fbpx

רבים מדברים על שיווק ממומן בלינקדאין, אבל האמת היא שמה שבאמת עובד זה דווקא השיווק האורגני. אמנם דרושה מידה מסוימת של תשומת לב וסבלנות כדי להשיג תוצאות, אבל תוצאות אורגניות טובות לאין שיעור מכל סוג אחר של שיווק ולכן בהחלט שווה להשקיע את המאמץ!

שיווק אורגני בלינקדאין

לינקדאין אמנם מוגדרת באופן רשמי כרשת חברתית. אך בפועל, כאשר מדובר בישראל, זה יותר כמו קהילה מקומית של ענפים מסוימים בלבד. בענפי ההייטק לדוגמה, יש משמעות רבה "להראות נוכחות" קבועה עם עדכונים תכופים אשר משמשים את המגייסים ואו את המנהלי כח אדם באיתור מועמדים ובבחינת התאמת עובדים לתפקידים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כלומר, בשיווק אורגני בלינקדאין, אנחנו צריכים להגדיר בראש ובראשונה מה המטרות שלנו ולאיזה יעדים אנו מנסים להגיע:

    1. קידום אישי / מיתוג אישי – משתמשים המקדמים את הקריירה של עצמם.
    2. קידום עסקי / מיתוג מעסיק – עסקים אשר יוצרים מודעות ומפתחים את המותג.
    3. קידום בכירים / תדמית עסקית – גורמים המקדמים תדמית "פרסונה" לצרכים עסקיים.
    4. קידום מכירות / רכש ומדיה – עסקים המפתחים קשרים עם מעגלים קרובים לצורכי מסחר.

    לא משנה מה אנחנו משווקים (עצמנו או מוצר), עלינו להגדיר מי הם קהלי היעד שלנו. במילים אחרות, אילו תכנים ומסרים הם רוצים לראות:

    • האם אנחנו פונים למנהלי רכש?
    • האם אנחנו פונים למנהלי כוח אדם?
    • האם אנחנו פונים למקבלי החלטות בארגונים?
    • האם אנחנו פונים באופן רחב או ממוקד?

    יש חשיבות עליונה לכך שנגדיר מראש ונחדד לעצמנו זאת היטב, שהתכנים שלנו, הערכים שלנו, אכן יתאימו למה שקהלי היעד שלנו רוצים לראות,

    איך מקדמים פרופיל/דף עסקי בלינקדאין?

    לאחר שהבנו מי אנחנו, מה אנחנו רוצים להרוויח מהפעילות האורגנית בלינקדאין, למי בדיוק אנחנו מכוונים את הפעילות, הרי שניתן להתחיל את השיווק האורגני בפועל.

    שיווק אורגני בלינקדאין נשען במידה רבה על מעגלי חברים, או במילים אחרות, על היכולת שלנו להיות "חברים" של כל אותם קהלי היעד שחשובים לנו כדי להצליח להשיג את היעדים שלשמם אנחנו פעילים ברשת חברתית זו.

    לכן, כמעט תמיד אנחנו נבנה פורמט בו יש דף עסקי ובו מתפרסמים תכנים מעולים (בהתאמה לקהלים שלנו) והפרופיל שלנו ואו פרופיל נבחר של גורם בר-סמכא בארגון הוא זה שנושא בנטל ומבצע שיתופים של הפוסטים יחד עם החיבורים הנדרשים כדי שהקהלים שלנו יחשפו אליהם בהצלחה!.

    זה יראה פחות או יותר כך:

    • דף עסקי פעיל
      • הזנת תכנים מתאימים לדף העסקי
        • פרופיל נחבר מייצר חיבורים עם קהלים מתאימים
          • פרופיל נבחר משתף תכנים מהדף העסקי בטווחי זמן שונים
            • פרופיל נבחר מייצר "שיח" עם "חברים" עם וותק מספק (נחשפו לתכנים).
              • מתעניינים/קהלים הופכים ללקוחות ואו מתרשמים מהערך שהפרופיל מספק.

    בעצם יש שרשרת תהליכים שתלויים אחד בשני ודורשים השקעה וסדר.

    למי יש זמן לזה?

    מאחר ואכן יש צורך בהשקעה לא קטנה כדי לבנות תהליכים ולהתחיל לראות תוצאות אורגניות רבים מוותרים על כך ומאבדים מקור עוצמתי במיוחד להפקת רווחים אישיים או ארגוניים. אבל, יש גם דרך ביניים. ניתן לפנות אלינו, לחברת ניהול אתרים שמתמחה בניהול נכסים דיגיטליים מסוגים אלו בשביל שנעשה זאת עבורכם. אנחנו נבנה עבורכם את האסטרטגיה, אנחנו נייצר את כל הפעילויות הטכניות/תפעוליות כדי להגשים את היעדים שלכם ואתם תוכלו להתמקד רק בהעברת חומרים לפרסום בדף העסקי ותו לא.

    רוצים לשמוע עוד על השירות? רוצים להבין טוב יותר מה פוטנציאל הפעילות האורגנית בלינקדין בהתאמה לעסק שלכם? השאירו פרטים ונשמח להציג בפניכם מידעים נוספים.

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן