fbpx

רוב בעלי החנויות און ליין משקיעים מאמצים אדירים בהבאת לקוחות חדשים לאתר. הם משקיעים בקידום אורגני, בקידום ממומן, בשיווק ברשתות החברתיות ובעצם עושים כל שביכולתם להגיע לעוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. 

אבל דווקא כאשר הלקוח כבר ביקר בחנות, כאשר הלקוח בחר לבצע אצלם רכישה ראשונה, הם שוכחים כמה משמעותי להעניק שירות מקצועי ומהיר שיחזיר את הלקוח לקניות חוזרות בעתיד..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תוך כמה זמן לטפל בהזמנה באתר?

    אם רוצים לזכות בעוד ועוד לקוחות חוזרים בחנות האינטרנטית רצוי לחשוב על הדרכים בהם ניתן להעניק שירות כמה שיותר מקצועי ומהיר. החלק החשוב ביותר בטיפול בהזמנה הנו יצירת אינטראקציה ראשונית עם הלקוח. במאמר זה נסביר איך זה עובד ולמה אתם חייבים להעניק שירות אופטימלי ללקוחות שלכם!

    תהליך טיפול בהזמנה בחנות:

    • עדכון הלקוח על קבלת הזמנה.
    • עדכון הלקוח על טיפול בהזמנה.
    • עדכון הלקוח על המתנה לשליח.
    • עדכון הלקוח על מסירת הזמנה לשליח.
    • בירור מול הלקוח יעל קבלת המשלוח.

    טיפול נכון בחמשת שלבים אלו יבטיח לכם לקוח חוזר במידה רבה של וודאות!

    איך בעצם מעדכנים לקוח על ההזמנה שלו?

    הלקוח ביצע הזמנה, ואז דממה. הוא מקבל אישור להזמנה אבל לא יודע מתי המוצר יגיע? איך המוצר יגיע? האם המוצר מתאים לו? ועוד מגוון נעלמים נוספים..

    עלינו לנסות להעניק ללקוח את הערך של מה שחסר לו. כלומר, ביטחון.

    נעשה זאת על ידי שמירה על קשר רציף מדקה אחרי קבלת ההזמנה במערכת ועד שהמוצר נמסר בהצלחה ולשביעות רצונו של הלקוח (לבקש גם ביקורת חיובית לא תזיק..)

    בשלב ראשון אנחנו נעדכן את הלקוח בוואטסאפ על כך שההזמנה אכן נקלטה בהצלחה. לאחר מכן נעדכן את הלקוח שהמוצר קיים במלאי ואנו התחלנו טיפול בפריטי הזמנתו. לאחר מכן נעדכן את הלקוח שהמוצרים ארוזים מוכנים וממתינים לבואו של השליח (כולל הערכת זמן הגעה).

    בשלב זה, במקום שהלקוח ינסה לנחש איפה והאם טיפלו בהזמנה שלו, הוא יודע שהמוכר אמין ושהכל מתקדם לכיוונו. עם איסוף המשלוח בפועל, נעדכן את הלקוח מתי הוא צפוי לקבל את ההזמנה בפועל וגם אנחנו נתקשר לוודא זאת כדי להבטיח שביעות רצון מוחלטת!

    זה נשמע כמו עבודה, איך עושים את זה?

    זה רק נשמע מורכב. בפועל זה קלי קלות ואפשר לעשות זאת ממש על הדרך! איך? פשוט מאוד מורידים באפ סטור או בגוגל פליי את האפליקציה של WEmanage.

    באמצעות האפליקציה, ברגע שמתקבלת הזמנה, יודעים על כך מיד בזכות נוטיפיקציות מהירות. קליק על הנוטיפיקציה ואתם כבר בתוך פרטי ההזמנה ובקליק על כפתור הוואטסאפ יפתח לכם שיחה עם הלקוח/ה ושם תוכלו לשלוח עדכון ראשון ואת יתר העדכונים אחריהם בשניה בדיוק. הכל קלי קלות ובמהירות.

    מה יוצא לי מכל הכאב ראש הזה?

    הצלחה יתרה! ההבדל בין כישלון לניצחון באינטרנט הנו "ערך מוסף". אין ללקוחות סיבה אמיתית לרכוש אצלכם ולא אצל ענקיות הקמעונאות שלרוב יציעו את אותם המוצרים במחירים דומים או אף זולים מכם.

    כדי ליהנות מלקוחות חוזרים. כדי להבטיח שאנשים ימליצו עליכם לחברים שלהם, חייבים להעניק חוויית שירות יוצאת דופן!

    תדמיינו את עצמכם, ברכישה האחרונה שלכם און ליין. איך הרגשתם? ואיך הייתם מרגישים אם הייתם מקבלים שירות נפלא כמו שמתואר מעלה?!

    מעולה. אז למה לא לנסות? – בהצלחה 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן