fbpx

גם לכם יש תחושה שאתם מוציאים קצת יותר מידי כסף על הפרסום בגוגל? רבים מרגישים כמוכם. אמנם הפרסום בגוגל מייצר להם מכירות שזה נפלא, אבל בסוף כל הרווח ממכירות אלו הלכו למימון גוגל. היא הנהנית העיקרית מהמסחר המקוון שלכם! אז מה עושים? האם להשאיר את הפרסום? האם לכבות אותו? או – אולי יש דרך ביניים, להפוך את הפרסום לאפקטיבי וכלכלי!

איך לחסוך בעלויות קמפיינים בגוגל?

גוגל היא פלטפורמה מעולה לשיווק. זאת בעיקר כי אנחנו יכולים להציג מודעה למי שמחפש בדיוק את מה שיש לנו להציע. רוב הסיכויים שאותו משתמש גם מכוון רכישה ולכן "על הנייר" שווה להשקיע יותר כסף עבור כל קליק על מודעה שלנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בפועל, איכשהו, למרות שאמור להיות ממש ממש כלכלי, התוצאות לעתים מאכזבות. יש הרבה סיבות לכך שהאתר לא מוכר למרות שיש לכם את המוצר, יש לכם מודעה מתאימה, אתם מופיעים על הביטויים הנכונים, אבל תוצאות – לא מצדיקות את ההשקעה..

    מאחר וכיבוי פרסום לא מייצר חיסכון אלא מקטין פעילות ככלל, זהו לא פתרון אידיאלי לאף עסק, הדרך הטובה ביותר לחסוך בעלויות הנה בעיקר בשינוי גישה, לקבל את העובדה שכלי הפרסום עובדים היטב! מה שכנראה פחות עובד זה הערך שמוענק ללקוח שעבר דרך הפרסום. כדי לשנות את הגישה נבצע מספר בדיקות:

    1. האם המסר שלנו מדויק מספיק במודעות?
    2. האם המוצר שלנו באמת משווק את עצמו?
    3. האם אנחנו מעניקים ללקוח תחושת ביטחון?

    אם נענה על שאלות אלו, נבצע התאמות נדרשות, נגלה שאותן תקציבי פרסום יכולים לייצר לנו גם פי 2 הכנסה ובעצם לייצר לנו חיסכון בעלויות השיווק (עלות/תועלת).

    נעבור על משימות אלו כעת,

    חידוד מסרים בשיווק = הקטנת עלויות ושיפור בביצועים

    לכל מודעה יש ציון איכות שנקבעת על בסיס פרמטרים שונים כדוגמת מידת ההתאמה של המודעה לביטוי, מידת ההתאמה של עמוד הנחיתה לביטוי וכמובן אופן התנהגות המשתמשים. אם אנחנו נשפר את המסרים שלנו כבר במודעה ונאדר להתאים גם את המסרים בהצעת הערך (בעמוד המוצר) אנחנו נוכל לשלם פחות כסף על אותן קליקים ממש.

    אבל מעבר לחיסכון בעלויות הפרסום, במידה ויש התאמה גבוהה יותר בין החיפוש שהמשתמש ביצע לבין המודעה ועמוד הנחיתה, ניתן לצפות לתוצאות טובות יותר בתנועת הגולשים שבוחרת להקליק על המודעה והתוצאה כמובן מכפיל גבוהה יותר, יותר מכירות על אותו הכסף.

    מוצר שמוגדר נכון = מגדיל המרה ישירה במכירות

    בהרבה אתרים מוצר מפורסם באתר עם תמונה, מחיר תיאור מינימלי וזהו. התוצאה היא עמוד נחיתה עם ציון איכות נמוך אך גם היכולת המכירתית לא גבוהה. מספיק שלמשתמש שכן מעוניין בפריט המוצע יש שאלות כלשהן שאינם זוכות למענה, הוא לא ירכוש.  כמו כן, האלגוריתם של גוגל בוחר להציג מוצרים לחיפושים שונים בהתאם למשתנים שהוא רואה בעמוד המוצר. כאשר אין מידע, האלגוריתם אינו יודע לשייך את המוצר לחיפושים הרלוונטיים והתוצאות הן – הופעה של המוצר בחיפושים רוחביים שאינם יכולים להמיר.

    כדי לחסוך כסף בפרסום, צריך להשקיע מעט יותר כסף במועד הקמת המוצרים באתר. הקמה נכונה של המוצרים במערכת האתר תאפשר בסיס טוב יותר לשיווק מאוחר יותר. נוכל להופיע בחיפושים מדויקים יותר (זנב ארוך) ובביטויים אלו הרווחיות מזנקת ומשפיעה על יתר המוצרים וכך בעצם במחזוריות מסוימת, ניתן להרוויח הרבה יותר על אותו התקציב ממש.

    תחושת ביטחון = מגדיל את אחוז הרוכשים בפועל

    לפעמים, האתר סבבה. המוצרים סבבה. הפרסום לא רע בכלל. אבל אין הרבה מכירות. הסיבה אינה הפרסום עצמו ואו המוצרים, אלא התחושה שיש למשתמשים שמבקרים באתר. האתר חייב להעניק למבקרים בו את התחושה של "מקום בטוח". כלומר, שזה אתר אמין שפועל הרבה שנים ושאפשר להזין בו את האשראי ובאמת לקבל את המוצר בתוך זמן סביר עם שירות טוב.

    מותגי על זוכים אוטומטית לתחושה זו ולכן יחס ההמרה שלהם עומד על 3%-6% במקום 1%-2% באתרים רגילים. עלינו לחשוב על הלקוחות, להעניק להם עיצוב מוקפד אך יותר מזה להציג להם מגוון מחזקי ביטחון/אמון בכל שלב בתהליך הרכישה כדי שיבחרו לסיים את הרכישה דווקא אצלנו.

    לסיכום,

    אפשר להפוך שיווק לא אפקטיבי לכזה שכלכלי. צריך להשקיע זמן במקום כסף ואו לשלם לחברת ניהול אתרים שתעשה זאת עבורכם, אבל זה אפשרי! בנוסף, צריך לזכור שהפרסום אינו זבנג וגמרנו. הפרסום מביא את הלקוח בפעם הראשונה אבל התפקיד האמיתי שלכם לשמר את הלקוחות הללו ולעזור להם לחזור שוב ושוב לרכישות חוזרות כדי להגדיל את שווי הלקוח כמה שיותר וכך בעצם להפוך את הפרסום לכלכלי בטווח הארוך אף יותר!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן