fbpx

אתר האינטרנט הנו לרוב הנכס הראשון אליו נחשפים הלקוחות הפוטנציאליים. במידה רבה, אתר האינטרנט הנו הפנים של לא מעט עסקים. אבל, ישנם ענפים בהם אתר האינטרנט הופך בשנים האחרונות לנכס היחיד אותו הלקוחות פוגשים.

ענף הפיננסים הנו אחד מאותם ענפים שעוברים בשנים האחרונות מהפכה של ממש. מרבית הלקוחות הצעירים כלל לא דורכים בסניף פיזי של בנק ואו בבית ההשקעות / קרן הפנסיה שלהם. במילים אחרות, הקשר של הלקוח עם בית העסק מתחיל ומסתיים באתר האינטרנט ואו באפליקציה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מסיבות אלו, עוד ועוד גופים פיננסיים בוחרים להשקיע ביצירת ערך במערך דיגיטלי משומן היטב של מידע מועיל, הטבות, הדרכות מקוונות וכמובן גם במתן חסויות לפעילויות שונות וזאת כדי להישאר בתודעה ובאור חיובי אצל הלקוחות בקצה.

    במאמר זה נסביר מעט אודות הפעילות של מנהלי אתרים של גופים פיננסיים.

    ניהול אתרי אינטרנט לגופים פיננסיים

    כאשר מנהלים אתר אינטרנט של גוף פיננסי יש מגוון פעילויות שוטפות שדורשות שימת לב רבה מאחר וכל נתון ונתון יכול להיות בעל ערך רב עבור לקוחות החברה.

    להלן דוגמאות לנתונים שנראה לרוב באתרים של גופים פיננסיים:

    • נתונים חדשותיים/פיננסיים.
    • מחירונים ופירוט עמלות שונות.
    • מדריכים פיננסיים.
    • מחשבונים פיננסיים.
    • הפניות למקורות חיצוניים.

    בדוגמאות אלו לצד מגוון רחב של נושאים נוספים כל טעות עלולה להביא לכדי קבלת החלטות שגויות בידי הלקוחות ואו לגרימת נזקים פיננסיים ישירים בתצורות אחרות.

    לכן, מנהל אתרים מקצועי שנבחר לנהל אתר אינטרנט של בנק, בית השקעות ואפילו חברת ביטוח ופנסיה חייב להפעיל סט כללים מנחים לצורכי וידוא שיש 100% דיוק בנתונים.

    מעבר לכך, על מנהל האתר לנהל אקסל רישומת מסודר לכלל הנתונים הפיננסיים התלויים בזמן (תקנות, הוראות שעה, חוקים חדשים) בכדי לעדכן כל רשומת מידע באתר בזמן אמת עם פקיעת רלוונטיות התוכן המדובר.

    כמה עולה ניהול אתר מוסדי במיקור חוץ?

    כאשר גוף פיננסי בוחר להוציא את האחריות על האתר לגורם חיצוני, מדובר לרוב במהלך מחושב שנועד להבטיח בדיוק את כל האמור מעלה. אך גם על הדרך להקטין במעט את האחריות על התוכן באתר..

    כלומר, לא מדובר בהחלטה הדומה לעסק קטן המכוון לחיסכון בעלויות אלא ביצירת ערך נוסף עבור הלקוחות. לכן, עלות ניהול אתר מוסדי/פיננסי לא בהכרח תהיה זולה בהרבה מהחזקת עובד בתוך הארגון עצמו.

    למרות האמור, ניתן לשערך עלות ניהול אתר מסוגים אלו בטווח שבין 4,000-8,000 ש"ח בחודש. מדובר בעצם במנהל אתר אשר נלווה לו איש QA לתוכן, איש מקצוע נוסף שעובר אחריו לוודא, לתקן, להשלים היכן שנדרש..

    חברות כדוגמתנו, המתמחות בניהול אתרים, מסוגלות לייצר ערך משמעותי עבור לקוחותיה, קטנים כגדולים. איך? פשוט על ידי מעטפת שלמה של אנשי מקצוע המלווים את מנהל האתר ומסייעים לו להביא את הטוב ביותר בכל פעם מחדש!

    אתם מייצגים גוף מוסדי? רוצים להתייעץ איתנו לגבי כדאיות הוצאת האתר לניהול במיקור חוץ? הרגישו בנוח לפנות אלינו להתייעצות ואו לקבלת מידע נוסף, בהצלחה!

     

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן