fbpx

יש לכם קמפיין פרסומי פעיל בגוגל. הקמפיין גם מייצר תוצאות כלשהן ומביא מכירות/פניות. אבל, אתם רוצים יותר! אתם רוצים לראות ערך גבוהה יותר מהקמפיין הפעיל ואז אתם מתלבטים אילו שינויים בהגדרות הקמפיין יובילו לשיפור בביצועים נכון? מאמר זה נועד עבורכם.

שיפור קמפיינים בגוגל

כל מי שהתנסה בניהול קמפיינים בגוגל אדס יודע שזו לא מערכת מורכבת מידי. אם פועלים לפי ההנחיות, גם אדם ללא ניסיון עשיר יכול להקים קמפיין במערכת. ונכון, קמפיין זה כנראה לא יתפקד הכי טוב ללא מחקר מילות מפתח מקדים ופעולות מקצועיות אחרות, אך עדיין מבחינה טכנולוגית לא צריך להיות גאון בכדי להבין את מערכת הפרסום.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    למרות האמור, רוב מוחלט של המפרסמים שוכרים איש מקצוע שיעשה זאת עבורם. לא בגלל שהם לא יכולים להקים אלא בעיקר בגלל שאין להם זמן ואת הידע המקצועי לתפעל את הקמפיין בשוטף. כלומר, כדי לבצע אופטימיזציה (שיפור) לקמפיין, יש צורך בידע נרחב בהרבה מאשר להקים את הקמפיין מלכתחילה.

    אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לנסות ולנהל את הקמפיין בכוחות עצמכם, להלן כמה כללים שיעזרו לכם להבין מתי כן נוגעים בקמפיינים ומתי לא נוגעים בקמפיינים וכך בעצם לחסוך לעצמכם הפתעות לא נעימות..

    מתי נוגעים בקמפיינים פעילים בגוגל?

    יש סוגים שונים של ביצוע שינויים בקמפיינים:

    1. שינויי בסיס – שינוי בהצעת מחיר / הסרה או הוספה של מילות מפתח.
    2. שינויי מעטפת – שינוי בשעות הצגה / הוספת מילות מפתח שליליות ועוד..

    במידה ויש לכם קמפיין שפשוט לא מייצר תוצאות בכלל, הרי שתכלס אין מניעה לגעת בכל דבר כל עוד זה יביא לשיפור כלשהו. מצד שני, כאשר יש לכם קמפיין פעיל שכן מייצר תוצאות, לעתים קרובות מגע לא אחראי יגרום לכך שהקמפיין יעבוד אפילו פחות טוב.

    לכן, במידה והקמפיין שלכם כבר רץ יפה, רצוי לגעת אך ורק בשינויים הקשורים למעטפת הקמפיין לדוגמה מדינות יעד, שפות, שעות הצגה, ימי הצגה. לעומת זאת אנחנו ממש לא נרצה לגעת במילות המפתח עצמן ואף לא נשנה את סוג ההתאמה שלהם כל עוד הם עובדים היטב.

    הדבר החשוב ביותר שנוכל לעשות כדי לשפר קמפיין מילות מפתח זה להכווין את הכסף. כלומר, לעבור לטאב "מונחי חיפוש" כדי לראות על אילו ביטויים שילמנו כסף ולהחריג את אותן הביטויים שפשוט לא רלוונטיים ואו לא כלכליים עבורנו כך שיישאר יותר כסף פנוי למילות המפתח שנכונות עבורנו. – בכך אין סיכון כלל ויש פוטנציאל שיפור משמעותי.

    הדבר החשוב ביותר שנוכל לעשות כדי לשפר קמפיין מילות מפתח זה לחסום אתרים ואפליקציות בהם יש משחקים ומלכודות קליקים אשר יוצרים לנו עלות גבוהה אך תועלת נמוכה. כך לדוגמה, ילדים רבים משחקים עם הטלפון של ההורים ומקליקים על פרסומות בלי לדעת מה זה ולמה. צמצום קטגוריות מיותרות תחת "מיקומים בהם הוצגו מודעות" יבטיח ניצול מיטבי של הכסף ופחות שיחות לא נעימות להוריהם של ילדים..

    מתי לא נוגעים בקמפיינים פעילים בגוגל?

    יש שני משפחות של קמפיינים בגוגל:

    1. קמפיינים רגילים בשליטת לקוח.
    2. קמפיינים חכמים בשליטת אלגוריתם.

    במשפחה הראשונה, אפשר לגעת בהתאם להנחיות מעלה. במשפחה השניה, כלומר בקמפיינים החכמים (קמפיין חכם, קמפיין שופינג, קמפיין פרפורמנס) כל מגע לא אחראי עלול למוטט את הקמפיין כולו.

    האלגוריתם כמו כל אלגוריתם אחר לומד על בסיס מידע קיים, הוא יוצר לעצמו ניתוחים וחישובים מתי להציג איזו מודעה באיזה מיקום ולאיזה משתמש. כלומר, ככל שנצבר יותר "דאטה", כך לרוב הקמפיין מתפקד טוב יותר – כמובן שצריך להחזיר מידע אודות הצלחה וכישלון כדי שזה יעבוד כמו שצריך אך זה פעולה שנעשית במועד הקמת הקמפיין ולא במועד שיפורו.

    כאשר כרטיס אשראי לא עובר, כאשר נוגעים באחוזי המכפילים שאנחנו רוצים לקבל, כאשר אנחנו מכניסים מודעה חדשה לתוך הקמפיין, בעצם – כל שינוי שנעשה בקמפיין סוג של מאפס את הדאטה וגורם לאלגוריתם לבצע חישוב מסלול מחדש.

    לפעמים, קמפיין חכם הלך ונבנה על פני חודשים רבים והפך אט אט לטוב יותר ואילו מגע לא אחראי אחד גרם לכך שהכל נדרש להתחלה מחדש וזה הדבר האחרון שאתם רוצים!

    לכן, אם אתם לא בקיאים בניהול קמפיינים ויש לכם קמפיינים חכמים שנותנים עבודה, אנחנו ממליצים בחום לא לגעת!

    לסיכום,

    הדרך הטובה ביותר לשיפור קמפיינים בגוגל כלל אינה נמצאת בגוגל אדס. כן, יש שם מגוון פעולות שניתן לעשות לשיפור ביצועים. אבל, אם רוצים לראות תוצאות טובות יותר, הכל מתחיל דווקא באתר האינטרנט עצמו, בדף הנחיתה!

    כאשר אנחנו מנהלים אתרי אינטרנט, אנחנו משקיעים רבות גם בניהול דפי הנחיתה ומשפרים כל הזמן את הערך למשתמשים שיבקרו בו כמו גם מחדדים את המסר, מי אנחנו? מה אנחנו מציעים? למה לבחור בנו? וכמובן אם יש עלות, מה העלות? רק כך משפרים באמת וללא סיכונים את ביצועי הקמפיינים.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן