fbpx

לא אחת פונים אלינו לקוחות שלפי השיחה עמם, ברור לנו שהם לא רק צריכים אלא אף חייבים את השירות שלנו! מדובר בבעלי עסקים אשר נמצאים "בשטח" ואין להם יכולת לשבת מול מחשב ולהזין לחנות שלהם את מאות ואלפי המוצרים ובטח שלא לעדכן אותם בתדירות מספקת בכדי לשמור על החנות אטרקטיבית בעיני הציבור. אבל, יש פער בין הצורך האמיתי לבין ההבנה שלהם למידת החשיבות של השירות, לכן – במאמר זה אנו נסקור את הערך הגבוהה והחשיבות של שירותי ניהול אתרים.

החשיבות של ניהול אתרים

כדי להסביר את החשיבות העליונה בניהול אתר אינטרנט ובדגש על חנות אינטרנט, צריך לדמיין רגע שאנחנו נכנסים לחנות מרשימה ועל המדפים יש מגוון מוצרים שאנחנו רוצים לרכוש. אבל, אין תגי מחיר ואו מידה ואנחנו לא יודעים כלום על המוצר וזה גורם לנו להרגשה של חוסר וודאות. לאחר מכן, כאשר אנחנו ניגשים לקופה עם המוצרים שבחרנו למרות שאיננו יודעים בוודאות את המחיר שלהם, המוכר מעדכן אותנו במחירים ואנו מגלים להפתעתנו שזה יקר משמעותית ביחס לשוק – האם נשלים את הרכישה או שנשאיר הכל בקופה ונצא?!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעוד בחנות פיזית, יש חוסר נעימות ואנחנו אולי אף נשלים את הרכישה למרות הכל כי אין לנו כח ללכת לחפש את אותן המוצרים בחנויות אחרות, הרי שבאון ליין קל מאוד לנטוש את העגלה ולעבור למתחרים שנמצאים במרחק של קליק בודד מאיתנו. לכן, הסיכוי שלנו להצליח למכור און ליין בלי ניהול אתר מקצועי ומתמשך אינו גבוהה!

    מה עושה מנהל אתר מקצועי?

    מנהל אתרים מקצועי ייקח אחריות על האתר ויתפעל אותו מא-ת.

    מנהל האתר אחראי לפעולות הבאות:

    1. הוספת מוצרים חדשים
    2. עדכון מחירי מוצרים קיימים
    3. עדכון מלאי מוצרים קיימים
    4. הוספת ערכים נוספים למוצרים קיימים
    5. סידור המוצרים על המדפים (קטגוריות)

    עבודתו של מנהל אתר לא מסתיימת בהעלאת מוצרים חדשים לאתר האינטרנט, אלא שם רק מתחילה. העבודה האמיתית של מנהל אתרים מקצועי הנה לבצע כל הזמן השוואת מחירים לכלל המוצרים ביחס למתחרים כמו גם לדאוג לבדוק מול בעל העסק שהמלאי המוצג במערכת האתר תואמת את המלאי האמיתי שעומד לרשותו. זאת מכמה סיבות עיקריות:

    • שלא נשווק מוצרים שאין לנו – הפסד כספי.
    • שלא נציע מוצרים במחירים לא עדכניים – הפסד כספי.
    • שלא נגרום לתסכול מצד לקוחות – הפסד תדמיתי.

    כאשר מנהלים אתר אינטרנט כהלכה, יש סיכוי לראות צמיחה ושגשוג בפעילות און ליין. לעומת זאת כאשר אין ניהול אפקטיבי לאתר וזה נעשה לאחר יד פעם ב.. הרי שלא רק שאנחנו לא צפויים להרוויח מהחנות שלנו אלא שאנחנו אף נפסיד כסף ונגרור פגיעה תדמיתית קשה וחבל!

    לסיכום,

    אמנם עולה מעט כסף לנהל אתר אינטרנט, אבל זו הוצאה כלכלית למדי ושלרוב תפתח לכם את הדלת להצליח במסחר המקוון. לכן, אתם חייבים לעצמכם לנסות זאת יחד עם חברת ניהול אתרים ואו אפילו עם פרילנסר כדי לראות איך זה משפיע עליכם וכמה זה נכון וחיוני עבור העסק שלכם, בהצלחה 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן