fbpx

לא קל לקדם ולפרסם חנות אינטרנטית שמוכרת מוצרי חשמל. אפשר אפילו לומר שמדובר באחד הענפים הקשים ביותר לשיווק און ליין!

למה זה ככה? מה ניתן לעשות בנידון? איך יוצאים מהלופ האינסופי של ענף בכאוס? על כך ועוד במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום חנויות חשמל באינטרנט

    ענף החשמל אינו לבעלי לב חלש. למרבית החנויות הללו אין ערך מוסף מעבר למיקומם הפיזי ליד שכונת מגורים/בסמיכות לביקושים קיימים מצד אוכלוסייה מקומית.

    למה? ובכן מאחר ומדובר בענף בו קשה מאוד להחזיק מלאי עומד כתוצאה מעלויות הרכישה ועלויות האחסנה – מדובר במוצרים יקרים וגדולים למדי. חמור מכך, מדובר בענף מבוסס מותגים ואת מרבית המותגים הללו לא ניתן לרכוש בייבוא מקביל ואו לייבא עצמאית ללא גב כלכלי חזק במיוחד.

    לכן, הגדולים בקטגוריה זו מתחזקים ואילו כל יתר השחקנים מדשדשים ושורדים (אופליין ואונליין..).

    מה יש לבעל עסק בתחום החשמל לעשות בנידון? במרחב הפיזי ביכולתו להצטרף לרשת חנויות לשם קבלת כח קניה לרכישה זולה יותר וכמובן להגיע לתקרת המכירה לזכות בבונוסים שמנים בסוף שנה. באונליין מצד שני, לא הרבה!.

    הרי לא ניתן למכור בהפסד, גם לא ניתן לספק מוצרים בלי להעניק אחריות אמיתית של היצרן ואו נציגו בארץ (בכל זאת, מוצרים יקרים), גם לא ניתן לספק את אותו "יחס אישי" שנותנים אדם לאדם בחנות הפיזית..

    טוב נו, באתם לדכא אותי?

    מתנצלים, זו לא המטרה. אבל כן רצינו שתדעו שאנחנו מבינים אתכם ויודעים מה עובר עליכם. רצינו שתבינו שאכן יש לנו ניסיון בענף זה ואנחנו יודעים לעשות את המעבר בכדי לגרום לכם להצליח למרות כל המכשולים.

    כדי להצליח למכור מוצרי חשמל לבנים און ליין וגם להרוויח כסף תוך כדי כך, עלינו לבחור באסטרטגיה מתאימה אשר תאפשר לנו כן לייצר ערך מוסף שיצדיק רכישה מאיתנו גם במידה ואין לנו את המחיר הכי זול.

    קחו לדוגמא את אחת הבעיות הקשות ביותר בענף, נושא המימון. עולם צריכים מקרר/תנור/כיריים/מכונת כביסה וכו' אבל לרבים אין את התקציב המתאים לרכוש את המותג הנחשק ולכן הם פונים למוצרים נחותים אחרים בהם הרווחיות אפסית. במקרים אלו אנו יכולים להעניק ערך מוסף בדמות אפשרויות מימון בפריסה רחבה מחוץ למסגרת הבנקאית (כן, יש דרך לעשות זאת און ליין בלי להיות המלווה).

    ערך מוסף מגיע בשלל דרכים. ניתן ורצוי לחשוב מחוץ לקופסה ולהחליט על אסטרטגיה מתאימה, לדוגמה ניתן לוותר על רווח על המוצר הנרכש אך לייצר את הרווח ממוצרים משלימים ואו מהתקנת המוצר בבית הלקוח..

    אבל לא רק ערך מוסף בא לידי ביטוי בענף החשמל, ניתן בחלק מהמוצרים לעמוד גם בדרישות שוק למחירים מוזלים. יש לא מעט סוחרים גדולים אשר מחזיקים מחסנים משלהם ואו מחזיקים מחסן ייעודי אצל היבואן וצריכים לשחרר את הסחורה כמה שיותר מהר בכדי לעמוד בתזרים חיובי. במקרים אלו ניתן לבצע מניפולציות שונות על המחיר (בלי לפגוע באף התחתון שהגדיר היבואן) ובכך להגדיל מכירות מהספקה של גורם אחר..

    במילים אחרות, כשרוצים, כשמשקיעים זמן, יש דרכים להצליח גם בענף החשמל באינטרנט. אבל אתם צריכים להתעסק בזה, לא לחפף את הנושא..

    תגידו אתם חושבים שיש לי זמן להתעסק בזה?!

    לא. אנחנו די בטוחים שאין לכם זמן להתעסק בזה. לא נתפלא אם אתם רוצים לעשות מה שאתם טובים בו וזה למכור פרונטלית מוצרי ביקוש ללקוחות עם צורך אמיתי ומידי בחנות.

    בדיוק בגלל זה שוכרים אותנו, חברת ניהול אתרים. אנחנו עושים זאת עבורכם. מתעסקים באתר ומבצעים מגוון פעולות שוטפות שיאפשרו לנו לראות עוד ועוד תוצאות.

    אנחנו בעצם מצמידים מנהל אתרים מקצועי שמתעסק בתוכן האתר ובתמחורים וכו', במקביל אנחנו מצמידים לכם איש שיווק מעולה שיתעסק בהבאת הגולשים לאתר לביצוע הרכישה ולבסוף אנחנו גם יושבים יחד איתכם להבין איך ניתן לשפר גם את רמת השירות לאלו שרכשו און ליין.

    אז נכון, נעשה עבורכם את רוב העבודה, אבל זכרו שאתם עדיין צריכים להיות זמינים, לשתף פעולה, לחשוב יחד איתנו, במידה ואתם גם רוצים אופק – לראות הצלחה כפולה און ליין. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן