fbpx

הקמתם חנות אינטרנטית יפה ומרשימה ואתם מתפעלים אותה מזה זמן אך התוצאות חלשות למדי? אתם מסכמים רבעון ומגלים שאתם מוציאים על תפעול ושיווק החנות יותר מאשר אתם מכניסים ממנו? אתם ככל הנראה לא לבד. בעלי עסקים רבים נכנסו למסחר און ליין מתוך צורך והבנה שזה העתיד אך לא באמת הלכו עם המהלך עד הסוף והתוצאה היא פעילות שאיננה כלכלית אך גם סגירה איננה אפשרות (בכל זאת, לא יראה טוב..).

אז מה עושים? איך משנים את תמונת המצב? איך חוסכים בתפעול השוטף של החנות האינטרנטית? על כך בדיוק ננסה לענות במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    חיסכון בחנות אינטרנטית

    לפני שאפשר לדבר על חיסכון בתפעול של חנות אינטרנטית, עלינו לפרוס את ההוצאות השונות שמכבידות עלינו, להלן רשימה חלקית של הוצאות החזקה ותפעול של אתר מכירות:

    • אחסון אתר (בקוד פתוח) / דמי שימוש (בקוד סגור) – כמה מאות שקלים בחודש.
    • קידום אתר בגוגל / במנועי חיפוש (אורגני) – כמה אלפי שקלים בחודש.
    • תפעול אתר / ניהול שוטף לתוכן האתר – משכורת עובד / חלקית.
    • תקציבי שיווק בגוגל / ברכש מדיה – כמה אלפי שקלים בחודש.

    מאחר ויש גם הוצאות נוספות כדוגמת עלויות סליקה, עלויות שילוח, עלויות טיפול בהזמנות ובהחזרים, המספרים מטפסים מהר מאוד לגבהים משמעותיים וקשה מאוד להצדיק פעילות חנות אינטרנטית בהוצאות אלו במידה ואין מחזור העולה על מאות אלפי שקלים בחודש.

    אז נכון, יש לפעילות המקוונת השפעה גם על החנות הפיזית. במקרים רבים הפעילות באון ליין מצליחה לשמש ככלי פרסומי שמניע גולשים להגיע פיזית לחנות ולרכוש, אבל – את זה קשה מאוד למדוד. עלינו לנסות ולבנות מודל בו אנחנו שומרים על היקר לנו באתר המכירות אך מצמצמים בהוצאות היכן שכואב באמת כדי לפחות לא להפסיד כסף מידי חודש.

    איך חוסכים כסף בהחזקה ותפעול חנות אינטרנטית?

    כדי לחסוך כסף, עלינו לפעול על שלושה אפיקים מקבילים:

    1. לצמצם את כל הפעילות תחת קורת גג אחת.
    2. לבצע ניהול אפקטיבי יותר של החנות האינטרנטית.
    3. להשקיע באופטימיזציה למקורות תנועה כלכליים בלבד.

    נסביר,

    צמצום פעילות תחת קורת גג אחת

    ברגע שיש לכם אחסון בחברה אחת, שיווק בחברה אחרת, עובד שמנהל את האתר בתוך הארגון, דברים חורקים. העובד עסוק במשימות נוספות שנתתם לו כי בכל זאת, אין הצדקה לעובד במשרה מלאה על האתר ואו אם זה אתם בעצמכם, הזמן שלכם מוטה לרוב לפעילות הפיזית והאתר נדחק לתחתית סדרי העדיפויות. חברת השיווק נמצאת בחוסר תקשורת ומודעות לביצועי השיווק והעובד אינו מעניק את המענה הראוי ואו המעקב הראוי אחרי פעילותם ובעצם חוסר הסינרגיה גורם לכאוס והפסד כלכלי.

    במידה ואתם מרכזים את כל הפעילות תחת קורת גג אחת, הרי שיש לכם בעצם מענה מיטבי לכלל הצרכים של העסק תוך שילוב של מעבר ידע בין הגורמים השונים שמטפלים בפעילות המקוונת וגם חיסכון כספי מאחר והרווחיות של נותן השירות יכולה להיות נמוכה יותר בהתאמה.

    ניהול אפקטיבי יותר של החנות האינטרנטית

    כל השיווק, האופטימיזציה, המכירות מושתת בראש ובראשונה על הצעת הערך שאתם מעניקים ללקוחות. אם המוצרים באתר אינם עם תיאור נכון שמעניק ללקוח הבנה מה הוא רוכש, אם המוצרים באתר אינם כוללים תמונות מתאימות שמקנות למבקר באתר את החוויה שמצדיקה רכישה, אם המוצרים באתר אינם מוצעים במחירים הנכונים נכון למועד ביקור המשתמש באתר, הרי שגם עם השיווק הטוב ביותר – לא ניתן לצפות למכירות מרשימות, בטח לא לרווחיות.

    הגורם המרכז בנותן השירותים תחת קורת גג אחת ידע לתפעל את הצוות כולו כך שהכל יעבוד כמו שצריך מהתשתית ומעלה. האתר יעבוד מהר, הכלים השונים יפעלו כנדרש, המוצרים יוצגו למשתמשים בדיוק כפי שצריך להיות ולבסוף גם המחירים יעודכנו באופן שוטף כך שהצעת הערך שלכם תהיה מספקת ותבטיח לכם סיכוי אמיתי להצליח און ליין.

    אופטימיזציה למקורות תנועה מניבים בלבד

    גם מחוץ לאתר עלינו לעשות פעולות כדי למנוע שריפת מזומנים על מקורות תנועה שלא מייצרים הכנסה. זאת עושים על ידי הטמעת כלי מדידה שונים באתר ובחינת הקשר הישיר והנסיבתי בין מקור המבקר באתר ובין הרכישה בפועל (וערך הסל של הלקוח..). כך לדוגמה, אם נגלה שמקור פייסבוק אינו מייצר מכירות ואילו מקור גוגל מייצר מכירות, הרי שנסיט את תקציבי השיווק שיש לנו מפייסבוק לגוגל. כך גם, אם נגלה שקמפיין X בגוגל מייצר מכירות ואילו קמפיין Y בגוגל אינו מייצר מכירות, אנחנו נסיט את תקציבי השיווק מקמפיין X לקמפיין Y וכך נוכל להגדיל את ביצועי השיווק שלנו מבלי להגדיל תקציבים.

    כל פעולות האופטימיזציה יתאפשרו רק כאשר יש סינרגיה מעולה בין הגורמים השונים וכאשר יודעים מעבר לנתונים אנליטיים יבשים גם מה קורה בחנות הפיזית, מה קורה עם עסקאות טלפוניות ואופליין וכמובן שאנחנו מכווינים את התנועה למוצרים שבאמת יודעים למכור. כלומר, עלינו להפעיל את שלושת הכלים הללו יחד אם נרצה לחסוך בעלויות התפעוליות של החנות האינטרנטית.

    לסיכום,

    מה שאנחנו בעצם מנסים להציג במאמר זה הנו כמובן שאתם צריכים חברת ניהול אתרים – חברה כמו שלנו שלוקחת אחריות על האתר מהרובד הטכני לתפעולי וגם לשיווקי לסינרגיה מלאה תחת קורת גג אחת ואשר חוסכת לכם עלויות עובדים, בזבוז משאבים, הקצאה נכונה יותר של תקציבי שיווק וזאת בעלות קבועה ואחידה (ולא גבוהה) על בסיס חודשי וללא כל התחייבות – שווה ניסוי!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן