fbpx

האינטרנט זז קדימה. הטכנולוגיה לא מפסיקה לנוע קדימה. כתוצאה מכך, כך גם האלגוריתמים של מנועי החיפוש וכלי העבודה של מקדמי האתרים משתנים ללא הרף. הבסיס של הקידום האורגני אמנם נותר בעינו, אך שיטות העבודה, מאפייני הקידום, הם השתנו וימשיכו להשתנות משנה לשנה. שנת 2024-2025 צפויה להיות שנה מאוד מאוד משמעותית בכל ענף הקידום האורגני עם חדירה הולכת ומתמשכת של רכיבי AI מתקדמים באופן החישוב והתצוגה של תוצאות החיפוש אונליין.

קידום אורגני לאתרי קונימבו

המהות של הקידום האורגני הנה אופטימיזציה למנועי חיפוש. חפרו על זה לא מעט, התאמה של האתר כך שיופיע בשילובי מילות מפתח שבהם עושים הלקוחות הפוטנציאליים חיפוש במנועי החיפוש. לכן, שיטות עבודה מקובלות הן:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • שימוש חוזר במילות מפתח
    • הוספה של מאמרים לאתר
    • יצירת היררכיות ברורות לתוכן
    • בניית קישורים
    • ועוד..

    אבל, מה קורה בשנת 2024-25 בה ה-AI כבר אינו בשלב הפריצה לחיינו אלא יותר בשלב הפריסה לכל עולמות הטכנולוגיה? מה עושים בעידן בו האלגוריתם כבר לא ממש סופר אותנו ויודע להבין הקשרים והתנהגויות טוב כל כך שלא משנה מה שילוב המילים/ההיררכיה/המטה דאטה ואו הקישורים, תוצאות החיפוש מותאמות למשתמש בהתאם למה שהוא חיפש?!

    כללי המשחק משתנים! כבר לא בהכרח שיש טעם לבצע את אותן הפעולות החוזרות שעבדו נהדר מזה שנים רבות. כעת יש לשנות את אופי החשיבה ולהתאים אותה לכללי המשחק החדשים!

    מה גוגל אומרים על קידום אורגני בעידן של בינה מלאכותית?

    האמת, גוגל כבר מדברת במונחים של בינה מלאכותית החל משנת 2015!!! קראו על תחילת השיח בנושא בויקיפדיה בערך RankBrain. הם חוזרים ואומרים פעם אחר פעם, התמקדו בערך ללקוח ולא בניסיון לעבוד על האלגוריתם בכל השיטות המקובלות.

    אצלנו ב-WEmanage כבר פועלים בתודעה זו החל משנת 2018 בה החברה עברה שינוי מהותי מחברת קידום אתרים לחברת ניהול אתרים עם התמקדות ביצירת ערך אמיתי הן לבעל העסק והן ללקוחות המבקרים בחנות האינטרנטית.

    ואיך כל ההקדמה הנ"ל קשורה לקונימבו? ובכן בדיוק לנושא זה אנחנו מגיעים כעת,

    קידום אורגני לאתר קונימבו בעידן בינה מלאכותית

    כדי לקדם אתר מכירות בהתבסס על ערך למשתמשים, עלינו לשנות את המיקוד ולהתמקדם בכמה פרמטרים עיקריים:

    • כמות – כמה שיותר מוצרים, סטטיסטית יש לנו סיכוי גבוה יותר להתברג.
    • איכות – מה המידע שהלקוח מקבל בביקורו באתר/בעמוד מוצר.
    • תחרותיות – מה המחיר שלנו ביחס ליתר השחקנים בשוק.
    • זמינות – כמה מהר האתר עולה וכמה הוא נוח למשתמש.
    • ממשוק – חיבור האתר לכלל מערכות השיווק והמדידה.

    אנחנו לא זונחים את כל שיטות העבודה הישנות (הן עדיין חשובות), אך אנחנו משנים את סדרי העדיפויות ואת תעדוף הזמן שלנו בהתאמה רחבה יותר לעידן של בינה מלאכותית.

    ערך למשתמש אינו נמדד עוד במילת מפתח זו או אחרת, ערך למשתמש אינה נמדדת בהיקף הקישורים הנכנסים לביטוי, ערך למשתמש לא מושפע מוותק או פרמטרים של הטמעות/מטה דאטה.

    ערך למשתמש נמדד בתוצר הסופי, במה שהלקוח חווה ומקבל מרגע ביקורו באתר ועד לרגע בו השלים את הרכישה בפועל.

    החדשות הטובות – קונימבו תפורה לעידן החדש!

    בעידן בו הכל מתומצת ב-"מה יוצא ללקוח מזה? קונימבו יוצאת מנצחת! 

    למה? כי המערכת מתוכננת ונבנתה כדי לתמוך בהיקף מוצרים גדול תוך שילוב מגוון כלים שעושים את כל ההבדל:

    1. ממשק מאגר ספקים – אפשרות לשלוף היקף רב של מוצרים בזמנים קצרים במיוחד!
    2. ממשק רובוט זאפ – אפשרות להבטיח שהמחירים באתר הם הכי זולים שיש בשוק!
    3. ממשק עדכון גורף – אפשרות לביצוע פעולות מהירות עם תנודתיות השוק/הביקושים!

    כלים אלו אינם קיימים במערכות ניהול תוכן אחרות. ודווקא כלים אלו עונים על הצרכים המהותיים ביותר של ניהול אתרי מכירות בשנת 2024!

    מערכת קונימבו תוכננה ונבנתה כדי לתמוך בהיקף עצום של מוצרים ללא בעיה. ניתן ורצוי לטעון את האתר בכמה שיותר מוצרים (גם מספקים אחרים) מאחר ושטחי המדף שלנו אינם מוגבלים. בשילוב נכון של הכלים שצוינו מעלה, ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות תוך שמירה עקבית על אטרקטיביות (תחרותיות) אשר מקנה לנו ערך גבוהה אצל הלקוחות (העלות זה בערך 90% מסך שיקולי הרכישה..)

    יתרה מזאת, אופן בניית עמודי המוצרים באתרי קונימבו מעניקה למשתמש את כל חיזוקי המכירה שנדרשים לו כדי לסמוך על האתר ולקבל את ההחלטה לרכוש ולהזין את פרטי האשראי שלו,

    1. למה לקנות אצלנו – חיזוקי מכירה
    2. שאל אותנו על המוצר – מענה מהיר למתלבטים
    3. עלות משלוח – מופיע בהתאמה לבחירה
    4. זמן הספקה – מופיע בהתאמה לבחירה
    5. שדרוגי מוצר – כל המוצרים הנלווים

    ברגע שאנחנו יכולים להציג מספר רב של מוצרים ואף לשמור על מחירים תחרותיים בהם, מבחינה סטטיסטית, חלקם יתברגו בראש תוצאות החיפוש גם בלי שמקדם אתרים יעבוד קשה ויבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לדחוף אותן מעלה.

    אז מה עושה מקדם אתרים באתרי קונימבו?

    אם אתרי קונימבו פחות או יותר מקדמים את עצמם אורגנית בעידן של בינה מלאכותית, מה בדיוק עושה מקדם אתרים באתרי קונימבו? ובכן, החיים שלו בהחלט קלים יותר! אבל זה לא אומר שהוא לא נדרש לעבוד!

    עבודת מקדם אתרי קונימבו הנה להתמקד בתוכן האתר, בערך שיוצא למשתמש. כלומר, במענה על כמה שיותר תשובות לשאלות של הלקוחות הפוטנציאליים. זאת עושים על ידי יצירת תוכן רב ככל האפשר בעמודי המוצר תוך מיקוד בנושאים הבאים:

    • מה? – מה המוצר בעצם עושה/נותן ללקוח
    • כמה? – כמה המוצר יעזור/ישפיע על הלקוח
    • למה? – למה הלקוח צריך לקנות את המוצר
    • איך? – איך הלקוח יוכל להשתמש במוצר
    • מתי? – מתי הלקוח יעשה שימוש במוצר

    הלקוח יודע מהו המוצר, הוא רואה תמונה ומחיר וזה בגדול כל מה שהוא צריך. אבל הוא בהחלט יכול להיעזר במידע נוסף כדי לשלים את ההחלטה על הרכישה ברגע זה ודווקא מהאתר בו הוא נמצא אם נענה לו על כל השאלות שמנקרות בראשו ומונעות ממנו לקבל החלטה.

    ככל שיהיו יותר רכישות למוצר, כך האלגוריתם של מנועי החיפוש יסיק מסקנה על כך שהעמוד מוצר שלנו הוא העמוד המוצר הנכון ביותר עבור הלקוחות ויתעדף אותו במעלה תוצאות החיפוש באופן אורגני.

    רכישה = הצלחה = סיום מסע לקוח וזה בדיוק היעד שאנחנו רוצים להשיג (מלבד הרווח הכספי כמובן..)

    מקדם אתרים לאתרי קונימבו פשוט מאוד צריך להתמקד בתוכן ובעוד תוכן ובעוד תוכן. במקרים רבים, מקדמי אתרים פשוט לא רוצים לעשות את העבודה הקשה של כתיבת תוכן לאלפי מוצרים – במקרים אלו, אתם צריכים חברת ניהול אתרים על פני חברת קידום אתרים.

    רק אומרים 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן