fbpx

התעניינתם בפרסום בפייסבוק ומפה לשם ישב מולכם איש מכירות והזמנתם אתר מכירות. הכל נשמע מעולה, סיפרו לכם שאתר מכירות יכול למכור במיליונים, אבל משהו מרגיש לכם לא בדיוק במקום. אנחנו יודעים איך אתם מרגישים כי אנחנו זוכים לשרת בדיוק אתכם לאחר שאתם יוצאים לדרך ומבינים מכם כמה מעט מידע "אמיתי" היה לכם בטרם יצאתם לתהליך זה..

במאמר זה אנו מקווים לעזור לכם בתיאום ציפיות כדי שתוכלו לתכנן קדימה על בסיס נתוני אמת ולא אשליות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    למה לצפות מהחנות האינטרנטית?

    דמיינו את החנות האינטרנטית שלכם כאל חנות פיזית עם חלון ראווה מרשים אך במיקום ללא הולכי רגל. כלומר, אתם עם חנות שאינה בחנות הראשית ואו בקניון (יותר כמו מתחמי איקאה) ואתם תלויים בפרסום/נוכחות במדיות שונות כדי להביא את המבקרים בפועל.

    אבל קודם להבאת המבקרים לחנות, עלינו גם למלא את המחסנים במוצרים, עלינו לסדר את המדפים עם מוצרים נחשקים, עלינו להדביק תוויות מחיר על המוצרים וכן הלאה כדי שמי שכן יבקר בחנות שלנו, יוכל לבצע רכישה לשביעות רצון שני הצדדים.

    אתם מבינים לאן אנחנו חותרים נכון? כן, אנחנו מנסים להגיד שכמו בחנות פיזית, כך גם בחנות און ליין אנחנו לגמרי צריכים לעבוד קשה כדי למכור ולהפוך לרווחיים. כל המספרים שזרקו לכם במעמד בניית החנות וכל ההבטחות שיתנו לכם אנשי מכירות משופשפים הם לגמרי אפשריים כמובן אבל זה תלוי רק בכם ליצור הכנסות אמיתיות מהאתר המקוון!

    הבנתי, אעבוד קשה! למה אוכל לצפות?

    ניתן לחלק את השלבים הראשונים בהקמה ותפעול של חנות אינטרנטית למספר שלבים:

    1. שלב הקמה – אין רווחים.
    2. שלב הרצה – אין רווחים.
    3. שלב תפעול – ניתן להגיע לכיסוי עלויות.
    4. שלב פיתוח – עוברים לרווחיות!

    כן, ייקח זמן עד שהחנות האינטרנטית החדשה שלכם תייצר לכם הכנסה כפי שהבטיחו לכם וכפי שאתם מצפים!

    קצת על התהליך כעת,

    שלב ההקמה של חנות אינטרנטית

    גם אם פניתם לחברה מקצועית שתבנה עבורכם את המערכת/את השלד של האתר, עדיין עליכם להשקיע הרבה מאוד מאמצים בהקמת החנות האינטרנטית שלכם. עליכם בעצם לצקת תוכן למערכת שפותחה.

    אנחנו נרצה ליצור תוכן לעמוד אודות, תוכן לעמודי שירותים, להזין את החנות במוצרים ראשונים, אנחנו נידרש גם לעמודי תקנון, מדיניות פרטיות, מדיניות החזרות וכמובן מדיניות שילוח ואחריות.

    הקמת חנות אורכת לרוב כחודש. במהלך תקופה זו אנו בעצם צריכים לחבר את האתר למערכת סליקה, לחבר את האתר למערכת שילוח ולצקת את התוכן שיהיה הבסיס לחנות שלנו.

    שלב ההרצה של חנות אינטרנטית

    גם כאשר הכל מוכן! עדיין עלינו להזין את החנות במאות ואף באלפי מוצרים למכירה. מוצרים אלו דורשים תמונות, מחירים, תיאורים, ועוד שלל פרטים נוספים בכדי להבטיח חשיפה כלשהי במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

    מעבר להזנת התוכן במוצרים, עלינו גם לבצע מספר רב של הגדרות, להוסיף עזרי המרה (כלים לסיוע לביצוע מכירות), עלינו להתחיל ליצור שיתופי פעולה ובכלל, זו תקופה של עשיה רבה אך עם פידבק קטן עד בלתי קיים מקהל הלקוחות.

    שלב התפעול השוטף של חנות אינטרנטית

    תפעול שוטף של האתר כבר מייצר מכירות. בשלב זה לרוב אנו כבר נשקיע בקידום אורגני, בקידום ממומן וכמובן שנקיים שיתופי פעולה, נוכחות באתרי השוואת מחירים ובכל מיקום אחר בו ניתן לקושש עוד לקוחות פוטנציאליים.

    בשלב זה אנחנו סוף סוף מתחילים להרגיש את החנות האינטרנטית שבנינו אך אנחנו עדיין בשלב בו ההוצאות התפעוליות יחד עם ההוצאות לשיווק עדיין גדולות מההכנסות מהמכירות בפועל (רווח לאחר שקלול עלות מוצר וטיפול בו – אריזה, שילוח, החזרות).

    שלב הפיתוח עסקי בחנות אינטרנטית

    רק כאשר העסק רץ ולקוחות עבר חוזרים לרכישות נוספות שניתן לקחת את החנות האינטרנטית כמה רמות קדימה על ידי פיתוח עסקי מואץ לחנות האינטרנטית. בשלב זה אנו כבר יוצרים שיתופי פעולה אסטרטגיים, בונים משפכי מכירה בטווחי זמן שונים וכמובן מייצרים שפת מותג ונראות שמאפשרת לנו להתפתח עוד ועוד.

    בשלב זה החנות האינטרנטית כבר הופכת למנוע צמיחה משמעותי של העסק, במקרים רבים כבר מוצמד מנהל אתרים קבוע כשכיר בעסק ואשר מחליף את מנהל האתרים במיקור חוץ (אנחנו..) בלקיחת המושכות על האתר והמשך פיתוחו הלאה.

    לסיכום,

    כל מי שהבטיח לכם הבטחות, בידיעה או בלא ידיעה אומר אמת. נכון, הם צובעים את האופק בצבעי הקשת ולא קל להגיע ליעדים שהם מתארים אך הכל תלוי בכם וביכולת שלכם להקצות משאבי זמן ואו משאבי כסף למען המטרה.

    ולמרות האמור, אם לא תשקיעו את המאמץ הנדרש ואו לא תשכרו חברת ניהול אתרים שתעשה עבורכם את המאמץ הנדרש, אל תצפו לראות את החנות האינטרנטית שלכם הופכת לרווחית. חנות אינטרנטית שאיננה מנוהלת מקצועית לרוב הופכת למשקולת (הוצאה) במקום לנכס (הכנסה) עבור העסק.

    רוצים להתייעץ עוד? מעוניינים לדעת יותר? פנו אלינו, נשמח לייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן