fbpx

מכירים את זה שאתם נכנסים לחנות, מודדים בגדים ומישהו ניגש אליכם לעזור לכם? הוא לא באמת ניגש לעזור, אלא לדאוג שהרכישה תהיה כמה שיותר גבוהה וכמובן שלא יהיה נעים לעזוב את סל הקניות ואת החנות מבלי לרכוש בפועל.. 

באון ליין, אין לנו אפשרות מסוג זה. בערך 80% מהגולשים מוסיפים לסל, עוברים לסל, ונוטשים את האתר בעמוד התשלום עוד בטרם מילאו פרטים והזינו פרטי אשראי. למה? כי הם יכולים. אף אחד לא רואה, אף אחד לא יודע. – אבל מה אם היה אפשר לשנות זאת?!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    צ'אט לייב בסל קניות ובעמוד התשלום בחנות

    המפתח להצלחה עסקית היא תמיד "מידע/ידע". ידע של הלקוחות אודות נותן השירות/המוכר או מידע של בעל העסק אודות הצרכים והרצונות של הלקוחות. באופליין, בעלי עסקים רואים בני-אדם, יכולים לתקשר איתם וכך בעצם להבין טוב יותר מה הם רוצים ולתפור פתרון למידות שלהם (ואו למחיר שלהם)..

    כדי להפוך אורח באתר ללקוח משלם, עלינו לקחת בעלות על המסע לקוח שלו ולעזור לו להשלים את הרכישה, לתת לו את ההרגשה שזה לא אתר אלא חנות לכל דבר ועניין, שניתן לסמוך עלינו וזאת כי הלקוח מחפש חיזוקים לחששות הבאים:

    • האם המוכר אמין?
    • האם המוכר יחליף אם לא מתאים?
    • האם המוצר מתאים?
    • האם המוצר אכן כפי שהוא?
    • כמה מהר המוצר יגיע?
    • ועוד..

    ברגע שאנחנו מצליחים לייצר ללקוח את המרחב וודאות שהוא צריך, אנחנו בהחלט יכולים להגדיל דרמטית את מספר הרכישות באתר מתוך סך הגולשים הקיימים באתר וללא צורך בהגדרת תקציבי השיווק.

    הטמעה ושימוש בצ'אט לייב בחנות אינטרנטית

    כדי ליהנות מגידול במכירות, עלינו להטמיע צ'אט נוח שיעמוד בדרישות הבאות:

    1. יאפשר לנו תקשורת מהנייד בכל זמן ומקום.
    2. יאפשר לנו ליצור אינטראקציה כשהמשתמש בסל/בעמוד התשלום.
    3. יאפשר לנו ליצור קופון לסיוע בהשלמת רכישה (דחף מידי).

    מאחר ואנחנו לא מצאנו ממשק צ'אט שעונה על הגדרות אלו, החלטנו לפתח יכולות אלו בעצמנו. פיתחנו מערכת שמחברת בין האתר ווקומרס שלכם לבין אפליקציה נוחה לנייד אשר דרכה ניתן לנהל את החנות האינטרנטית אך גם ליצור קופונים ולשוחח בלייב עם הלקוחות.

    הרשמה והורדת אפליקציה לניהול החנות

    כנסו לקישורים מטה כדי להוריד את האפליקציה הרצויה לכם:

    לאחר שהורדתם את האפליקציה, נרשמתם והוספתם את האתר במספר דק' בודדות, תוכלו לקבל התראות בזמן אמת על לקוחות שנמצאים בזמן אמת בסל הקניות ואו בעמוד התשלום (כמו גם עמודים אחרים באתר לפי מה שנוח לכם..) וליצור איתם קשר בזמן אמת כאשר הם בשלבי התלבטות/צריכים את העזרה כדי להשלים רכישה.

    במידה ובחרתם להתחיל שיחה עם לקוח, תוכלו בקליק בודד ליצור ולשלוח קוד קופון ייחודי וחד פעמי ללקוח כדי להעניק לו את הדחיפה האחרונה כדי להשלים את הרכישה. התוצאה כמובן, גידול חד בהכנסות מהאתר!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן