לא מעט בעלי אתרי וורדפרס חווים את החוויה הבאה, הם מקבלים לאורך זמן פניות/מכירות מהאתר בצורה שוטפת ופתאום דממה. אין פניות, אין מכירות, אבל זהו שיש. כלומר, יש פניות ורכישות אבל המייל דומם. יכולים להיות מספר סיבות לכך שהאתר לא מעדכן אותנו בזמן אמת על מכירות או פניות, אבל אין נכון להיום כלי ניטור אפקטיבי שידע להתריע לנו בזמן אמת על כך שיש בעיה וזה חבל!

פתרון לבעיות מיילים מהאתר

כדי לפתור אחת ולתמיד את בעיית אי קבלת המיילים מהאתר, יש לרדת לשורש הבעיה ואו למצוא מודל התראות חלופי שיאפשר לכם להימנע מלסמוך רק על אמצעי העדכון בתצורת מייל,

תאריך עדכון אחרון: 8 ביוני 2025

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אפשרות א – פתרון הבעיה משורש הבעיה

    יש מגוון סיבות לכך שהאתר לא שולח כנדרש מיילים אודות פניות מטפסי CF7, אלמנטור ואו עדכונים על הזמנות,

    • בעיות בצד אתר – כלי אימות אנושיות עוצרים שליחה
    • בעיות בצד אתר – בעיות בהגדרות של טפסים/אתר
    • בעיות בצד שרת – SMTP נחסם ואו לא חובר כנדרש
    • בעיות בצד שרת – הPHP יוצר אי תאימויות ושגיאות אתר

    הבעיות הנפוצות ביותר הן אלו שמקורן בשרת. מספיק שהאתר הותקף בספאם ואו שהשרת החליט למנוע שליחה של פניות מהאתר כדי לנתק את ההתראות מהאתר גם כאשר יש כאלו. כדי לפתור בעיות אלו, רצוי לעמוד בקשר מול האחסון בכל עת שיש בעיה ולאט לאט לפתור את כולן אך עליכם גם להקפיד לקיים בדיקות יזומות אחת לשבוע כדי לוודא שלא צצו בעיות חדשות.

    אפשרות ב – יצירת חלופת לעדכונים והתראות מהאתר

    כדי להימנע מכאבי ראש וניטור כל הזמן, אפשר לפתור את הבעיה בשני תצורות עיקריות:

    1. שימוש בכלי דיוור חיצוניים כדוגמת AMAZON SES
    2. שימוש באפליקציה לקבלת התראות בזמן אמת

    האפשרות הראשונה דורשת ידע טכני מעמיק + חשבון באמזון ואו בכלי דיוור חיצוני ואמין. בצורה זו, האתר עצמו אינו שולח את המיילים אלא השירות החיצוני. השירות החיצוני אינו מושפע מבעיות אתר או שרת ולכן ב90% מהמקרים מדובר בפתרון הרמטי ואמין שעושה את העבודה!

    האפשרות השניה אינה דורשת ידע טכני ואו חשבונות נפרדים, פשוט מאוד נרשמים לאפליקציה שלנו, של WEMANAGE בקישור זה: לחצו להורדה ומחברים את האתר באופן אוטומטי. ברגע שחיברתם את האתר, תקבלו את ההתראות הבאות היישר למכשיר הנייד:

    • התראה על זמינות האתר – ירד/עלה מהאוויר.
    • התראה על מכירה באתר – עדכון על כל מכירה באתר כולל נכשל או בוטל.
    • התראה על פניה מהאתר – עדכון על פניה מטפסי אלמנטור וCF7.
    • התראה על צ'אט מהאתר – עדכון כל כל ניסיון שיחה עמכם דרך האתר.

    כלל ההתראות מאפשרות לכם לבצע גם פעולות אופרטיביות בקליק. לדוגמה, ניתן להקליק על כפתור הוואטסאפ אם רוצים ליצור קשר עם הפונה ואו הרוכש באתר. אפשר כמובן גם לחייג, לשלוח מייל ואו לשנות סטטוס הזמנה בקלות ובמהירות.

    לסיכום,

    אם בא לכם קצת שקט נפשי, אם אתם רוצים סוף סוף להיות בטוחים שהאתר בשליטה ואתם לא מפספסים אף ליד ואו מכירה, הכי נוח והכי פשוט להשתמש באפליקציה, ככה תקבלו במייל התראות וגם באפליקציה, אם יש בעיה – תדעו כאשר תקבלו באפליקציה התראה אך לא במייל..

     

    תאריך עדכון אחרון: 8 ביוני 2025

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    חייג/י אלינו :) דילוג לתוכן