רבים חושבים שבונים חנות אינטרנטית וזהו, הכל דופק בדיוק כמתוכנן. בפועל, חנויות אינטרנטיות דורשות מידה רבה של תחזוקה שוטפת בכדי להבטיח רמת שירות טובה ללקוחות. בפועל, אם לא מתחזקים חנות אינטרנטית, המדרון חלקלק למדי!
תחזוקת חנויות אינטרנט
מורכבות התחזוקה של אתר אינטרנט מושפעת במידה רבה מכמות החלקים המשתנים שיש בו. הדבר דומה לכל מכונה אחרת שאתם בוודאי מכירים. ככל שיש יותר חלקים זזים, כך יש קושי גדול יותר לתחזק את המכונה באופן שוטף.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
אם באתרי תדמית הכל די עומד במקום. כלומר, אין הרבה חלקים זזים ולכן התחזוקה קלה. בחנויות אינטרנטיות הכל בתזוזה וכל הזמן וכתוצאה מכך מדובר בעבודה קשה ומתמשכת שיש לבצע כל הזמן.
מי שמקפיד על ניהול אתר ואו תחזוקת אתר באופן שוטף לגמרי מרוויח אבל על כך כעת,
מה בעצם נכלל בשירותי תחזוקת חנויות אינטרנט?
שירותי תחזוקה לחנות אינטרנטית בעצם כוללים את התתי שירותים הבאים:
- תחזוקה כוללת לאתר.
- תחזוקה ממוקדת במרכיבי המכירה.
- תחזוקה ממוקדת במרכיבי השיווק.
- תחזוקה ממוקדת בממשוקים.
- פיתוחים/הרחבות/שדרוגים.
הבסיס של השירות הנו דומה לשירות הסטנדרטי לתחזוקת אתרי אינטרנט. בסיס זה כולל עדכון של מערכת האתר, עדכון של תבנית העיצוב של האתר, עדכון של תוספים והרחבות באתר וכמובן בדיקה ואימות שהכל עובד תקין מרמת שרת לרמת מערכת אתר.
אבל מעבר לתחזוקת שוטפת, חנויות אינטרנטיות דורשות הקפדה יתרה על בדיקת תקינות מרכיבי השיווק והמכירה:
- בדיקת תקינות ההוספה לסל.
- בדיקת תקינות עמוד התשלום.
- בדיקת תקינות חלון התשלום (מסוף סליקה).
- בדיקת תקינות חיווי לסטטוס רכישות.
- בדיקת תקינות קבלת נוטיפיקציות מהאתר.
- ועוד ועוד..
גם כאשר הכל עובד תקין, יש צורך לממשק את המערכת לכלי שילוח/מימון/מערכות CRM חיצוניים כדי לנהל את החנות בצורה אפקטיבית. רכיבים אלו נוטים להשתנות מפעם לפעם הן מטעמי אבטחה והן מאחר והמערכות מתעדכנות כל הזמן.
לבסוף, תחזוקת חנויות אינטרנטיות כוללות גם פיתוחים שוטפים. יום אחד זה מערכת אוטומציות לדיוור (תזכורת לרכישה, עגלות נטושות) ויום אחר זה פיתוח גל גיפט קארד וכמובן שבתקופות חגים/חגי קניות גם ליצור עוד יכולות למבצעים מורכבים כמו "קנה קבל" ועוד ועוד..
תחזוקת חנויות אינטרנטיות דורשת רמה גבוהה יותר של מנהלי אתרים. מנהל אתרים צריך להתמחות באתרי מכירות בכדי שיוכל לתחזק כהלכה חנות אינטרנטית. זאת בעיקר כי יש משמעות לזמנים, מחירים, שילוח ומגוון פרמטרים נוספים שחייבים לעבוד יחד היטב.
נקודת המוצר בשירותי תחזוקה לחנויות אינטרנטיות הנה שכל מה שהלקוח מבקש יש לעשות מאחר וכל עיכוב גורר הפסדים כספיים. כלומר, תחזוקת חנות אינטרנטית כוללת בילט אין גם שירותי פיתוח והרחבה של החנות כי אחרת אין לשירות זה ערך רב.
כמה עולים שירותי תחזוקה לחנות אינטרנטית?
יש מגוון סוגי מערכות ניהול לחנויות אינטרנטיות. בצד התחזוקה, דווקא אתרים מבוססי קוד סגור הם הקלים יותר לתחזוקה. נכון, יש מלא חלקים זזים אבל רובם לא נגישים לנו ולכן גם לא מהווים מכשול הדורש מאיתנו התייחסות.
מערכות ניהול חנויות על בסיס קוד פתוח כדוגמת מג'נטו, ווקומרס, נופקומרס ואחרים כבר דורשים רמת שירות גבוהה יותר ולכן מחיר השירות נקבע בהתאם.
עלויות תחזוקה בתכלס:
- עלות תחזוקת אתר ווקומרס – החל מ-500 ש"ח ועד 2,500 ש"ח תלוי בצורך.
- עלות תחזוקת אתר מג'נטו – החל מ-1,000 ש"ח ועד 3,500 ש"ח תלוי בצורך.
- מערכות אחרות – תלוי שפה/זמינות מתכנת.
*כמובן שניתן להעניק הערכת עלויות מדויקת לתחזוקת החנות האינטרנטית שלכם בשיחה טלפונית קצרה.
האם תחזוקת אתר משפיעה על מכירות?
כן. חנות אינטרנטית מתוחזקת תעבוד טוב יותר במרבית המקרים. בכל זאת, אם הדיוור יוצר כמו שצריך, אם הדאטה נקלטת כמו שצריך, כל השיווק והמכירות מושפע מכך באופן ישיר. במקרה כמו שלנו, חברת ניהול אתרים, זה מגיע יחד עם מאמצי תוכן וניהול אפקטיבי ואז התוצאות מרשימות בהחלט!
אבל כמו כל דבר בחיים, צריך לנסות כדי להבין את העוצמה שבשירות 🙂
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: