fbpx

לא קל לקדם אורגנית חנות אינטרנטית. למה? ובכן כי בענפים רבים כולם מוכרים את אותם המוצרים הכוללים מפרטים זהים, תמונות זהות, היררכיה זהה ובעצם – אין למרבית החנויות האינטרנטיות ערך מוסף משמעותי בעיני מנועי החיפוש. 

במילים אחרות, בקידום אורגני של חנויות אינטרנטיות, השיטה הטובה ביותר הנה להתפרס רחב ככל שאפשר בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה (יותר מוצרים, יותר סיכוי שכמה מתוכם יתברגו איכשהו בראש תוצאות החיפוש..).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, יש גם שיטות שבהם ניתן לקדם אורגנית חנות אינטרנטית ואחת מהן הנה ניהול אפקטיבי של מחירי המוצרים בחנות ועל פרמטר זה נרחיב כעת,

    מחירים מעודכנים = קידום אורגני לחנות

    מה מעניין את הלקוח? אתם מעוניינים אותו? הסיפור שלכם מעניין אותו? אולי התיאור המאוד מיוחד שכתבתם למוצר? לא. לא. לא. הלקוח מתעניין ברוב מוחלט של המקרים בתמונת המוצר ובמחיר. כאשר הדגש הוא על המחיר.

    המחיר הוא המשתנה היחיד שמפריד (בחלק מהמקרים) בינכם ובין המתחרים. כלומר, זה המקום שלכם להיות יצירתיים ולהעניק את הערך מוסף ללקוח שלכם.

    גוגל שמפעילה אלגוריתמים מתקדמים במיוחד מנסה אף היא להציג את התוצאות שהכי מתאימות לחיפושים ולצרכים של הלקוחות (גם אם הם לא הקלידו זאת בחיפוש) ולכן היא צפויה להסתכל במיקוד רב על פרמטר כה חשוב כמו המחיר!

    עם הבנה זו, ניתן להבין למה משחק נכון עם המחירים של המוצרים ישפיע בוודאות רבה על המיקומים האורגניים של החנות האינטרנטית שלכם.

    איך מנהלים מחירים בחנות אינטרנטית?

    כאשר רוצים להראות לגוגל שאנחנו "עדכניים" ביחס למתחרים וגם "רלוונטיים" לחיפוש של הגולשים, עלינו לבצע שינויים תכופים במחירי המוצרים. נעשה זאת באחת מהדרכים הבאות:

    • עדכוני מחירים באופן גורף באמצעות ייבוא אקסל עדכני.
    • משחק במבצעים + עלויות משלוחים בתורנות.
    • שימוש ביכולות מתקדמות של תשלום בהוראת קבע (תשלומים).

    מנועי החיפוש יודעים לזהות את הערך השונה, את הערך הייחודי מבין שלל הערכים הזהים. גם להיות יקר יותר מבליט את הערך שלכם מעל המתחרים – כמובן שלא תמיד זה ייצר לכם מכירות.

    מצד שני, גם בלי טריקים וקומבינות, מספיק שתייצאו אחת לשבוע קובץ ייצוא מחירים עדכני מהמערכת ניהול מלאי שלכם ותבצעו עדכון גורף לכל המוצרים במכה אחת (נדרש לשם כך ערך חד ערכי כדוגמת מק"ט ואו מפתח פנימי) בכדי להציג לגוגל שהמחירים באתר שלכם עדכניים.

    אז זה נכון? יש קשר בין מחירים לקידום אורגני?

    כן. לגמרי. אנחנו אומרים זאת מניסיון. בדקנו זאת לא פעם ולא פעמיים. כחברת ניהול אתרים אנו רואים את התוצאה הישירה של כל פעולה שאנחנו עושים ומודדים.

    שמנו לב שלאחר כל שינוי משמעותי במחירים למוצרי האתר, האתר כולו עולה במיקומים הממוצעים. שמנו לב גם שלקוחות שלא משתפים פעולה ולא מעדכנים מחירים נוטים אט אט לרדת בתוצאות החיפוש.

    במילים אחרות, העבודה שלנו כמנהלי אתרים משפיעה באופן ישיר גם על הקידום האורגני של החנויות ולכן אנו יודעים להגיד לכם ברמת וודאות גבוהה ששווה לכם לנסות זאת ולהיווכח בעצמכם.

    כמובן שאם אין לכם זמן או רצון להתעסק בניהול השוטף של החנות האינטרנטית, אנחנו לגמרי נשמח לבצע זאת עבורכם, רק אומרים.. 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן