כלי ניהול אתרים - מעקב מילות מפתח

להיות ראשון בגוגל: איך להיות מקום ראשון בגוגל בענף שלי?!

רוצים להיות מקום ראשון בגוגל? שואלים את עצמכם איך משיגים את המקום הראשון בגוגל? מאמר זה נכתב עבורכם. אנו יודעים שעצם ההגעה לעמוד הראשון בגוגל זה כבר הצלחה אך אם אתם שואפים להיות מקום ראשון בגוגל, אנחנו אוהבים אתכם ונשמח לעזור לכם להשיג יעד חשוב זה!

להיות ראשון בגוגל

טוב, בסדר, זה לא כל כך קל.. להיות ראשון בגוגל דורש לא מעט סבלנות, עבודה קשה ובעיקר היגיון בריא. הרי אי אפשר להיות מקום ראשון בגוגל בהכל ולאורך זמן. יש צורך לעבור תהליך מקדים לפני שאנו יוצאים לדרך לכבוש את ההר ולהכריז ניצחון על פני כל יתר המתחרים.


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    נתחיל בהגדרת מסלולי זינוק:

    1. קידום אורגני בגוגל – האם אנחנו מקדמים את האתר באמצעות תוכן וערך?
    2. קידום ממומן בגוגל – האם אנחנו מקדמים את האתר באמצעות כסף ועוד כסף?

    בשיטה השניה, אם נזרוק מספיק כסף לגוגל, נהיה מקום ראשון בגוגל! אבל היי זה לא חכמה גדולה וגם לא בהכרח ליטוף לאגו, אז בואו ברשותכם נתמקד בחלק המעניין, של להיות מקום ראשון בגוגל בצורה אורגנית לחלוטין,

    איך להיות מקום ראשון בגוגל אורגני

    כאשר מקבלים החלטה שרוצים להיות מקום ראשון בגוגל, יש לקבל מספר החלטות נוספות שיהפכו תהליך זה לראלי וגם כלכלי:

    • באיזה מונחים (ביטויים) נרצה להיות מקום ראשון בגוגל?
    • איזה מוצרים שלנו אנו מציעים בהתאמה למונחים (ביטויים) שנבחרו?
    • איך אנחנו נציע את המוצרים שלנו בכדי להבטיח את המקום הראשון בגוגל?

    לתשובות על שאלות אלו יש את הכח לקבוע האם ומה הסיכויים שלכם לתפוס את המקום הראשון בגוגל בפועל!

    אז בואו נרחיב על שאלות אלו בקצרה:

    ביטויים בהם נרצה להיות מקום ראשון בגוגל

    תסכימו איתנו שלהיות מקום ראשון בגוגל בשם של העסק (ביטוי מותג) זה לא חכמה גדולה? כמובן שגם לקדם ביטויים שהקהל הרחב אינו עושה בהם שימוש תדיר ואין עליהם תחרות ולהופיע במקום הראשון בגוגל יהיה חסר ערך לחלוטין..

    כאשר מחליטים על אסטרטגיה להשיג את המקום הראשון בגוגל, בראש ובראשונה צריך להגדיר אילו מילות מפתח ניתן לממש בקידום אורגני מקצועי כמו גם איזה מילות מפתח מנבות פוטנציאל גבוה להפיכת המחפש ללקוח.

    במרבית המקרים אין הצדקה להרים לאגו ולהתחרות על ביטויים גנריים בעלי שימוש רחב אך לא ממוקד כדוגמת "רהיטים" או "מוצרי חשמל" וזאת כי אין מסוימות בביטויים והם לא מביאים לכדי רכישה/פניה לבעל הנכס במקום הראשון בגוגל.

    במקום זאת, רצוי לקדם דווקא ביטויים עם זנב ארוך. כלומר ביטויים גנריים עם תוספת אשר הופכת את החיפוש לממוקד ובכל ערך. ביטויים כדוגמת "רהיטי ילדים" או "מוצרי חשמל למטבח" יהיו קלים יותר לקידום וגם בעלי ערך ממשי לבעל הנכס במקום הראשון בגוגל.

    אז בהחלט רצוי להיות במקום הראשון בגוגל אבל לא בהכל ובטח לא במספר רב מידי של ביטויים. עדיף ביטויים רלוונטיים ואיכותיים בהיקף מצומצם אך קבוע מאשר ביטויים רבים שאינם ממוקדים ואינם יציבים.

    איזה מוצרים/שירותים מתאימים למיקום הראשון בגוגל

    אם תפסתם את המקום הראשון בגוגל, מברוק! העבודה שלכם לא הסתיימה. כעת עליכם להילחם לשמור על המיקום הראשון ולא מעט מתחרים שלכם מנסים לתפוס את מקומכם.

    הדרך הטובה ביותר לשמור על המקום הראשון בגוגל הנו לייצר ערך גבוה משל המתחרים. או במילים אחרות, להציע את המוצר ואו השירות הטוב ביותר הן ברמת חוויית המשתמש, הן ברמת תוכן הדף נחיתה וכמובן לבסוף גם ברמת המחיר!

    לכן מראש מומלץ לשקלל על איזה מוצרים או שירותים אנו יכולים להציע את הערך הגבוה ביותר?. ככל שיש לנו מוצר טוב יותר כך אנו נתעדף את הביטויים המובילים אליו על פני יתר המוצרים וזאת כי בהיתכנות הסיכויים שלנו גבוהים יותר פעמיים: פעם ראשונה לזכות במקום הראשון, פעם שניה לזכות בהמרה של מבקר ללקוח.

    איך מציעים מוצרים שיתאימו למקום ראשון בגוגל

    כדי להגדיל את הסיכויים לתפוס את המקום הראשון בגוגל אפילו עוד יותר. יש להציע את המוצרים או השירותים שלכם בצורה נכונה.

    זה אמנם לא קשור בצורה ישירה לאופן בו מנועי החיפוש קוראים את האתר שלכם. אבל, זה קשור בצורה כמעט ישירה לתוצאות שלכם בגוגל וזאת כי גוגל יודע. לנתח את תנועת הגולשים ולקבוע מה מידת שביעות הרצון של הגולשים מהתוצאה שהם קיבלו.

    המוצרים או השירותים שיופיעו בעמוד הראשון בגוגל בכלל ובמקום הראשון בגוגל בפרט יענו לרוב על מספר פרמטרים מאוד פשוטים:

    1. מוצר מבוקש – המוצר רצוי על משתמשים רבים.
    2. מוצר פשוט – המוצר מובן בקלות לכל המשתמשים.
    3. מוצר אטרקטיבי – המוצר מוצע במחיר שוק נכון.
    4. מוצר ברור – המוצר מתואר בצורה ברורה למשתמשים.
    5. מוצר חזותי – המוצר כולל איור/תמונה להדגמה.

    יש משמעות רבה לפרזנטציה המוצעת למשתמשים. ככל שיש יותר מידע (בדגש על מסודר!) ופחות שאלות, כך הסיכוי לגרור תגובה אקטיבית מצד המשתמשים גדולה יותר ובעצם מקבעת את השיוך של הדף נחיתה למיקום הראשון בגוגל.

    זרזים ושיפורים לתפיסת המקום הראשון בגוגל

    גם כשעושים הכל נכון, עדיין לוקח זמן רב לראות תוצאות. עד שגולשים מבקרים פעם ראשונה בעמוד, עד שגוגל בכלל נותן לנו צ'אנס להופיע בראש תוצאות החיפוש, יכול לקחת חודשים רבים ואף שנים.

    כדי לזרז תהליכים אנו נעזר גם בכלים חיצוניים:

    1. פרסום ממומן.
    2. בניית קישורים.

    פרסום ממומן לא עוזר לקידום אורגני. גוגל אומרים זאת מפורשות. אבל, הפועל יוצא של קידום ממומן בהחלט עוזר. מה בעצם אנחנו אומרים, ברגע שמגיעים לדף נחיתה מבקרים אנושיים והאלגוריתם של גוגל ויתר מנועי החיפוש זוכה ללמוד על תגובת המשתמשים – מנתח את ההתנהגות שלהם, הרי שבמידה ויש התאמה, בהחלט ייתכן ומנועי החיפוש יתנו לאתר צ'אנס מוקדם יותר..

    בניית קישורים מצד שני מוכח כזרז המשמעותי ביותר לקידום אורגני. בעזרת קישורים המפנים לביטוי המפתח ממקורות רלוונטיים, אנו מוסרים למנועי החיפוש אינדיקציות על כך שיש בדף הנחיתה אליו אנו מקשרים תוכן בעל הערך המקושר.

    במילים אחרות, אנו עוזרים למנועי החיפוש להחליט על השיוך של דף הנחיתה המוקדם ולתעדפו על פני המתחרים.

    מצד שני, שימוש בכלי זירוז כאשר כלל הכללים הראשונים במאמר זה אינם מיושמים לא צפוי להביא לתוצאות מרשימות.

    זהו. זה הדרך להיות מקום ראשון בגוגל על רגל אחת. רוצים ללמוד עוד? רוצים לדבר עם מנהל אתרים מקצועי על כך? פשוט השאירו פרטים ואנחנו כבר נתקשר אליכם ונעזור לכם! 😉


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *