fbpx

לא מעט בעלי אתרי וורדפרס חווים את החוויה הבאה, הם מקבלים לאורך זמן פניות/מכירות מהאתר בצורה שוטפת ופתאום דממה. אין פניות, אין מכירות, אבל זהו שיש. כלומר, יש פניות ורכישות אבל המייל דומם. יכולים להיות מספר סיבות לכך שהאתר לא מעדכן אותנו בזמן אמת על מכירות או פניות, אבל אין נכון להיום כלי ניטור אפקטיבי שידע להתריע לנו בזמן אמת על כך שיש בעיה וזה חבל!

פתרון לבעיות מיילים מהאתר

כדי לפתור אחת ולתמיד את בעיית אי קבלת המיילים מהאתר, יש לרדת לשורש הבעיה ואו למצוא מודל התראות חלופי שיאפשר לכם להימנע מלסמוך רק על אמצעי העדכון בתצורת מייל,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אפשרות א – פתרון הבעיה משורש הבעיה

    יש מגוון סיבות לכך שהאתר לא שולח כנדרש מיילים אודות פניות מטפסי CF7, אלמנטור ואו עדכונים על הזמנות,

    • בעיות בצד אתר – כלי אימות אנושיות עוצרים שליחה
    • בעיות בצד אתר – בעיות בהגדרות של טפסים/אתר
    • בעיות בצד שרת – SMTP נחסם ואו לא חובר כנדרש
    • בעיות בצד שרת – הPHP יוצר אי תאימויות ושגיאות אתר

    הבעיות הנפוצות ביותר הן אלו שמקורן בשרת. מספיק שהאתר הותקף בספאם ואו שהשרת החליט למנוע שליחה של פניות מהאתר כדי לנתק את ההתראות מהאתר גם כאשר יש כאלו. כדי לפתור בעיות אלו, רצוי לעמוד בקשר מול האחסון בכל עת שיש בעיה ולאט לאט לפתור את כולן אך עליכם גם להקפיד לקיים בדיקות יזומות אחת לשבוע כדי לוודא שלא צצו בעיות חדשות.

    אפשרות ב – יצירת חלופת לעדכונים והתראות מהאתר

    כדי להימנע מכאבי ראש וניטור כל הזמן, אפשר לפתור את הבעיה בשני תצורות עיקריות:

    1. שימוש בכלי דיוור חיצוניים כדוגמת AMAZON SES
    2. שימוש באפליקציה לקבלת התראות בזמן אמת

    האפשרות הראשונה דורשת ידע טכני מעמיק + חשבון באמזון ואו בכלי דיוור חיצוני ואמין. בצורה זו, האתר עצמו אינו שולח את המיילים אלא השירות החיצוני. השירות החיצוני אינו מושפע מבעיות אתר או שרת ולכן ב90% מהמקרים מדובר בפתרון הרמטי ואמין שעושה את העבודה!

    האפשרות השניה אינה דורשת ידע טכני ואו חשבונות נפרדים, פשוט מאוד נרשמים לאפליקציה שלנו, של WEMANAGE בקישור זה: לחצו להורדה ומחברים את האתר באופן אוטומטי. ברגע שחיברתם את האתר, תקבלו את ההתראות הבאות היישר למכשיר הנייד:

    • התראה על זמינות האתר – ירד/עלה מהאוויר.
    • התראה על מכירה באתר – עדכון על כל מכירה באתר כולל נכשל או בוטל.
    • התראה על פניה מהאתר – עדכון על פניה מטפסי אלמנטור וCF7.
    • התראה על צ'אט מהאתר – עדכון כל כל ניסיון שיחה עמכם דרך האתר.

    כלל ההתראות מאפשרות לכם לבצע גם פעולות אופרטיביות בקליק. לדוגמה, ניתן להקליק על כפתור הוואטסאפ אם רוצים ליצור קשר עם הפונה ואו הרוכש באתר. אפשר כמובן גם לחייג, לשלוח מייל ואו לשנות סטטוס הזמנה בקלות ובמהירות.

    לסיכום,

    אם בא לכם קצת שקט נפשי, אם אתם רוצים סוף סוף להיות בטוחים שהאתר בשליטה ואתם לא מפספסים אף ליד ואו מכירה, הכי נוח והכי פשוט להשתמש באפליקציה, ככה תקבלו במייל התראות וגם באפליקציה, אם יש בעיה – תדעו כאשר תקבלו באפליקציה התראה אך לא במייל..

     

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן