fbpx

אנחנו בתחילתו של עידן בו קידום אורגני צפוי לעבור מהפכה של ממש. בתוך מספר שנים משתמשי קצה לא יעשו עוד שימוש בהזנת מילות מפתח לשדה חיפוש אלא ינהלו שיחה טבעית וחופשית עם עוזרת קולית ואו יקלידו שאלות בשפה חופשית לתוך תיבת טקסט עם יכולת להגיע ליעד גם בלי לדייק את הערך למספר מילות מפתח מצומצמות כפי שנהוג היום.

מילות מפתח OUT ערכים דינמיים IN

אם עד היום כדי להגיע לתוצאה סבירה בגוגל, היינו צריכים למקד את החיפוש למספר מילים בצורה של מילות מפתח לדוגמה "ניהול אתרי מכירות" הרי שכיום החיפוש יעבור לתצורה של "אני צריך חברה שתנהל עבורי את האתר מכירות ותעשה גם תפעול והעלאה של מוצרים, גם קידום אורגני וגם קידום ממומן". זה משנה את כל האופן שבו אנחנו מתייחסים לקידום האורגני. כבר לא ניתן לבנות קישורים לבניית אמון באתר ואו ליצור מאמרים תוכן רדודים או תיאורי קטגוריה סתם לצורך יצירת תוכן.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להתאים את האתר לקידום האורגני של השנים הקרובות בעידן של AI (בינה מלאכותית) יהיה על מקדמי האתרים ליצור ערך אמיתי בתוכן לגולשים. כל עמוד שירות, מידע, אודות, יהיה חייב לכלול כמה שיותר פרמטרים שיאפשרו לאלגוריתמים שפועלים מאחורי הבינה המלאכותית להסיק מסקנות שמבטיחות התאמה לכמה שיותר חיפושים.

    נעשה זאת בתצורות הבאות

    • אימות מיקום ושילוב מיקום בתוכן
    • הוספת פרמטרים דינמיים שחשובים ללקוח
    • הטמעת ערכים שמתרחשים אופליין
    • שילוב תוכן אנושי מבוסס לקוחות
    • יצירת שיתופי פעולה עם אתרים אחרים

    להלן הסברים אודות הרשימה מעלה,

    שיוך מיקום מפעיל האתר בקידום אורגני

    בהינתן וגולשים יחפשו את המוצרים שלכם בסיוע עוזרת קולית ואו בכתיבה/הקראה לתיבת טקסט בהזנה חופשית, סביר שהם יחפשו בתצורה הבאה: איפה אפשר לקנות מקדחה לקידוח בטון בעובי 12 ס"מ במחיר טוב לידי (או בשם העיר: חדרה). החיפוש החדש ינסה לאתר באילו אתרים יש מוצרים מותאמים לשילובים אלו יחד עם שיוך המיקום בגוגל מיי ביזנס ואו בתקנון ואו בעמוד צור קשר כדי להבטיח שזה אכן התוצאה הראויה.

    כלומר – משתנים כמו מיקום, הופכים למהותיים הרבה יותר! בנוסף – גם לשעות פעילות משמעות רבה.

    הטמעת פרמטרים דינמיים חשובים ללקוח בקידום אורגני

    כולם מציעים מוצרים דומים לאלו בחנות שלכם? אם כך, אין לכם ערך מוסף אמיתי ואין סיבה שהAI יחליט לתעדף דווקא אתכם אל מול עשרות ואו מאות אתרים אחרים. כדי להבטיח שהבינה המלאכותית תידרש לשקול אתכם במארג השיקולים שלה עבור הלקוח, עליכם להוסיף מידע שיש לו פרמטרים של ערך כדוגמת "משלוח מהיום להיום", "התחייבות לשירות לקוחות מהיר", "הדרכה אישית", "כשרות המוצר" כך שלקוחות שיחפשו את המוצר יחד עם הערכים הללו יפגשו באתר שלכם.

    במילים אחרות – ערכים שבעבר היו בהערות אגב, הופכות למשמעותיות – רבים יחפשו מוצרי מזון עם טיב/שם כשרות ממש בחיפוש!

    חיבור האופליין עם האונליין בקידום אורגני

    לבינה מלאכותית יש המון מידע, אבל היא איננה יודעת מה קורה מחוץ למרחב המקוון. כך, שבמידה וביכולתכם להטמיע באתר מידע ייחודי שקורה מחוץ לרשת, הרי שיש לעשות זאת. שילוב של אירועים, כנסים, עדכונים חדשותיים וכל מימד אחר של מידע שיש לו ערך מידי אך אינו ניתן לבחינה על ידי הAI נותן לכם ערך מוסף. כך לדוגמה, אם אתם אנשי מקצוע ומייצרים מידי תקופה אירוע/כנס – הרי שהבינה המלאכותית יכולה לראות בכם גורם מהותי ביחס לאחרים ככזה שמעניק ערך לא ידוע באופליין.

    חשוב לזכור – חיבור האופליין נכון גם לקידום אורגני בעידן טרום הבינה המלאכותית.

    חיבור האדם האנושי לתוכן בקידום אורגני

    בינה מלאכותית, אלגוריתם – טוב ככל שיהיה אינו מחליף תקשורת אנושית (נכון להיום). לכן, שילוב של מידעים מבוססי אנוש הן ה-אנידיקציות המשמעותיות ביותר עבור הבינה המלאכותית. כך לדוגמה הטמעה של פורומים באתר (כן, יודעים. זה ישןןןן) ואו ביקורות אנושיות של אנשים מאומתים בפלטפורמות מוכרות ביחס למוצר ואו שירות יכולים לעשות הבדל מהותי באופן שבו הבינה המלאכותית רואה את המוצר/שירות שלכם.

    לדוגמה, אם יש 10 אתרים שמציעים שירות מסוים, אך לאחד מהם יש בעמוד שירות מגוון ביקורות מפייסבוק וגוגל אשר מהללות בתצורות שונות את נותן השירות ורמת השירות, הרי שגם יתווספו חיבורים אנושיים שניתנים לשקלול וגם נוספים אינדיקציות מהותיות שזהו שירות טוב מיתר המתחרים ולכן יש להציע את השירות שלכם על פני היתר!

    יצירת שיתופי פעולה לקידום אורגני

    שיתופי פעולה הן חלק בלתי נפרד מהמארג החברתי/אנושי מקדמה דנן. האינטרנט כולו החל כשיתוף פעולה גדול בין מחשבים של גורמים שונים. כמו כן, במהלך השנים הקידום האורגני התבסס על חילופי קישורים כהוכחה למידת הרלוונטיות של אתר זה או אחר.

    בעידן של בינה מלאכותית, קידום אורגני יתבסס בין היתר על שיתופי פעולה רוחביים יותר של תוכן. אתרים יציגו תוכן שלא אתרים אחרים כך שאתר מכירות יוכל להטמיע מאמרים רלוונטיים מתחת למוצרים ואילו אתרי מידע יציעו מוצרים מתחת למאמרים.

    אתרים שישכילו ליצור יותר ויותר שיתופי פעולה מכל סוג שהוא – יצליחו להתבלט על פני היתר וזאת מאחר וכל אתר שמציג תוכן של אתר אחר מהווה גורם מאשר וחיתום לכך שהתוכן הנ"ל מצדיק שיתוף/ערך מהותי עבור הגולשים.

    לסיכום,

    הכל ספקולציות! אנחנו כמו אחרים משערים שכל הכתוב מעלה הנו חלק מהכלים החדשים של מקדמי האתרים. אבל, שימו לב שמדובר בכתיבה אנושית שצופה פני עתיד ואיננה נסמכת על העבר (בינה מלאכותית מבוססת על תוכן וערך קודם) ולכן, לתוכן אנושי, בטח שכזה שעושה שימוש ביצירתיות ובחיזוי עתיד – יש ערך גבוהה גם בעידן של בינה מלאכותית. נחזיק אצבעות שהAI יאהב מאמר זה 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן