן.
    • קידום טבעי – מאמר כל שבוע זה 56 מאמרים מעבר למתחרים מידי שנה!

    מנועי החיפוש מאוד אוהבים אתרים בהם היש כל הזמן תוכן חדש ורלוונטי. בטח מול אתרים סטטיים שהערך שלהם למשתמשים נמוך למדי. ובעצם אתם נכנסים למועדון מצומצם של 3% מהאתרים שמייצרים תוכן.

    אמנם תידרשו למידה מסוימת של סבלנות כדי לראות את התוכן קם לתחיה והופך למנוע מרכזי ביצירת לקוחות לעסק, אבל כאשר העסק ימריא, אתם תבינו שזו ההשקעה הטובה ביותר שעשיתם לטווח ארוך! בהצלחה 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן