fbpx

אם יש מכנה משותף אחד לכלל הלקוחות (בעלי העסקים) אפשר להגיד שזה הרצון לצאת לדרך כמה שיותר מהר! לכן, כולם שואלים מתי השיווק עולה כבר ביום שבו הם מתחילים שירות? כולם שואלים מתי רואים תוצאות מיד כאשר המודעות עולות לאוויר וכן הלאה..

במאמר זה ננסה להסביר איך התהליך עובד, וננסה גם להעריך יחד תוך כמה זמן ניתן לצאת לשיווק מקצועי בלי לעגל פינות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שיווק אקספרס באינטרנט

    נתחיל מהעובדות, במקרים רבים ניתן אף לצאת לשיווק כבר ביום הראשון של השירות. במילים אחרות, כל התהליכים הטכניים והתפעוליים ניתנים לביצוע בתוך יום עסקים אחד – בתנאי שיש שיתוף פעולה מלא.

    עצם העובדה שאפשר לבצע זאת, לא אומר שחברות השיווק רוצות לעשות זאת ואו שזו הדרך הנכונה להתנהל. כלומר, כמו כל דבר בחיים, כמו שניתן לאכול מנת סטייק ברמות עשיה שונות אך לחלק זה לגמרי לא יהיה טעים במידה וזה מוגש מוקדם מידי, כך גם ניתן גם להוציא קמפיין לשיווק ברמת בשלות נמוכה ועבור חלק מבעלי העסקים זה לגמרי יהיה בסדר אך לאחרים ממש ממש לא.

    מה הזמן הכי מהר שניתן לצאת לשיווק און ליין?!

    כמו בדוגמה מעלה, נשתמש באנלוגיה של הסטייק כדי להדגים את האפשרויות ליציאה המהירה ביותר לקמפיין שיווקי און ליין.

    • סטייק ריר – בואו נצא לדרך ונראה מה קורה..
    • סטייק מדיום ריר – נכין אסטרטגיה זריזה ונצא לדרך לאסוף דאטה.
    • סטייק מדיום – נכין מחקר, נסנכרן נכסים ונצא לדרך.
    • סטייק מדיום וול – נבצע עבודה יסודית של תכנון, מחקר, מדיה ורק אז נצא לדרך.
    • סטייק וול דאן – ניקח את הזמן. נכין תשתית, נחקור, נכין מדיה ונצא לדרך..

    כמו בסטייק, הזמן עושה את שלו. מי שיש לו סבלנות ומבין עניין, לרוב יחכה קצת ויאפשר לאנשי המקצוע להגיע לרמת הכנה טובה בטרם יצא לדרך. מי שאין לו סבלנות ואו הערכה לאיש המקצוע, יזרז אותו כל הזמן להתקדם גם כאשר כלום לא מוכן.

    כפי שניתן להבין, אנחנו לא אומרים שסטייק ריר אינו טעם ואו אינו אכיל. אבל אנחנו כן יודעים להגיד שלרוב האנשים זה לא יהיה הבחירה הראשונה (בכל זאת, עולה לא מעט..).

    טוב שיגעתם, תנו לנו זמנים!

    בלי להתפשר, בלי לוותר על התהליך הבריא של הכנת קמפיין פרסומי מסודר, אנחנו רוצים פרק זמן מינימלי להתארגנות. אבל גם אז, זמן התארגנות שונה מאתר אחד לאחר בהתאם לנישה, בהתאם ליכולות הכלכליות, בהתאם לשוק היעד ועוד ועוד.

    אז ברשותכם נחלק את הנתונים באופן גס במיוחד:

    • אתרי תדמית – לרוב ניתן לצאת לשיווק בתוך 48 שעות!
      • אתרי מידע – מידי.
      • אתרי שירות – תוך יום יומיים.
      • אתרי תוכן – דרוש הכנה נוספת של כמה ימים נוספים.
    • אתרי מכירות – לרוב ניתן לצאת לשיווק בתוך 7 ימים!
      • הזנת תוכן – לפעמים צריך להזין מוצרים קודם לכן.
      • ממשוק לכלים – לפעמים צריך לפתח/לממשק פידים.
      • הטמעות מתקדמות – יש צורך במדידה אפקטיבית של מכירות.

    ככל שהאתר יותר וותיק, ככל שנעשו קמפיינים בעבר והנכנסים הדיגיטליים מוטמעים, ניתן לקצר את זמני ההמתנה וזאת כי אין התעסקות בטכני והמיקוד במחקר ואסטרטגיה בלבד.

    מהר מהר או לאט לאט?

    מהר מהר זה לא בהכרח דבר רע, ספציפית באתרי מכירות. באתרי מכירות קל מאוד לצאת לדרך במהירות גם כאשר לא הכל 100% מוכן כי המחיר של המוצר הוא הגורם המשמעותי לביצוע המרה (מכירה). לעומת זאת באתרי תדמית על אף שאפשר לצאת לדרך מהר יותר בדרך כלל, דווקא אז עדיף לפעול לאט לאט ולוודא שיש לאתר את הקיבולת להמיר את התנועה שנזרים לה ולכן באתרי תדמית אנחנו ממליצים להאט קצב, לקחת את הזמן ולראות תוצאות מעולות בהתבסס על דאטה אמיתית שנצבור עם הזמן.

    בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן