מינוף מענק גוגל לעמותות - גרף עולה

איך מקדמים חנות אינטרנטית בגוגל ומייצרים מכירות בפועל? (טיפ חשוב!)

אין ספק שאחד התחומים החמים ביותר כיום בעולם העסקים הנו המסחר המקוון. שנת קורונה גרמה לכלל העסקים להצטרף לזירה הצפופה של האיקומרס ולהתחיל להציע את מרכולתם גם באון ליין. אבל, מאותן הסיבות ממש, גם התחרות עולה ועולה וקידום חנות אינטרנטית כבר אינה פשוטה כבעבר, איך עושים זאת? מה משפיע על הקידום האורגני? על כך במאמר זה.

איך מקדמים חנות אינטרנטית בגוגל?

נתחיל בסקירה קצרה,


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    כאשר מקדמים אתר תדמיתי של נותן שירותים, נגיד עורך דין בתחום המקרקעין, הרי שיש לנו אתר שלם שסובב סביב מספר מצומצם של מילות מפתח [עורך דין, מקרקעין] וניתן בהחלט לבנות היררכיה מסודרת ודרכה לספר למנועי החיפוש מי אנחנו, מה הזהות שלנו ולמה כדאי להן להפנות את הגולשים המחפשים דווקא לאתר שלנו. נעשה זאת לרוב על ידי בניית קישורים עם ביטוי המפתח, על ידי כתיבת מאמרים בנושאים בעלי קישור ישיר לשירות ולמילות המפתח וכמובן על ידי מיקוד גבוהה של האתר סביב ביטויים מוגבלים בלבד.

    באתרי מכירות, הדברים מעט שונים, אנו לרוב מציעים מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות מגוונות ולרוב גם אין מיקוד מדויק מספיק שיאפשר לנו לדבר עם מנוע החיפוש ולפרש את הזהות שלנו. כך לדוגמה, אתר המוכר מוצרי חשמל יציע לרוב מגוון רחב של פריטים שונים וקידום של קטגוריית פריטים אחת אוטומטית תבוא על חשבון הקטגוריות האחרות. כמו כן, אין באמת טעם לקדם ביטוי מפתח רוחבי כמו "חנות מוצרי חשמל" כי הגולשים לא באמת מחפשים בצורה כזו – הם מחפשים את הפריט שהם רוצים לרכוש בפועל.

    כתוצאה מכך, מקדמי אתרים רבים הולכים לאיבוד בכל הקשור לקידום חנות אינטרנטית. כחברה המעניקה שירותי ניהול אתרים אנו רואים פרקטיקות קידום מגוונות בכל הקשור לקידום חנויות אינטרנט. אבל, בבחינת נתוני האנליטיקס (סטטיסטיקה) אנו רואים שהפערים בין השיטות השונות אינם גדולים מידי ושיש פרמטרים אחרים לגמרי שישפיעו האם האתר יקודם אורגנית בגוגל וביתר מנועי החיפוש.

    קידום חנויות אינטרנטיות – השיטה הנכונה

    השיטה הטובה ביותר לקידום חנות אינטרנטית הנה על ידי חשיבה על הגולשים, על הלקוחות של העסק. כלומר, אנו לא באמת נתמקד במילות מפתח אלו או אחרות, במקום זאת אנו נשקיע מאמצים רבים ביצירת ערך אמיתי למשתמשים בתצורות שונות:

    1. מחיר!
    2. תיאור.
    3. תמונות.
    4. שדרוגים.
    5. הטבות.

    הגולש הממוצע רוצה בראש ובראשונה מחיר טוב! כלומר, במידה ותתנו מחיר טוב למוצרים שלכם (בוודאי ביחס למתחרים), הרי שהגולשים ישקיעו הרבה יותר זמן באתר שלכם בקריאה אודות המוצר, אודות החנות ולבסוף גם יבצעו את הרכישה דרך החנות המקודמת וכלל ההתנהגויות הללו מזוהות היטב על ידי מנועי החיפוש.

    מעבר למחיר טוב, הגולשים נדרשים לאמון מסוים ברכישה און ליין ועלינו לעזור להם בכל דרך אפשרית לסמוך עלינו ולהתנהג בצורה רצויה אצלנו באתר. נעשה זאת על ידי הוספת עוד ועוד מידע רלוונטי לכל מוצר, על ידי הוספת מגוון תמונות וכמובן הטבות ושדרוגים שיאפשרו למשתמש להגדיל את סל הקניה שלו וגם להרגיש טוב עם עצמו בביצוע הרכישה.

    כפי שניתן לראות, לא הצענו לבנות קישורים, לא הצענו לבצע מניפולציות כלשהן, הדרך הטובה ביותר לקדם חנות אינטרנטית הנה על ידי מתן מענה טוב יותר מהמתחרים, אם המחיר שלכם טוב יותר והמידע שהם זוכים לקבל מהאתר עדכני ורלוונטי יותר, הרי שהאתר שלכם מייצר ערך גבוהה יותר למשתמשים ומנועי החיפוש יתעדפו את האתר שלכם על פני המתחרים והקידום האורגני של מוצרי החנות מובטח.

    תוך כמה זמן רואים תוצאות בקידום חנות אינטרנטית?

    קידום חנות אינטרנטית דורש סבלנות בדיוק כפי שנדרש בקידום אתר תדמיתי. אבל, במידה ומועלים לחנות האינטרנטית מספר רב של מאות ואו אלפי מוצרים, יש סבירות גבוהה שחלק מהמוצרים יתברגו גבוהה במהירות גבוהה למדי. זאת אומרת שניתן לצפות לתחילת מגמת תוצאות לאחר כשלושה חודשי עבודה. מיצוי היכולות בקידום חנויות אינטרנטיות מצד שני דורש בין 8 חודשים עד שנה.

    רוצים שמנהל אתרים מקצועי ינהל את האתר שלכם ויבטיח את התוצאות הטובות ביותר? השאירו פרטים והתייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות.


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *