fbpx

יש לכם תחושה שיש שעות בהם יש יותר מכירות ושעות בהם יש פחות מכירות?! כבעלי אתרי מכירות חכמים, אתם בטח רוצים לדעת מתי הכסף שלכם יכול לייצר עבורכם את הערך הרב ביותר. אבל, תחושת בטן לא מספיקה בכדי להסיק מסקנות ולקבל החלטות ולכן אתם לא עושים שום דבר בעניין..

אנחנו כאן כדי לענות, מקווים שתיהנו מהנתונים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שעות שיא באתרי מכירות

    אם עברתם על האתר שלנו, בטח שמתם לב שאנחנו חברת ניהול אתרים. מה זה בעצם אומר? שאנחנו רואים את התוצאות העסקיות של מאות רבות של עסקים מסוגים שונים לא רק ברמת המאקרו (סכום המכירות) אלא אף ברמת המיקרו (מה קנו, מי קנה, מתי קנה) וכך אנחנו יכולים לענות על השאלה בכותרת המאמר בצורה טובה למדי.

    עצם העובדה שיש לנו את המידע אודות פרטי הפרטים של טיב ההזמנות אצל לקוחותינו. לא אפשר לנו עד ממש לאחרונה לזהות את הנתונים הללו. אבל, לאחרונה השקנו אפליקציה ייעודית ללקוחות שלנו (חפשו wemanage בחנויות האפליקציות – זה חינם לכולם!) ואנחנו מקבלים יחד איתם התראה בזמן אמת על כל מכירה ומכירה וכך אנחנו יודעים סוף סוף לענות על כמה שאלות חשובות:

    • מה המגמות בשוק (יש תקופות שיא ושפל)
    • מה הם שעות הרכישה הפופולריות.
    • מהו יחס ההמרה האמיתי של כל לקוח.

    במאמר זה כמובן נתייחס לסעיף השני, שעות הרכישה הפופולריות.

    באיזה שעות מתבצעת רוב הרכישות און ליין?

    בלי לחפור עוד. להלן הנתונים:

    • *מוצרי "אני רוצה" – בין השעות 16:00-22:00
    • מוצרי "אני צריך" – בין השעות 10:00-16:00
    • מוצרים "תעשייה"– בין השעות 09:00-13-00

    מוצרי "אני רוצה" הנם מוצרים שהלקוחות רוצים אבל לא חייבים כדוגמת אופנה/תכשיטים/גאדג'טים.

    מוצרי "אני צריך" הנם מוצרים אשר הלקוחות ממש צריכים כדוגמת מכשירי חשמל לבנים/כלי בית ומזון.

    מוצרי "תעשייה" הנם מוצרי דפוס, מכונות מסוגים שונים, קהל לקוחות עסקי ותעשייתי.

    *מוצרי "אני צריך" תופסים נתח משמעותי הרבה יותר בסופי שבוע עם פיקים שמתחילים ביום חמישי בצהריים ועד יום שבת בצהריים.

    למה כל כך חשוב לדעת את שעות המכר שלכם?

    כי יש לכם תקציב מוגבל! אם אתם יודעים שיש שעות בהם הלקוחות קונים ואתם מגיעים לשעות אלו עם תקציב מופחת עוד יותר כי שרפתם את מרבית התקציב היומי על קהל שלא באמת רוכש הרי שהביצועים יהיו פחותים.

    כך לדוגמה אם הגענו לשעות הערב עם 40 ש"ח מתוך התקציב היומי שלנו בסך 100 ש"ח, הרי שנראה רכישות מועטות למדי. אבל אם נתחיל את היום בשעות הנכונות, אנחנו לגמרי נוכל להגיע עם תקציב רב יותר לשעות המכר ובכל בעצם להרוויח הרבה יותר עבור הוצאה זהה.

    מקווים שהענקנו לכם הצצה טובה יותר על פוטנציאל האופטימיזציה לקמפיינים שלכם. במידה ואתם רוצים לקבל מידע יותר מדויק, מידע אודות הענף שלכם ועסקים ממש מהתחום שלכם, השאירו פרטים ונשמח להעניק לכם מידע מדוייק אף יותר!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן