fbpx

כמה השקעתם בחנות האינטרנטית שלכם? עזבו את ההקמה הראשונית שעלתה לכם בין 10,000-20,000 ש"ח (אם הוקם מקצועית), נסו לחשב את העלויות התפעוליות של האתר – אחסון, תחזוקה, שיווק וכו'. נו, כמה יצא לכם? השקעתם עד כה סכום משמעותי למדי. ובכן, זה הזמן להתחיל לחשוב מה עובד ומה לא עובד באתר המכירות שלכם! 

זה הזמן לבדוק מה יגרום לאתר המכירות שלכם למכור הרבה יותר,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איך למכור יותר באינטרנט?!

    אם רוצים להפוך את החנות האינטרנטית למנוע צמיחה משמעותי עבור העסק, יש להבין תחילה מה גורם למכירות המקוונות מלכתחילה?!

    המשימה הראשונה שלכם להבין מה יש לכם שאין למתחרים. ישנם מקרים בהם בהחלט יש לכם יתרון מובהק על המתחרים אבל עליכם להדגיש אותו בכדי להפיק ממנו תועלת. אבל ברוב המקרים אתם עוד מוכר מיני רבים שהמתחרים על לבם של הקונים ובמקרים אלו צריך לעשות צעד נועז כדי למכור יותר!

    הדרך הטובה ביותר למכור יותר און ליין הנה לוותר על הרווח מהמכירה המקוונת. כן, קראתם נכון, למכור בלי רווח בכלל. נטרול הרווח יביא לכך שתענו על הצורך החשוב ביותר של הלקוחות שלכם והוא כמובן המחיר!

    רק פרמטר אחד יקבע אם תמכרו טוב און ליין וזהו המחיר. המרחק בינכם ובין המתחרים שלכם הנו קליק בודד! אם לא תספקו לצרכנים סיבה לרכוש מכם הם יפנו למתחרים.

    אבל מה יוצא לי ממכירה ללא רווח?!

    טוב זה כבר תלוי בענף שלכם. בלא מעט ענפים היבואנים מעניקים בונוסים שמנים למי שמייצר מחזור מכירות גדול. כמו כן, עם גידול במכירות ניתן לזכות במחירים טובים יותר מהיבואנים גם באופליין ושם בעצם נראה את הרווח על הפעילות המקוונת בתצורות הבאות:

    • רווחיות גבוהה יותר על כל מכירה. 
    • גידול מתמיד בביקורים של לקוחות חדשים.
    • חיזוק משמעותי למותג.

    רוב בעלי אתרי המכירות לא מרוויחים מהחנות האינטרנטית שלהם. כאשר מנקים את העלות התפעולית, את העלות השיווקית, את עלות השילוח, הרווח זניח למדי.

    מצד שני, חנות אינטרנטית טובה מהווה פלטפורמה שיווקית מהמעלה הראשונה. עצם הנוכחות של החנות במרחב המקוון והיצע המחירים האטרקטיביים יבטיח התחזקות המותג וגידול משמעותי במבקרים בחנות הפיזית ושם הרווח בפועל.

    ומה עם להרוויח ממכירות באינטרנט?

    לא חייבים לוותר על מכירות באינטרנט. ביכולתכם למנף את הלקוחות הקיימים בכדי להרוויח היטב גם באון ליין וזאת. על ידי שמירה על ערוץ תקשורת פתוח עם כל מי שקנה מכם בעבר.

    אם אתם מוכרים יפה באינטרנט, כל לקוח שמבצע רכישה נכנס אוטומטת לרשימת התפוצה של החנות. באמצעות רשימת התפוצה (כמו כן צביעת קהלים לשיווק מחדש – רימרקטינג) עומד לרשותכם לצורך חיסול מלאי עומד ואו לביצוע מכירות בזק של מוצרי צריכה שרוכשים בצורה אימפולסיבית ולאו דווקא על בסיס מחיר.

    יש כמובן גם שיטות למכור ללא רווח ולייצר בו זמנית רווח נאה על ידי הצעת מוצרים משלימים/משודרגים/נלווים שעליהם יש לנו אחוזי רווח מדהימים. אם ניקח דוגמא, ניתן למכור מכשיר סלולרי במחיר עלות בלי רווח כלל אך על הדרך למכור מגן מסך, מגן לגוף המכשיר, מטען ואוזניות ברווחים נאים במיוחד!

    כלומר, ניתן ליהנות מכל העולמות במידה ומפעילים מעט יצירתיות ומתכננים מהלכים נכון.

    לסיכום,

    הנוסחה למכירה און ליין הנה מחיר, מחיר ומחיר! הכל מתחיל ונגמר בעלות המוצרים שלכם. עליכם להיות יצירתיים בכדי לאזן בין הצרכים של הלקוחות במחירים נמוכים במיוחד לבין הרצון שלכם להרוויח כסף וכמה שיותר 😉

    אם אתם צריכים עזרה בכך, מנהלי האתרים שלנו ישמחו לעזור לכם להוציא יותר מהאתר מכירות שלכם. פנו אלינו ואנחנו נשמח לעזור גם לכם להרוויח יותר מהחנות האינטרנטית שלכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן