fbpx

קידום אורגני לאתרי אינטרנט מבוסס על מגוון פעולות שנעשות יחדיו לאורך זמן. בין היתר אנחנו נבנה קישורים המפנים לאתר מרחבי הרשת כדי לאותת למנועי החיפוש על רלוונטיות של האתר המקודם עבור המשתמשים שמחפשים ביטויים מסוימים. אבל, כמו בכל פעולה אחרת, יש אפשרות לעשות זאת נכון ויש אפשרות לעשות זאת לא נכון..

טפטוף קישורים לאתר

כאשר בונים קישורים, יש צורך בהכנת זרימה מסודרת של קישורים. אנחנו לא רוצים לקבל מספר רב של קישורים נכנסים בפרק זמן קצר ואנחנו גם לא רוצים לשכוח ליצור קישורים באופן מתמשך, לכן אנחנו לרוב בונים לו"ז מסודר מראש של פרסום תכנים ובניית קישורים בהתאמה לצרכים שלנו ולמידת התחרות של הביטויים המקודמים. לפעילות זו קוראים Drip Feed" Backlinks" או בעברית, פיד קישורים נכנסים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז איך מתכננים פיד קישורים נכנסים לאתר?

    כדי לתכנן את פיד הקישורים הנכנסים לאתר, עלינו להגדיר כמה דברים קודם לכן:

    1. מה מידת התחרותיות בענף?
    2. אילו ביטויים נרצה לקדם והאם יש קשר ביניהם?
    3. מאיפה המתחרים שלנו בנו את הקישורים?
    4. מה הם תקציבי רכש המדיה שיש לנו?
    5. לאיזה טווח זמן אנחנו בונים את הפיד קישורים?

    בהתאם לתשובות על שאלות אלו אנו נוכל לקבוע מה תדירות הקישורים הרצויה, מה איכות הקישורים הרצויה, לאיזה טווח זמן נרצה לבנות את פיד הקישורים ובעצם נוכל לקבוע מה יגרום לנו לעקוף את המתחרים ובתוך איזה פרק זמן?!

    מה מידת התחרותיות בענף?

    יש ענפים בהם התחרותיות קשה ויש ענפים בהם התחרות דלה למדי. כדי להתחיל לבנות תכנית לפיד קישורים נכנסים, עלינו לחקור ולהבין לאיזה מגרש משחקים אנחנו עולים. רק בהתאם להיכרות מוקדמת עם הענף והבנה מה הם תנאי המשחק שנוכל לעבור לשלב הבא ולאפיין אילו ביטויי מפתח נרצה לקדם (ככל שהשוק פחות תחרותי, נרצה לקדם יותר ביטויים במסגרת פיד הקישורים המתוכנן..)

    אילו ביטויים נרצה לקדם והאם יש קשר ביניהם?

    אנחנו לא נרצה להתפזר יותר מידי בהיקף הביטויים המקודמים. כן, אפשר לקדם וריאציות שונות של אותן ביטויי מפתח כדוגמת "ניהול אתרים", "ניהול אתרי אינטרנט", ניהול אתר אינטרנט" שבכולן יש ערך זהה אך אכן נחשבים לביטויים שונים. אבל לא נקדם שירותים שונים בפיד אחד. ייתכן ונרצה לבנות פיד קישורים נוסף במקביל לביטויים נוספים וזאת כדי להבטיח האצה נוספת לתכניות שלנו אבל הכל בסוף יורד לשורת התקציב..

    מאיפה המתחרים שלנו בנו את הקישורים?

    הרבה פעמים אנחנו נבנה את פיד הקישורים הנכנסים על בסיס היכרות מוקדמת עם התחרות. כלומר, אם יש שחקנים שנמצאים מעלינו בתוצאות החיפוש, אנחנו יכולים להפיק פרופיל קישורים נכנסים שלהם ולבנות את פיד הקישורים שלנו כך שיכלול גם את האתרים המפנים אליהם וגם אתרים אחרים בעלי ציון איכות גבוהה יותר. כך בעצם אנחנו מנטרלים את ערך הקישורים שלהם ומוסיפים נדבך נוסף עליהם.

    מה הם תקציבי רכש המדיה שיש לנו?

    לא חכמה לייצר קישורים נכנסים מחוות קישורים ואו בלוגים שכל תכליתן הוצאת קישורים. אם בונים תכנית מסודרת לטפטוף עקבי של קישורים, רצוי לעשות זאת מאתרי אוטוריטה ואתרי חדשות בהם אכן יש פעילות לגיטימית ונכונה. כמובן שבניית קישורים ממקורות מהימנים ואיכותיים עולה יותר כסף ולכן אנחנו נדרש לבנות תכנית כלכלית מסודרת להוצאה עבור בניית קישורים אם נרצה להשיג תוצאות אופטימליות ביחס ליכולת ולתקציב שעומד לרשותנו!

    לאיזה טווח זמן אנחנו בונים את הפיד קישורים?

    אם אנחנו בוחרים לבנות פיד קישורים נכנסים לשנה קדימה, עלינו להחליט באיזה תדירות הקישורים יתפרסמו הקישורים. כך לדוגמה, אנחנו לרוב בונים תכנית עבודה הכוללת פרסום מאמר עם קישור אחת לשבועיים, בכל חודש מאמר מקשר אחד ממקור מאוד אמין ומאמר מקשר נוסף ממקור ממוצע/נמוך. כך אנחנו מצד אחד שומרים על איכות ומצד שני גם על עקביות בלי להוציא יותר מידי כסף.

    אבל כמובן כל פיד קישורים נכנסים נבנה בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ובהתאם לתשובות על השאלות מעלה..

    לסיכום,

    אם נמאס לכם לשלם לחברת קידום אתרים שלא מייצרת תוצאות. אם אתם מרגישים שתכלס זה כל מה שחברת קידום האתרים עושה (לרוב, אכן זה הכל..), הרי שאתם תעדיפו לבנות תכנית קישורים שנתית ולא לשלם לספק חודש בחודשו על פעולות אלו ממש – פשוט יותר כסף.

    אצלנו בחברה מתמקדים בניהול אתרים, ביצירת ערך אמיתי ללקוחות ומי שרוצה בניית קישורים, זה מה שנעשה עבורו. כך הוא נהנה מכל העולמות אך משלם רק על ניהול אתרים וזוכה לחסוך זמן, כאב ראש וגם כסף בחבילה אחת!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן