fbpx

בשנים האחרונות, כל העסקים עוברים למכור און ליין. יש גם לא מעט מערכות ניהול לחנויות און ליין. מאחר ורבים שואלים אותנו על הפתרונות שיש בשוק, אנו נוהגים לסקור מעת לעת מערכת פופלרית ולהציע את ניסיוננו עמה. במאמר זה נסקור את מערכת ניהול החנויות של חברת קאש קאו.

ניהול אתר קאש קאו

כחברה שמנהלת מאות אתרים, אנו נוגעים בשלל מערכות ניהול לחנויות. כאשר מדובר במערכת ניהול בקוד סגור (כלומר, במתכונת של חכירה למערכת האתר) קאש קאו מנצחת בנוקאוט את המתחרים. היא מנצחת את המתחרים בטכנולוגיה, בפתרונות המובנים, במהירות הטעינה ובשירות לקוחות!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר בוחרים מערכת חנות אינטרנטית, חשוב לבחון את המערכת בפרמטרים הבאים:

    1. עלות תפעולית – כמה עולה להחזיק את האתר ולתפעל אותו בשוטף.
    2. קלות הניהול – כמה זמן נדרש לניהול / כמה קל לנהל את האתר.
    3. ביצועים – מהירות האתר ותוצאות בפועל בעת פעילות שיווקית.

    בעוד מרבית מערכות ניהול התוכן נכשלות פעם אחר פעם בשלושת הפרמטרים הללו, קאש קאו היא המערכת היחידה שעליה מנהלי האתרים בחברתנו אינם מתלוננים. כלומר, היא המערכת עונה על כל צורכי מנהלי האתרים והם יכולים לתפעל ולשווק את האתר בהצלחה יתרה מבלי להישען על פיתוחים יקרים.

    מה מנהלי האתרים שלנו אומרים על המערכת:

    לסקירה זו, ביקשנו מכמה מנהלי אתרים בחברתנו להגיד לנו מה הם אהבו/לא אהבו במערכת,

    להלן תשובותיהם:

    מרים:

    אני אהבתי את הנוחות שבפרסום מוצר חדש למכירה, בעיקר את החלק של ה-SEO שנוח ופשוט כמו בוורדפרס.


    ישראל:

    החלק המשמעותי ביותר במערכת הנו פוטנציאל הממשוק שבו. קל להתממשק לגוגל קניות, לזאפ או עזריאלי. בנוסף אהבתי שהמערכת שולחת דאטה של אינהנסט איקומרס באופן אוטומטי שמאפשר לי לנתח את הקמפיינים בקלות.


    טל:

    ללא ספק השירות של יניב. אני לא חושב שיש עוד מערכת שעונים בה כל כך מהר לכל בקשה/עזרה ועוד בוואטסאפ.


    צחי:

    אין הסבר לכך, אבל התוצאות של קמפיינים שאני מריץ לאתרים מבוססי קאש קאו טובים יותר. למה? אני ממש לא יודע. אבל זה עובדה.


    כפי שניתן להבין. לשמחתנו, יש לנו ניסיון טוב עם המערכת (ועם הלקוחות העושים בו שימוש) ואנו יותר משמחים להמליץ על השימוש בו.

    מה עוד צריך לדעת על מערכת קאש קאו?

    מי שמנהל אתרים למחייתו יודע שבכל יום מגלים עוד ועוד צרכים חדשים. מכך שהדרישות של מנהלי האתרים כל הזמן משתנות מאתר לאתר ואף מעונה לעונה. לכן, מערכות ניהול חייבות להתעדכן בתדירות גבוהה עם יכולות מתקדמות שעונות על צרכי הלקוחות, בעלי העסקים.

    בחלק ניכר מהמערכות המתחרות בשוק, ערים לצרכים אלו ומפתחים ספריית תוספים אבל שימוש בתוספים אלו עולה לא מעט כסף. כלומר, ייתכן ויש פתרון מדף מוכן לשימוש אך על בעל האתר לשלם דמי שימוש חודשיים ובסכומים מצטברים ניכרים.

    לעומת זאת, בקאש קאו רוב מוחלט של הכלים החדשים שמפותחים מוטמע באופן גורף וכחלק מהשירות בכלל האתרים כך שהם יכולים לעשות בכלים אלו שימוש מידי ברמת מערכת ולאו בהכרח ברמת תוסף וזהו יתרון עצום למערכת המתפתחת עוד ועוד.

    דוגמאות:

    • מודול השארת פרטים בעמודי המוצר שמייצרים פניות רבות מידי חודש.
    • מודול הצ'אט של והשיתוף של וואטסאפ בעמודי המוצר.
    • מודול המפיצים שמאפשר להפוך את הלקוחות למפיצים.
    • מודל הקופונים והמבצעים שמאפשרים שיווק אגרסיבי יותר.
    • מודול המועדון לקוחות והדיוורים המובנה..

    רבים מלקוחות החברה כלל לא מודעים לכך שבמערכות המתחרות כל מודול כזה עולה בין עשרות למאות שקלים מידי חודש וכלל אינו מובנה במערכת. אך אלו אינם מודולים מובנים מאליהם אף לא במערכות ניהול תוכן בקוד פתוח.

    מה היינו רוצים שיתאפשר בעתיד?

    ובכן, שיתאפשר לנו לעצב את העמוד מוצר בצורה שתאפשר ייחודיות לכל אתר כפי שמתאפשר בכלל יתר העמודים באתר. זה לא קריטי אך בהחלט יאפשר בידול טוב יותר בין האתרים שעל גבי הפלטפורמה.

    לסיכום,

    אם אתם בוחנים את צעדיכם, מנהלי האתרים של WEmanage ממליצים בחום לבחון את המערכת. אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות ולהתייעץ איתנו, מבטיחים להעניק לכם כל תשובה אודות המערכת. בהצלחה! 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן