ניהול אתר אינטרנט מבוסס אלמנטור

חנות אינטרנטית באלמנטור – האם זה רעיון טוב לבנות חנות וירטואלית עם אלמנטור?

אלמנטור הנו אחד הכלים הנוחים ביותר לבניית אתרי אינטרנט כיום. מעצבים גרפים, בוני אתרים מתחילים ואפילו מפתחים מתקדמים יכולים לעשות שימוש באלמנטור כדי ליצור אתרים מדהימים ובמגע מועט בלבד בקוד. אבל, האם מה שטוב לבוני האתרים טוב גם למנהליו? זה השאלה שהפנינו למנהל האתרים בחברתנו ולהלן סיכום תשובותיהם.

חנות אינטרנטית באלמנטור

כדי להחליט האם להשתמש או לא להשתמש באלמנטור בכדי לבנות אתר מכירות, כדאי לבחון בראש ובראשונה את היקפי השימוש וקהלי היעד. כך לדוגמה, כאשר אתר מכירות מציע מספר מצומצם של מוצרים שהנם חלק מהתדמית העסקית (שירות/מוצר בודד) הרי שתכלס, אפשר לראות את האתר כתדמיתי גם אם מוכרים דרכו מוצרים ובמקרים אלו אין כל שאלה, אלמנטור יעשה עבודה נפלאה!


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    מצד שני, כאשר מדובר באתר שכל מטרתו לייצר מכירות, הרי שצריך לבחון זאת בצורה שונה לגמרי.

    נתחיל בכמה הגדרות פשוטות:

    להלן מרכיבי המערכת:

    • מערכת ניהול תוכן: וורדפרס.
      • מערכת ניהול חנות: ווקומרס.

    להלן מרכיבי העיצוב:

    • תבנית עיצוב: מגוון אפשרויות.
      • תוסף עיצוב: אלמנטור.

    הבעיה באלמנטור שמדובר בפועל בתוסף למערכת ולא במערכת שעומדת בפני עצמה. כך גם הווקומרס שמאפשר את המכירות באתר הנו תוסף שאינו עומד בפני עצמו. כאשר מריצים שני תוספים במקביל והם נדרשים לדבר עם המערכת, עם העיצוב וזה עם זה יש צורך בכמה תנאים:

    1. הקצאת משאבים גבוהים יותר.
    2. שימוש בתוספים באיכות גבוהה בלבד.
    3. עבודות תחזוקה תכופות בסביבת פיתוח.

    וורדפרס מתעדכן, תבנית העיצוב מתעדכנת, ווקומרס מתעדכן, אלמנטור מתעדכן, כאשר מספר רב של רכיבי בסיס של האתר מתעדכנים כל הזמן יחד עם תוספים אחרים בהם אולי תבחרו להשתמש, העניינים עלולים לצאת מאיזון בקלות רבה וזה מייצר תקלות מתמשכות ומקשות על ניהול האתר.

    לכן, אם אתם בונים אתר מכירות שבו יבוצעו שינויים רבים ותכופים, במידה ואתם רוצים אתר מכירות שיאפשר גמישות מיטבית ועבודה שוטפת בלי תקלות, אנו כמעט תמיד נמליץ לכם לא לבסס את האתר על אלמטור ובוודאי לא על שילוב של תבנית ייעודית לאתר תדמית עם רכיבי השלמה כמו JET כדי להשיג את הנראות המבוקשת.

    אתר מכירות יכול להיראות מעט פחות טוב מאתר תדמית אך להעניק את המהירות, היציבות והפרטים הנדרשים בכדי לייצר מכירות וכמה שיותר מהם. התעסקות שוטפת עם תיקוני באגים, תקלות נקודתיות ושלל עדכונים תכופים לא תייצר עבורכם את השקט הנדרש כדי להפוך את האתר מכירות מקטן לגדול!.

    אז איך עושים זאת נכון?

    אם החלטתם שאתם רוצים אתר עם אפקט ה-WOW אבל גם לייצר מכירות, מומלץ לשלב בין 2 התקנות שונות. אחת לנראות ובה בהחלט מומלץ לעשות שימוש באלמנטור. ואחת למכירות שתוגדר כתיקיית משנה ואו כסאב דומיין ובה יעשה שימוש בתבנית פיתוח מותאמת איקומרס, תבנית שתוכננה לשרת אתרי מכירות ותדע לספק את הביצועים הטובים ביותר ואת חוויית הרכישה המקסימלית לשביעות רצון כל הצדדים (המוכרים והקונים!)

    אפשרות נוספת הנה לבסס את האתר כולו על בסיס תבנית פיתוח מותאמת איקומרס ולעשות שימוש באלמנטור לעמודים מסוימים בלבד באתר. כך שמרבית העמודים יטענו על בסיס התבנית ועמודים מסוימים בלבד יטענו באמצעות תוסף האלמנטור. בכל מקרה, השילוב בין השניים יכול להיות קטלני בהמשך הדרך אז יש להיזהר בהחלט!.

    בהצלחה 🙂


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *