fbpx

נתונים ארוכי טווח מוכיחים ששיטות הקידום הטובות והכלכליות ביותר הנם שיטות מבוססות ערך למשתמש, קרי – תוכן. לכן, בעלי עסקים שרואים רחוק משווקים באמצעות יצירת תוכן ושיווקו בפלטפורמות השונות. 

אבל, בעוד יש שיטות די פשוטות לשווק מאמרי תוכן בגוגל, בפייסבוק אין אפשרות מסוג זה. במאמר זה אנו ננסה להסביר איך אנחנו משווקים תוכן באופן דינמי גם באמצעות פייסבוק וכך לא מוותרים על 50% מהשוק!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קמפיין תוכן דינמי לפייסבוק

    מאמרים, מדריכים, סקירות ועוד שלל סוגי תוכן עובדים נהדר במנועי החיפוש. קידום אורגני מייצר תוצאות ארוכות טווח, קידום ממומן מייצר תוצאות קצרות טווח ויחד יש לנו ביצועים נהדרים לאורך זמן.

    במקביל, כל ההשקעה ביצירת תוכן לא באמת באה לידי ביטוי ברגע שעוברים לשיווק בפלטפומות החברתיות אשר חונקות אט אט את החשיפה האורגנית ובעצם לא מאפשרות לנו ליהנות כמו שצריך מעמל מקלדתנו (למעט בריטרגטינג..)

    מאחר ואנחנו יודעים שיש לפייסבוק יכולת לבנות קהלים סופר-מדויקים, מאחר ואנחנו יודעים שיש לפייסבוק אלגוריתמים מבוססי AI שיודעים לזהות ולהציע תוכן מדויק לפי טענות שונות גם על סמך שיחה וכו', אנחנו חייבים למצוא דרך לנצל גם את פייסבוק לשיווק התוכן שלנו לקהלי היעד שחשובים לנו!

    מניפולציה לשיווק דינמי בפייסבוק

    ניתן ליצור מודעה לכל פוסט ופוסט שנפרסם באתר האינטרנט, אבל בואו, זה לגמרי לא מתאפשר ברמת הזמן להקמה, אופטימיזציה וניהול שוטף של תקציבים. וניתן גם לבצע מניפולציות מסוימות בכדי לאפשר לנו להפוך את האתר שלנו למכונת לידים!

    כדי ליהנות מהעוצמה האדירה של פייסבוק, אנחנו נבצע שימוש בכלים קיימים ברשת החברתית אך בצורה שונה מאשר תוכננו.

    פייסבוק יצרה מערכת מאוד מרשימה לחיבור חנויות אינטרנטיות לפלטפורמה. היא מאפשרת לחבר פיד נתונים המושך את כל המוצרים בחנות ולהציגם במאין קרוסלה באופן דינמי (אוטומטי לחלוטין) למשתמשים שהוגדרו הקהל יעד פוטנציאלי לרכישה.

    בעצם יש לנו אפשרות לטעון לפייסבוק את כל מאות ואו אלפי המוצרים בחנות. האלגוריתם יסרוק מוצרים אלו, יקטלג אותם ויציג אותם לאחר מכן בדיוק למי שמחפש את המוצרים הנ"ל במגוון אינדיקטורים שיש רק לה.

    אנו ניקח את כלי זה – מנהל הקטלוגים שמו. ומבצע בדיוק את אותן הפעולות רק במקום עם מוצרים, עם המאמרים שלנו באתר!

    אנו נקים קמפיין מבוסס מכירות מקטלוג כאילו מדובר באתר מכירות אך הפייסבוק יציג ללקוחות שלנו את המאמרים שלנו במקום את המוצרים שהיו אמורים להופיע.

    לבסוף אנו נדאג להסתיר את המחיר/מלאי ופרטים נוספים שאין בפועל כי אחרי הכל מדובר במאמרים. וכך, אנחנו נופיע עם קטלוג מאמרים רלוונטיים לקהלים רציניים מאוד ובתמחורים הגיוניים למדי.

    לאיזה תוצאות לצפות מהקמפיין תוכן דינמי בפייסבוק?

    זו שאלת השאלות אך אין עליה תשובה מדויקת. כלומר, זה תלוי בכם והלקוחות שלכם.

    בכם – עליכם לדאוג מראש שכל מאמר באתר משמש בפועל כסף נחיתה שיודע לתרגם משתמשים להמרות (פניות) בכדי שזה בכלל ישתלם. לדוגמה, רצוי להטמיע בתוך המאמרים וגם בסופם טפסי יצירת קשר בדיוק כפי שניתן לראות במאמר זה.

    בלקוחות – כל ענף מתנהג אחרת. ישנם תחומים בהם מאמר טוב יכול לייצר מספר רב של פניות ואילו יש תחומים בהם קהל היעד יותר מורכב ויש צורך בהרבה יותר ממאמר בכדי לגרום ללקוח לפנות. במקרים רבים, על הלקוח לראות אותנו מספר פעמים עם מאמרים שונים בכדי לבחור להשאיר פרטים באתר.

    איך עושים את זה בפועל?

    זה לא קמפיין בסיסי שקל להסביר/להדריך במאמר און ליין. יש צורך בשילוב של ידע טכני בצד של האתר ובידע מקצועי בצד של פייסבוק בכדי לגרום לשילוב זה לעבוד כמצופה.

    אנו ממליצים לכם לפנות אלינו לקבלת סיוע/הדרכה או אף שירות מלא לתוצאות מדהימות 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן