fbpx

בעבר הלא רחוק, ניוזלטר היה השיא של השיווק. כולם השתמשו, תיבות המייל של המשתמשים הוצפו בספאם ובסך הכל, החגיגה נמשכה ונמשכה עד שספקי המיילים עשו לכך סוף וכיום ניתן לשלוח דיוורים כבעבר אך לא ניתן להספים עוד וכך האפקטיביות של אפיק שיווקי זה נתפסה כירודה ורבים הפסיקו לדוור. הקטע המדהים בכל הסיפור, האפקטיביות לא ירדה! רק התפיסה הציבורית השתנתה..

ניהול אפקטיבי של ניוזלטר שיווקי יכול להניב הכנסות מדהימות, בחלק מהאתרים הניוזלטר לבדו אחראי על כ30% מהמחזור! אז אם אתם עוד לא מדוורים ואו אם אתם מדוורים בחוסר חשק ובלי לראות תוצאות, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול ניוזלטר (דיוור) לחנויות

    נכון. אף אחד לא רוצה לקבל עוד ועוד פרסומות למייל. אבל, מי אמר שאתם שולחים פרסומת? למה אתם חושבים שאתם צריכים לשלוח ספאם כדי לייצר מכירות? ניהול ניוזלטר, בטח לחנויות אינטרנטיות הנה משימה מורכבת. עלינו לדוור ללקוחות שלנו במינון נכון ועם מסרים נכונים כדי שהם ייהנו מהדיוורים שלנו וירכשו שוב ושוב באתר שלנו!

    כאשר מנהל אתרים מקצועי שולח דיוור, הוא לרוב ישקיע מעט מחשבה קודם לכן:

    1. איזה דיוור הוא שולח לאיזה לקוחות?
    2. איזה מסר הוא מעביר ובהתאם לזמן?
    3. מה הערך שהוא מעניק ללקוח בתמורה?
    4. איך הוא גורם ללקוח לחכות לדיוור?

    בשימוש נכון בכלי הדיוור, בלי לעייף את הלקוחות ולגרום להם לתסכול, ניתן להגיע לתוצאות אופטימליות דרך ניוזלטר. אבל, כדי לעשות זאת, יש להשקיע זמן יקר ולא מעט מחשבה, להלן הסברים מורחבים יותר:

    איזה דיוור הוא שולח לאיזה לקוחות?

    אף אחד לא רוצה לקבל מייל עם אסופה של מוצרים מיותרים שהוא כלל לא צריך. זה מעצבן! זה כמעט כמו לקבל פלאייר לתיבת דואר שהולך הישר לפח הזבל ליד התיבות דואר..

    ניהול ניוזלטר לחנויות דורש תשומת לב לתוכן שאנחנו שולחים ללקוחות. אנחנו בהחלט יכולים למכור מוצרים משלימים לרכישה האחרונה, אנחנו בהחלט יכולים לשלוח מוצרים שמוצעים במחירים שוברי שוק על סמך רכישות עבר. אבל אנחנו לא יכולים סתם לזרוק על הלקוח מוצרים כי אנחנו רוצים לחסל אותם – זה פשוט לא יעבוד.

    במילים אחרות, מילת המפתח הנה "התאמה אישית" של מסרים!

    איזה מסר הוא מעביר ובהתאם לזמן?

    אומרים שמכירה נכונה הנה מכירה של המוצר הנכון בזמן הנכון לאדם הנכון..

    יש משמעות אדירה למסרים שאנחנו מעבירים ללקוחות בהתאם לעונות השנה, לתקופות חגים, לאירועים אישיים או ציבוריים וכמובן לנתוני עבר של הלקוח.

    החכמה הגדולה ביותר לעבוד מול יומן, להסתכל חודשיים קדימה ובכל תקופה לתכנן את התקופה הבאה. כי להציע מוצר ברגע האחרון לא יעבוד טוב (לא לכם ולא ללקוח), במקום זאת, יש להזכיר ללקוחות לבצע רכישה של המוצרים לחגים הקרובים חודש מראש ואו להזמין מערכת קירור רגע לפני הקיץ ולא בשיא העונה..

    מה הערך שהוא מעניק ללקוח בתמורה?

    גם אם פנינו ללקוח עם המסר המדויק בזמן הנכון, עלינו להעניק לו תמורה על כך שהפרענו לו וחדרנו לאזור הפרטי שלו (תיבת המייל).

    לכן, אם אנחנו בוחרים לדוור ללקוחות קיימים, עלינו להעניק להם קופון/הנחה ואו הטבה מסוג אחר כתמורה להפרעה.

    יתרה מזאת, רצוי להתנצל על ההפרעה בצורה מכובדת ולהבטיח שאנחנו נדוור במינונים נמוכים כך שכל מסר יהיה נכון עבור הלקוח ולא מטרד כך שהוא יבחר להמשיך לקבל מאיתנו פרסומים וקידומי מכירות גם בעתיד!

    איך הוא גורם ללקוח לחכות לדיוור?

    אמנם אתם אתר מכירות (חנות אינטרנטית) והיעד שלכם למכור כמה שיותר, אבל אתם לא משחקים בחלל ריק. כולם פונים ללקוחות שלכם עם הצעות מגוונות ועליכם להתבלט, עליכם לגרום ללקוח לחכות ולצפות למייל מכם. כן, זה גם אפשרי!

    אם אנחנו רוצים להפוך ממטרד להזדמנות, עלינו להעניק ללקוחות שלנו ערך מעבר למכירה נוספת על חשבונו. ניתן לשלוח ללקוח שילוב של מוצרים עם טיפים שווים, מדריכים נוחים, הסבר אודות שימושים נוספים למוצרים שכבר קיימים ברשות הלקוח ועוד ועוד.

    התפקיד שלנו לגרום ללקוחות לראות בנו יותר מסתם מוכרים. התפקיד שלנו לגרום ללקוחות להתייעץ איתנו במייל חוזר, לשאול אותנו שאלות, להמליץ לחברים וגם לבסוף גם לקנות..

    לסיכום,

    כדי לראות תוצאות מדיוור/ניוזלטר, אי אפשר לבצע זאת על הדרך.. יש צורך בעבודה מסודרת ועקבית. יש צורך ביצירת סגמנטציה ללקוחות, אוטומציות לרוכשים, יש גם צורך ביצירת תוכן מעניין לשילוב בדיוורים ועוד.

    מדובר בעבודה לכל דבר ועניין. יצירה וניהול תוכן בטח כזה שנשלח בתפוצה רחבה דורש המון סבלנות וזמן. ואם אין לכם את הזמן לכך, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, חברת ניהול אתרים שנעשה זאת עבורכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן