fbpx

רוב הסיכויים שבחרתם לעבוד עם החנות האינטרנטית של ישראכרט כי זה היה זמין (פרסום נרחב), נוח ובעיקר זול ביחס לאלטרנטיבות בשוק. בדרך כלל, הבחירה באתר הזול הופכת את החיים לקשים הרבה יותר בכל הקשור לניהול ושיווק של האתר לאחר מכן.

באופן מפתיע, דווקא במערכת החנות האינטרנטית של ישראכרט הצליחו להפוך את החיים של מקדם האתרים לקלים ופשוטים מאי פעם וזה לגמרי מגניב!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אתרים ישראכרט

    ברשותכם נתחיל מהסוף, אין כזה דבר קידום אורגני לבד ואו קידום ממומן לבד כאשר מדובר באתרי מכירות. כיום, כדי לגרום לאתר מכירות לייצר מכירות בפועל, יש להשתמש בכל כלי השיווק בו זמנית ובסינרגיה בריאה.

    לכן, במידה והאתר מבוסס בקוד פתוח (וורדפרס, מג'נטו), הרבה פעמים עלינו להתקין מספר רב של תוספים שייעודן לבצע פעולות שונות שיאפשר לנו שווק את האתר כהלכה, לדוגמה:

    • תוסף 1 – להאצת האתר (זיכרון מטמון).
    • תוסף 2 – להטמעת ערכי מטה דאטה (SEO).
    • תוסף 3 – ליצירת פיד מוצרים לממשוקים.
    • תוסף 4 – להטמעות של פיקסלים והמרות.
    • תוסף 5 – לביצוע מניפולציות מחיר.

    בסופו של דבר, כלל התוספים הללו צריכים לדבר זה עם זה. ויש לא מעט מקרם בהם אחד מהם מזייף והשקעה תקציבית נאה בשיווק יורדת לטימיון.

    מה שמיוחד בחנות האינטרנטית של ישראכרט שכלל הרכיבים הללו תוכננו נכון והם מוטמעים מובנה במערכת (ללא עלויות נוספות) ובעצם מאפשרות לאיש הקדום להתעסק בתכלס, בעיקר, ולא במיליון פעולות מיותרות שנדרשות רק כדי להגיע לסף המינימלי לשיווק.

    קידום אתרים במערכת ישראכרט בפועל

    מאחר ואתרי ישראכרט עולים מאוד מהר ומאחר וכלל הכלים מוטמעים היטב במערכת (בדומה למה שמוכר לחלק במערכת שופיפיי), כמקדמי אתרים אנו יכולים לצאת לדרך מידית ולייצר ללקוחות תוצאות מבלי להיות מוגבלים ברמת מערכת/שרת/ספק.

    מה זה בעצם אומר? זה אומר שברגע שיש באתר ישראכרט מספיק מוצרים, זהו. ניתן לצאת לשיווק מידי!

    שיווק מידי כולל הטמעה רוחבית באתר של SEO, סידור מחדש של הירככיית התוכן באתר, שיפור הנראות, הקריאות והחוויית שימוש של הלקוח. לאחר מכן, גם ממשוק האתר לגוגל מרצ'נט סנטר ולגוגל אנליטיקס כדי לצאת לדרך בפרסום דרך גוגל אדס.

    כמובן שאין סיבה לפרט מה בדיוק מקדם אתרים עושה, בשביל זה נהוג לשלם לו.. אבל, אפשר בהחלט להגיד שמקדם האתרים יוכל לרוץ קדימה בלי להפריע לכם בשוטף ובלי לתרץ תירוצים כאשר הוא נכשל.

    המשתנה היחיד שיקבע אם תמכרו או לא = המוצרים שלכם והמחירים שהזנתם להם!

    איך מפעילים את הכלים הנדרשים לשיווק אתר ישראכרט?

    בכדי לנצל את מלוא המשאבים של המערכת יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:

    הטמעת גוגל אנליטיקס:

    יש להיכנס לפאנל הניהול באתר, לעבור לטאב ההגדרות ושם לגלול עד לשדה "קידום אתרים" בתוכו יהיה לכם שדה להזנת הID של החשבון שלכם ולבצע שמירה.

    אימות בעלות אתר בגוגל קונסול:

    יש להיכנס לפאנל הניהול באתר, לעבור לטאב ההגדרות ושם לגלול עד לשדה "קידום אתרים" בתוכו יהיה לכם שדה אימות גוגל דרך HTML ויש למלא את המזהה שקיבלתם.

    הטמעות פיקסלים של גוגל אדס ופייסבוק:

    יש להיכנס לפאנל הניהול באתר, לעבור לטאב ההגדרות ושם לגלול עד לשדה "קידום אתרים" בתוכו יהיה לכם שדות פייסבוק פיקסל, google conversion id ויתר השדות הנדרשים לכך.

    פיד נתונים לגוגל שופינג / פייסבוק קטלוג:

    יש להיכנס לפאנל הניהול באתר, לעבור לטאב ההגדרות ושם לגלול עד לשדה "קטלוג מוצרים לפייסבוק" ואחריו "קטלוג מוצרים של גוגל" ועליכם להפעיל אותם ולבצע את יתר הפעולות לפי הנחיות הפלטפורמות השונות

    יצירת אתר מראה לזאפ:

    יש להיכנס לפאנל הניהול באתר, לעבור לטאב ההגדרות ושם לגלול עד לשדה "אתר מראה לזאפ" ושם לבצע בעצם הפעלה והגדרה של עלות משלוח לאחר מכן יווצר לכם קישור להעברה לשימוש זאפ.

    סיכום דברים

    כפי שניתן לראות, כל ההגדרות שדרושות למקדם האתרים נמצאים ומוכנים לשימוש והגדרה בתוך זמן קצר של כ-5 דק' בלבד. כל ההגדרות רוכזו והוכנו עבורכם מראש. כל שעל מקדם האתרים לעשות, לפתוח את כלל הנכסים הדיגיטליים הנדרשים לצרכיו ולשייך אותם לאתר בצורה מסודרת. לאחר מכן, אין תקלות, אין פספוסים ועליו לייצר תוצאות על ידי עריכת תוכן, הטמעת מטה דאטה בכל מוצר ומוצר, בניית קישורים ועוד שלל פרקטיקות חשובות שלא מעניינות את הלקוח..

    רוצים שאנחנו ננהל ונקדם לכם את האתר ישראכרט שלכם? בכיף! בשביל זה אנחנו כאן 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן