כמעט אין עסק שלא מפרסם ברשתות החברתיות. פייסבוק, אינטסטגרם, אפילו טיקטוק זוכים לחלק מתקציב הפרסום של עסקים. מצד שני כאשר מדובר בלינקדין, הרשת החברתית החשובה ביותר, הרשת החברתית העסקית, לא זוכה למספיק תשומת לב מצד מפרסמים. הסיבה שרבים מוותרים מראש על פרסום בלינקדאין הנו בעיקר מאחר ויש תחושת חוסר הבנה מה זה בעצם ואו איך מפרסמים בליקדאין?!
אנחנו מאמינים שאחרי שתקראו מאמר זה, גם אתם תרגישו בטוחים יותר לפרסם בלינקדאין.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
פרסום בלינקדאין
סקירה קצרה על לינקדאין. לינקדאין הנה רשת חברתית מקוונת לחיבורים מקצועיים ועסקיים. הרשת החברתית תוכננה מראש ועבור בעלי עסקים. ההבדל המשמעותי ביותר הוא באופן בו הרשת החברתית פועלת, היא מייצרת קשרים עסקיים בין משתמשיה על סמך הידע המקצועי והניסיון שלהם. כלומר, מי שמנהל שיווק יחשף ויהיה חבר של מנהלי שיווק אחרים ובכך בעצם הם מפרים זה את זה.
ישנם ענפים בהם הנוכחות בלינקדאין חיונית ממש כמו קורות חיים. הזדמנויות העסקה מוצעות בהתאם לכישורים ולניסיון שצוברים החברים ברשת החברתית ולעסקים בלי נוכחות יהיה קשה לגייס עובדים. אבל אנחנו מתייחסים לרובד הראשון, הפשוט, של פרסום בלינדקאין.
כדי לפרסם בלינקדאין עלינו להחזיק במספר נכסים:
- פרופיל אישי עוצמתי – פרופיל של גורם בר סמכא בארגון.
- דף עסקי עם ערך – פרופיל עסקי בו מתפרסמים תכנים.
- חשבון Campaign Manager – חשבון לניהול הפרסומות בפועל
אם ברשתות חברתיות הדף העסקי במוקד העניינים, בפרסום בלינקדאין דווקא הפרופיל המוביל הוא במוקד העניינים.
איך בעצם עובד הפרסום בלינקדאין?
בלינקדאין יש מעגלי חברים.
- מעגל חברים בקרבה ראשונה – חיבורים קיימים
- מעגל חברים בקרבה שניה – חברים של חיבורים קיימים
- מעגל חברים בקרבה שלישית – חברים של חברים..
כאשר הסיכוי שלנו לפרסם את המוצר שלנו הוא למעגל הקרוב ביותר אלינו. ככל שאנחנו מתרחקים מהמעגל שלנו, כך הפוטנציאל לראות תוצאות מהשיווק הולך וקטן. כך אם נופיע סתם בפיד של משתמשים ללא קרבה עם מודעה, הסיכוי שנראה תוצאות אפסי!
אז עוד לפני שיוצאים למהלך שיווקי, צריך לבסס את הפרופיל המשמעותי בתוך הארגון (מנכ"ל, יו"ר, סמנכ"ל שיווק) כך שלפרסומיו יהיה תהודה משמעותית אצל קהלי היעד הרצויים לנו.
להלן תהליך הפרסום בקצרה
לא ניכנס לכל הפרטים אך נציג תמונה מלאה מגבוהה:
- משפרים פרופיל ראשי בלינקדאין.
- משפרים עמוד עסקי בלינקדאין.
- מאפיינים את הלקוחות שלנו לפי מקצוע.
- מתחילים ליצור חיבורים עם הלקוחות.
- מייצרים תקשורת יזומה עם הלקוחות (בפרסום).
בשלב ראשון אנחנו רוצים שיראו אותנו בדיוק כפי שאנחנו רוצים. כלומר, לדאוג לכך שיראו אותנו כמצליחנים, אנשים שעשו משהו בחיים ובכללי אנשים שאפשר לסמוך עליהם.
בשלב שני אנחנו רוצים לדאוג שהחברה בה אנחנו עובדים נראית כמקום שכיף לעבוד בו וכגוף יציב ובטוח ששווה להתקשר עמו בשירותים ואו ברכש מוצרים לאורך זמן.
בשלב שלישי אנחנו נאפיין את הלקוח שלנו. לרוב מדובר בנושא משרה ספציפית בארגונים כדוגמת "מנהלי רכש" ואו "פיתוח עסקי" אשר אמונים על הרכש עבור החברה ולהם אנחנו רוצים להציע את המוצרים/שירותים שלנו.
בשלב רביעי אנחנו נתחיל ליצור חיבורים כדי לגרום לכמה שיותר נושאי משרות מתאימים למוצר שלנו להפוך ל"חברים" שעוקבים אחרי הפעילות שלנו וכך אנו יכולים להחדיר להם מסרים לאורך זמן.
שלב חמישי הנו הקריטי ביותר. אנחנו בנינו קשר ואמון עם החברים החדשים שלנו. הם גם עקבו אחרינו תקופה ונחשפו לעבודה שלנו ושל החברה. זה השלב להתחיל ליזום פניות יזומות לדואר נכנס שלהם בפלטפורמה עם מסרים מתאימים.
זה באמת עובד? חיבורים הופכים ללקוחות?
לגמרי! נכון, זה מאוד תלוי במסרים שלכם. לא ניתן להציף חיבורים חדשים עם מסרים בשלבים מוקדמים מידי לפני שהם הכירו אתכם. יש לבנות את התהליך בצורה מסודרת, להזין את הלינקדאין בשיתופי תכנים מהעמוד העסקי (פרסום בדף העסקי, שיתוף בפרופיל הפרטי) ואט אט לבשל את הקהלי יעד הפוטנציאליים.
לאחר מכן, יש לבחור טוב טוב את האופן בו פותחים בשיחה עם חבר וירטואלי שאינו מכיר אתכם באמת. ניתן לפתוח בשאלה אקראית שמעניינת רבים ואו להציג את עצמכם ולהגיד שכיף לכם להכיר, רק לאחר מענה ולאחר קיום שיחה ראשונית שניתן להתחיל להשחיל פנימה הצעות מסוגים שונים.
מאחר וקשה מאוד לעקוב אחרי כל חיבור וחיבור בלינקדאין, אנחנו ממליצים להשתמש בכלי אוטומציה ללינקדאין כך שמערכת אוטומטית תעשה עבורכם את כל החיבורים והיצירות קשר בהתאם לתרשים זרימה/תגובה מסודר.
לסיכום,
פרסום בלינקדאין עובד! אבל, כמו ברשתות חברתיות, במנועי החיפוש ואו בכל כלי שיווקי אחר, הבסיס להצלחה בפרסום הנו ערך ללקוח. עלינו לייצר ערך שיצדיק את הפניה היזומה, את הפרסום המדויק וכן הלאה כדי לראות תוצאות. מהניסיון שלנו, הבסיס לכמעט כל סוגי השיווק האפקטיביים הנו התוכן באתר האינטרנט. ככל שהבלוג עשיר יותר בערכים ללקוחות, ככל שהאתר מכיל מידע בעל ערך למתעניינים, הרי שהסיכוי להצליח ליצור משפכים ארוכים עולה בהתאמה!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: