סידור עמוד הבית בחנות אינטרנטית – כמה באמת כדאי להשקיע בעמוד הראשי בחנות?

בונים אתר מכירות חדש? רוצים להגדיל מכירות באתר מכירות קיים? בטוח בחנתם את האפשרות לסדר מחדש את הנראות של עמוד הבית (הדף הראשי) באתר. ניתן להחליף באנרים ראשיים, ניתן לסדר מחדש את הקטגוריות, ניתן גם לבצע פעולות מתקדמות כמו הצגת מוצרים מסוימים ואו מבצעים חמים. אבל, האם זה מביא לגידול במכירות? כמה באמת כדאי להשקיע בכך? התשובות במאמר זה!

סידור עמוד הבית בחנות אינטרנטית

אחת לתקופה, לקוח ניהול אתרים פונה אלינו ומבקש לשנות את הנראות בעמוד הבית של האתר, זה יכול להיות שינוי התמונות בסליידר הראשי או המבצעים לשבוע הקרוב ואו לחג הקרוב. בלא מעט מקרים אנו נגיד להם שחבל להשקיע בכך! שאין כל טעם להשקיע בעיצוב כאשר אף אחד לא באמת רואה. מצד שני, יש מקרים אחרים שנמליץ בחום על עיצוב מחדש של עמוד הבית לכל אירוע וסיבה.


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    אז מתי כדאי או לא כדאי להשקיע בעמוד הבית? להלן הסבר,

    שינוי נראות עמוד בית לחנות אינטרנטית

    יש שני קטגוריות של מוצרים שניתן למכור און ליין וכך גם שני סוגי אתרי מכירות בפועל, להלן החלוקה:

    1. אתרי מכירות למוצרי צריכה.
    2. אתרי מכירות למוצרי חוויה/לייפסטייל.

    אתרי מכירות שמציעים מוצרים שאנשים "צריכים" ישווקו לרוב דרך מנועי החיפוש ואו מערכות קידום באמצעות תוכן והן קטגוריה אחת.

    אתרי מכירות שמציעים מוצרים שאנשים "רוצים"  ישווקו לרוב דרך רשתות חברתיות ואו שיתופי פעולה מסחריים והן קטגוריה שניה.

    חשיבות סידור עמוד הבית תלויה בקטגוריה לה העסק שלכם משתייך.

    סידור עמוד בית בחנות מוצרי צריכה

    אין שום סיבה לגעת בעמוד הבית. אתם מוכרים מוצרים שהלקוחות צריכים, הם ב-99% מהמקרים יבצעו חיפוש מהיר בגוגל, יופנו בצורה אורגנית או ממומנת ישירות לעמוד המוצר הרלוונטי ואז יבחרו האם לקנות או לא לקנות על סמך המידע שיוצג ובתכלס – המחיר!

    דמיינו שאתם מחפשים מקרר חדש, עכשיו האם מעניין אתכם איזה תמונה מופיעה בסליידר הראשי של האתר? האם מעניין אתכם על קיומם של מבצעים בקטגוריות שונות כאשר המידע כבר מופיע בעמוד המוצר בפועל (אחוז הנחה)? להלן התשובה.

    סידור עמוד בית בחנות מוצרי לייף סטייל

    אתם חייבים להשקיע בעמוד הבית! אופנה, תכשיטים, מוצרי טיפוח, כל פינוק אפשרי אחר שגם מצטלם יפה בהחלט רוכשים בלי תכניות מוקדמות ובצורה אימפולסיבית לחלוטין. לכן, בהחלט ניתן להציג הנחה מיוחדת לרוכשים מעל סכום מסוים ואו למכור חבילות ייחודיות ואפילו חבילות "הפתעה" והלקוחות צפויים להתרשם ולרכוש.

    גם כאשר הגולשים מבקרים הישר בעמוד מוצר, ניתן ואף רצוי להציע להם לבקר בעמוד הבית להתרשם מהמבצעים החמים שיש לנו להציע!. ניתן לראות את האתר כחלון ראווה של חנות, הגולשים עוברים, נדלקים ורוכשים (לרוב רוכשות..).

    לסיכום

    השקיעו את הזמן איפה שניתן לתרגם את העבודה לכסף! סתם לבזבז זמן על עיצובים מיותרים, לא באמת מייצר ביזנס. לחלופין, השקיעו בעיצובים מרהיבים, גרמו לרוכשים לקנות יותר. הכל תלוי במוצרים שלכם, לא באתר או הרצונות שלכם..

    בהצלחה 😉


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *