fbpx

מערכת הפרסום של פייסבוק הנה סוג של קופסה שחורה. לפעמים קמפיינים עובדים היטב ופתאום מפסיקים, לפעמים קמפיינים לא מייצרים תוצאות ופתאום מתרוממים והופכים למכונת עבודה, משיחות רבות עם נציגי פייסבוק, הגענו למסקנה שגם הם לא באמת מבינים איך המערכת עובדת וניתן כמובן להשתמש בכל הניסיון שצברנו עם השנים אך אין כל וודאות שקמפיין זה או אחר יספקו את הסחורה.

אז מה עושים כאשר אנחנו מרגישים שהגיע הזמן לשינוי? האם לגעת בקמפיין שרץ או לא? בדיוק על זה נרצה להרחיב במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    האם לגעת בקמפיין פייסבוק/אינסטגרם שרץ?

    ייתכנו 2 מצבים בהם אנחנו שואלים שאלה זו:

    1. כאשר קמפיין עוד לא מייצר תוצאות שמצדיקות את התקציב שיווק!
    2. כאשר קמפיין מייצר אחלה תוצאות לאורך זמן!

    בכל מצב, אופן ההסתכלות והטיפול שונה למדי ולכן עלינו בראש ובראשונה לבצע הפרדה זו בצורה מובהקת.

    כעת נוכל להתייחס לדרכי טיפול בכל מקרה.

    מגע בקמפיין פייסבוק/אינסטגרם שלא מתרומם

    כאשר הקמנו קמפיין עבור פייסבוק, אינסטגרם ואו שניהם יחד, עלינו לצאת מנקודת ההנחה שבשבועיים הראשונים אנחנו אולי נראה תוצאות אך אילו תוצאות די רנדומליות כי האלגוריתם עדיין לא הצליח להפיק את המידע הנדרש לשם עיבוד נתונים ושיפור בתוצאות.

    לכן, גם אם אתם לא בטוחים בקופי ואו בקהל של קמפיין, רצוי להמתין מעט ולשרוף קצת כסף כדי לראות מה יקרה בפועל ברגע שהקמפיין יתפוס נפח ויציג תוצאות יציבות יום על יום. במידה והתוצאה משביעת רצון, מעולה. במידה ולא, עלינו לעצור קמפיין ולבחון הכל מחדש.

    אנחנו נרצה לשפר את אחד מהמשתנים הבאים:

    1. קופי – המסר שלנו בצורה טובה יותר (לדוגמה: וידאו במקום תמונה).
    2. קהל – נרחיב/נצמצם את הקהל יעד עם משתנים נוספים לדיוק רב יותר.
    3. תקציב – ננסה לבחון את הקמפיין המחודש עם תקציב מוגדל יותר.

    במקרים רבים, רצוי להוסיף כמה אפשרויות קופי וכמה אפשרויות קהל בכדי לבחון תוך כדי תנועה מי מגיב בצורה המיטבית ושם למקד את התקציב ואת האנרגיה בקמפיין זה ובקמפיינים הבאים.

    מגע בקמפיין פייסבוק/אינסטגרם שעובד מעולה

    הסיפור מורכב הרבה יותר בקמפיין שכבר רץ. קמפיין שמייצרת תוצאות טובות לאורך זמן ורוצים לבצע בו אחד מהשינויים הבאים:

    • הגדלת תקציב – הגדלת נפח החשיפה של הקמפיין.
    • גיוון מסרים – הוספת מודעות נוספות לתוך הקמפיין שרץ.
    • ייעול קהלים – צמצום ואו הרחבה של קהלי היעד לפרסום.

    תמיד יש חשש שהקמפיין שאנחנו כל כך רגילים ליהנות ממנו יפסיק פתאום לעבוד כאשר נבצע שינוי כלשהו בקמפיין. חשש זה מוצדק מאחר ובתכלס, אנחנו באמת לא יודעים מה תהיה התוצאה בצד השני!

    כל מי שמנהל קמפיינים בפייסבוק מכיר את תחושת החוסר ביטחון בביצוע שינויים לקמפיינים. הלקוח קצה לא באמת יודע או מבין שמנהל הקמפיינים עובד בחוסר וודאות גבוהה בכל הקשור לשינויים שהוא מבקש. לכן, הרבה פעמים מגיעות בקשות לשינוי מילה/תמונה/תקציב תוך כדי ריצה של קמפיין מוצלח ומנהל הקמפיינים צריך לקוות לטוב שהאלגוריתם לא יתפוס את השינוי כמשמעותי מספיק כדי לאפס את כל הדאטה ולהתחיל תהליך למידה מחדש..

    ככלל, גם אם יש שגיאת כתיב בקופי המודעה, גם אם יש מסר לא 100% מדויק בתוכן המודעה, גם אם התקציב קטן מידי ופוטנציאל אדיר ויש להגדילו, אנחנו ממליצים לא לגעת! אם יש תוצאות שנוחות לכם כלכלית, עדיף לתת לקמפיין להמשיך לדפוק עבודה מבלי לבצע בו שינויים תוך כדי תנועה!

    מה כן, ניתן במקביל לקמפיין הפעיל שעובד היטב, להקים קמפיין נוסף. קמפיין עם השינויים הרצויים בתקציבים הרצויים שיתפוס אט אט את המקום שלו ורק לאחר שהכל זורם כמו שצריך והעסק מתרומם, שניתן לכבות את הקמפיין הקודם ולהשאיר את הקמפיין החדש.

    כבר נגעתי, מה עושים עכשיו?!

    שמתם לב שלא הגדרנו בשום מקום את ההנחיות של פייסבוק לביצוע שינויים בקמפיינים? פייסבוק מציגים שורה של פעולות שלכאורה לא אמורים להשפיע על הקמפיין, בפועל. בשטח. משפיע גם משפיע. לכן, אם נגעתם בקמפיין פעיל ולאחר קריאת הנחיות פייסבוק ובום אתם רואים צניחה, זה לגמרי מובן..

    במקרים בהם נגעתם בקמפיין, אפשר להקים קמפיין חדש ואו לבצע כבר שינויים רבים שרציתם כי העסק כנראה יתחרבש. מצד שני, אם אין לכם שינויים משמעותיים, תנו לקמפיין להיבנות מחדש עם אותו קופי, עם אותם קהלים, עם אותן ההגדרות והתקציבים, מה שעבד פעם אחת צפוי לעבוד פעם נוספת (לרוב!) אבל תידרשו שוב למידה רבה של סבלנות.

    לסיכום,

    קמפיין חי זה אש! לפעמים אש טובה שנרצה להגן ולשמור עליה כדי שתמשיך לחמם אותנו ולפעמים זו אש רעה שרק נרצה לכבות כמה שיותר מהר. כמו מאש, נזהרים בכל מצב ותמיד מתייעצים עם אנשי מקצוע במידה ויש התלבטויות ועוד בטרם נוגעים בפועל. רוצים להתייעץ איתנו, בכיף! אנחנו תמיד שמחים לעזור 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי קידום ברשתות חברתיות

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר זול ואטרקטיבי

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כתוספת לשירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן