fbpx

כחברת ניהול אתרים, אנו חשופים ללא מעט מידע פרטי של חברות וארגונים. לכן, אנחנו פועלים בצורה מאובטחת ומתוך בניין משרדים המאובטח 24/7. אך יש לעתים קרובות לקוחות אשר נדרשים לרמת אבטחה גבוהה אף יותר ועל כך במאמר זה.

ניהול אתרי אינטרנט ברמת אבטחה גבוהה

כולם עוברים למתן שירותים מקוונים. בין אם מדובר ברשויות מקומיות, מוסדות השכלה גבוהה ופיקוח ואו משרדי ממשלה, מתן שירותים מקוון לאזרח הפך להיות יעד מאוד משמעותי עבור כלל הגופים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כתוצאה מכך, ארגונים רבים השקיעו כסף רב בפיתוח אתרי אינטרנט מרשימים המנגישים מידע חיוני רב וחוסכים כאב ראש עבור הלקוח (התושב) וכמובן גם עבור הארגון עצמו שצריך להתעסק פחות במנהלה ובשירות לקוחות.

    בעוד יש משרדים וגופים בהם יש גורם ממונה, יש עובד מקומי שאחראי לנהל את האתר ולוודא שהמערכת עובדת בתקינות מרבית, שהתכנים המוצגים לציבור הרחב עומדים בציפיות, בחלק מהארגונים האתר נזנח והשירות ללקוח נפגע.

    מנהל אתרים במיקור חוץ

    במקרים בהם אין די כוח אדם ואו אף אחד לא לוקח אחריות על האתר, גופים מוצאים לנכון לפנות אלינו, לניהול אתרים במיקור חוץ. אנחנו בעצם מצמידים מנהל אתרים מקצועי שעושה את כל העבודה עבור הארגון וזאת למרות שאנחנו לא עובדי הגוף הציבורי.

    אבל, מאחר ויש מורכבות במתן גישה חיצונית לגורם זר אנו לרוב עומדים במספר דרישות בהתאמה ללקוח:

    • חתימה על סודיות – אנו מתחייבים לשמור על המידע אליו אנו נחשפים.
    • חתימה על אבטחת מידע – אנו ממלאים טפסים רלוונטיים לאישור מנהלי בארגון.
    • עבודה רציפה – עבודה מול מנהל אתרים קבוע (כשכיר של הארגון).
    • עבודה בVPN – אנו עובדים דרך שרתי הארגון באמצעות דונגל/תכנת VPN.

    בצורה זו, המידע נשאר בארגון ומוגן בצורה מיטבית.

    איך השירות מתבצע בפועל?

    שירותי ניהול אתרים מתבצעים בשני כיוונים:

    1. בקשות לקוח – אנחנו אנשי ביצוע לבקשות צוות הארגון.
    2. יוזמות מנהל אתר – אנו יוזמים תהליכים ועומדים בקשר עם הצוות בארגון.

    בארגונים מסודרים, רוב העבודה מגיעה כבקשות לקוח ואנחנו מתפקדים כאנשי ביצוע בלבד. לעומת זאת, ישנם ארגונים בהם אין מי שמרכז/מוביל תהליכים מול הציבור ולכן אנחנו לוקחים את התפקיד עלינו ומבקשים את רשימת אנשי הקשר כדי לקושש מידע, לעדכן את האתר ולייצר ערך גבוהה ככל שניתן באתר.

    רוצים ללמוד עוד על השירות? מעוניינים להבין האם זה גם בשביל הארגון שלכם? פנו אלינו ונשמח להעניק לך שירות!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן