fbpx

יש איזה לחש בין מנהלי עמותות אודות "גוגל לעמותות". כולם שומעים שמועות אודות מענקים נכבדים שגוגל מעניקה לעמותות אך לא מבינים מה בדיוק, איך זה עובד וכמובן למה שיהיו כל כך נדיבים מלכתחילה? במאמר זה נסקור במהירות את גוגל לעמותות ונעשה לכם סדר אחת ולתמיד.

גוגל לעמותות

מענק גוגל לעמותות הנו סל הטבות כאשר החשוב מביניהם הנו מענק בגובה 10,000$ מידי חודש ללא מגבלת זמן (בעמידה בתנאים..). אבל, משמעותי ככל שזה ישמע, לא מדובר בכסף מזומן שניתן לעשות בו מה שרוצים אלא מדובר בתקציב שיווק הניתן לשימוש במסגרת תנאים שהוגדרו מראש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • פרסום בגוגל חיפוש בלבד.
    • פרסום בנושאים מספיק רחבים.
    • פרסום בעל הקשר גבוהה.

    המגבלות הללו במקומם בכדי להבטיח שגוגל, מעניקה ההטבה אינה מכניסה את ידה לכיס בפועל..

    מה? לא הבנתי? גוגל לא נותנת את המענק בפועל? ובכן, גוגל משחקת תפקיד כפול בכל הקשור למענקים שהיא מעניקה לעמותות.

    היא מקצה לעמותות תקציב שיווק שיאפשר להם להגיש הצעות למכרזים בהם יש פעילות ערה של בעלי עסקים. בצורה זו, עלות ההקלקה על המודעה מתייקרת והעסקים נדרשים לשלם יותר בעבור כל קליק של גולש פוטנציאלי. או במילים אחרות, בעלי עסקים המפרסמים בגוגל הם אלו שמשלמים עבור המענק שניתן לעמותות.

    זו הסיבה שלא ניתן לפרסם ברשת המדיה או ביוטיוב (גוגל חולקת רווחים עם בעלי האתר או הערוץ) וכאשר אין תחרות כלל או שיש תחרות גבוהה, גוגל אינה מוציאה כסף מכיסה וזה נפלא לשני הצדדים.

    גוגל לעמותות – איך מקבלים את התקציב הנ"ל?

    כדי לקבל וליהנות ממענק גוגל לעמותות, יש לעבור תהליך ביורוקרטי הכולל מספר שלבים יחסית פשוטים:

    1. אימות העמותה.
    2. מילוי בקשת הצטרפות.
    3. הקמת קמפיינים ושיווק.

    בשלב ראשון, על העמותה להיות מנוהלת נכון, עם ניהול ספרים תקין, עמידה בתנאי סף שונים ולעבור אימות על ידי הגורם המוסמך בכל מדינה ומדינה לכך.

    בשלב השני, לאחר אימות העמותה יתקבל קוד מיוחד (טוקן) המאושר על ידי גוגל לשימוש ההרשמה לתכנית גוגל לעמותות וכמה נמלא כמה טפסים/שאלונים קצרים ונמתין לאישור.

    בשלב השלישי אנו כבר נוכל לגשת לחשבון גוגל אדס שאינו לתשלום אשר יאפשר הקמת קמפיינים תוך עמידה בתנאים הקפדניים וקבלת חשיפה משמעותית בחינם!

    • לבדיקת זכאות ללא עלות, פנו אלינו!

    איך מנצלים את גוגל לעמותות עד הסוף?!

    אם תנסו לנהל את המענק של גוגל בכוחות עצמכם, תצליחו ככל הנראה להגיע לניצול של מאות דולרים בודדים בלבד מידי חודש. זאת בעיקר משום וגוגל לא באמת מציג את המודעות של גוגל לעמותות כל הזמן. זה תלוי במגוון רחב של פרמטרים..

    כדי להבטיח ניצול מקסימלי של המענק, אולי אף להגיע לניצול מוחלט של המענק, רצוי מאוד להרחיב את התוכן באתר באופן משמעותי בכדי שיכיל כמה שיותר כניסות לקהלים שונים לאתר.

    להלן דוגמה:

    ניהול מענק גוגל לעמותות של תיאטרון יכול לכלול פרסום על ביטויים כמו "הצגות" "תיאטרון" ועוד לקהל היעד יהיה נמוך למדי. מצד שני, במידה ויהיה באתר עמוד של "מה לעשות היום?" ובו המלצות על הצגות מעולות בתיאטרון והפניית הגולשים לרכישת כרטיסים – מבטיחה היקף חשיפות נרחב (תחרות נמוכה) וניצול גבוהה של המענק (הנעת רבים לפעולה).

    כדי לנצל את גוגל לעמותות, יש צורך בשילוב מנצח של מנהל אתרים מקצועי שידע ליצור את התוכן הנדרש לצד יצירתיות של מנהל קמפיינים מקצועי שיצליח להפיק מכל תוכן את הקמפיין המושלם!

    וכן, אנחנו לגמרי עושים זאת ובהצלחה יתרה. רוצים לנסות אותנו? רוצים שנלווה אתכם לאורך כל הדרך מהגשת הבקשה ועד לניצול המענק? השאירו פרטים, ננסה לחזור אליכם כמה שיותר מהר 🙂

     

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן