fbpx

אחת הסיבות העיקריות לכך שרבים מבעלי החנויות הפיזיות עדיין לא מפתחים את הצד המקוון של העסק שלהם הנו פחד. הם מפחדים מחוסר השליטה, הם מפחדים מחוסר הידע, הם מפחדים מכך שאי אפשר לחוש/לכמת את הפעילות המקוונת. אבל, פחד לא אמור למנוע מבעל עסק להתרחב ולגדול. מאחר והעתיד נמצא און ליין, ייתכן מאוד ומאמר זה יעזור לכם להבין מהו הפחד שלכם ואיך מתגברים עליו!

10 פחדים של בעלי אתרי איקומרס

נסו לבחון אילו מהפחדים הבאים מניע אתכם:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. צורך בתחרות
      באופליין, אין צורך להתחרות מול רבים, אנשים קונים כי נוח, קרוב, רגילים. באונליין מצד שני, יש צורך להתחרות על אמת עם מגוון רחב של מתחרים ולא כולם רוצים למצוא עצמם בתחרות אינסופית מול חנויות מכל הארץ.
    2. פחד מחורי אבטחה
      לבעלי חנויות רבים יש פחד תהומי מכך שהאתר "ייפרץ" ואו שפרטי כרטיסי אשראי יזלגו החוצה ואו מגוון חרדות אחרות. אבל האמת היא שחנויות אינטרנטיות כלל לא חשופות למידע אשראי של לקוחות ואו כלל אינם מאחסנות פרטי אשראי של לקוחות ולכן הפחד הנ"ל מקורו בחוסר הבנה בלבד.
    3. התעסקות בתשלומים
      איך מקבלים את הכסף? מה קורה אם צריך להחזיר כסף? מתי אראה את הכסף? איך אני יודע שהכסף אכן שולם לי? יש סיכוי סביר שגם אתם מרגישים איזה תחושת חוסר נוחות מכך שאתם שולחים מוצרים בלי לראות את פעולות התשלום בפועל אבל על מצוקה זו מתגברים במהירות.
    4. מתן שירות לקוחות
      שירות לקוחות ללקוחות שלא פגשתם/ראיתם מעולם יכול להיות מאתגר. איך מתקשרים איתם? איך דואגים שהם יהיו מרוצים? האם להפריע להם בשעות הערב/הבוקר או רק בצהריים, יש יותר מידי שאלות בנוגע לאופן בו מעניקים שירות לקוחות און ליין וזה מפחיד.
    5. טיפול בבעיות טכניות
      האתר יכול לייצר בעיות טכניות שונות כמו שוני במחירים, הצגה של נתונים בצורה לא תקינה או כל דבר אחר שעלול לגרום לתחושה לא נעימה. רבים פשוט מתקשים לתפעל את האתר שלהם לאחר שתקלה טכנית זו או אחרת הופיע והם מרגישים חסרי אונים ולכן מרימים ידיים.
    6. פחד מבעיות משפטיות
      כולם שמעו סיפורים על תביעות הזויות של נגישות ואו תביעות לקבלת מוצרים במחירים לא ראליים. זה מפחדי להתעסק עם משהו בו אין לנו שליטה אמיתית על המרחב. אבל כמובן שיש פער בין הסיפורים לבין המציאות ופעילות שוטפת בתום לב תבטיח את כל מה שאתם צריכים.
    7. חוסר ודאות בשיווק
      באופליין אנשים מכירים אותנו, הם מגיעים לחנות פעם אחר פעם. באונליין אנחנו צריכים להתחיל הכל מהתחלה, עלינו לבצע מגוון רחב של פעולות שיווק להם אין לנו זמן ואו ידע לבחון האם אנחנו בכיוון הנכון או חלילה לא. זה פחד אמיתי של רבים, המקדם עובד אבל הם לא רואים תוצאה ויזואלית בעיניים.
    8. שילוח ולוגיסטיקה
      איך מטפלים בכל ההזמנות? מתי מטפלים בכל ההזמנות? איך לארוז את כל המוצרים בצורה נכונה? עם איזה חברת שליחויות לשלוח את החבילות? יש צורך בלוגיסטיקה שונה לחלוטין באון ליין וזה מפחיד. מצד שני, ברגע שמתייעצים ומתגברים על פחד זה, זה הופך לפחד השולי ביותר.
    9. טיפול בהחזרות
      מה עושים כאשר לקוח רוצה להחזיר מוצר? מה קורה כאשר מוצר טוב אך לא מתאים במידה? איך מטפלים בבקשות השונות של ההחזרה (לפני/אחרי לבישה..)? יש פתרונות תקשורת נוחים במיוחד להתגברות על כל נושא ההחזרים אבל זו אכן בעיה נרחבת הדורשת תשומת לב.
    10. שמירה על המוניטין
      הפעילות און ליין שונה מהאופליין. יש סיכון שהאונליין יעיב על האופליין ועלול אף לפגוע במוניטין של המותג. לכן, רבים חוששים מאוד לבצע מכירות מקוונות. כמו כן, רבים רוצים להציע מחירים תחרותיים יותר און ליין אך מפחדים לעשות זאת בגלל המוניטין של המותג שעלול להיפגע.

    איך מתגברים על הפחדים ומצליחים און ליין?

    יש 2 דרכים שבשילוב שלהם יחד ניתן להתגבר על כל הפחדים בצורה פשוטה:

    1. לשכור חברת ניהול אתרים
    2. להשתמש באפליקציה לניהול החנות

    בשלב ראשון, אתם רוצים מישהו שייקח אחריות על האתר שלכם ויהיה האיש ביצוע שלכם. כלומר, כל הפחדים שלהם, זה בעיות של מנהל האתר שתשכרו. ברגע שחברת ניהול אתרים לוקחת אחריות על האתר שלכם, יש לכם מישהו צמוד וקבוע שדואג לכם להכל. זה בגדול מוריד מכם את האחריות על כל הצדדים התפעוליים השוטפים באתר ומאפשר לכם להתמקד רק באזורים בהם אתם באמת נדרשים.

    בשלב שני, אתם רוצים לעשות שימוש באפליקציה לניהול החנות כדי שיהיה לכם את מרכיב השליטה על החנות. אתם רוצים לדעת שאתם לא תלויים באף אחד בכדי לנהל את החנות בשוטף. כמו שאתם מסדרים מדפים בחנות, כך תסדרו מוצרים במדפים הווירטואליים בחנות האון ליין שלכם. מעבר לכך, אתם תרצו לתפוס פיקוד ולנהל את ההזמנות והתקשורת עם הלקוחות בתצורה הדומה לוואטסאפ, בצ'אט לייב בכל שלב כך שאתם גם יכולים להיות על הדברים ולהבטיח שירות לקוחות מעולה ושמירה על המוניטין שצברתם בעמל רב!

    לסיכום,

    פחד לא אמור לנהל אתכם. עדיף לפחד מעט ולהיעזר באנשי מקצוע אך לאפשר התרחבות העסק בעתיד על פני האפשרות של עמידה במקום והשארת המגרש פתוח ליתר המתחרים. רוצים עזרה? אנחנו פה ונשמח לעזור בכל 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן