fbpx

כולם מפתחים בימים אלו אתרי מכירות. אם יש משהו טוב שהקורונה הביאה לעולם זה התעוררות העסקים הקטנים בכל הקשור לעולם המחר – האיקומרס. אבל, ככל שזה נכון לפתח אתר מכירות, יש צורך לעשות זאת בצורה נכונה ולכן רבים מבקשים להיעזר במאפיין אתרים ואו באנשי מקצוע כדוגמת מנהלי אתרים. האם זה נכון? ובכן אנחנו כאן כדי לענות.

ניהול הקמת אתר מכירות

הקמת אתר מכירות מכירות דורשת לא מעט עבודה מקדימה על הגדרת יעדים, התקשרויות שונות עם ספקים ועוד ועוד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כבעלי עסקים שטרודים בתפעול שוטף של העסק, תהליך בניית אתר המכירות יכול לקחת לא מעט זמן בהיעדר שיתוף פעולה מלא של בעל העסק. במקרים אלו, ההשקעה הכספית מתבצעת אך התועלת מכך שולית ואו לא קיימת.

    בכדי להתגבר על בעיה זו, מפעם לפעם שוכרים אותנו חברות שונות בכדי שניקח מהם את המושכות על האתר עוד בטרם השלמתו בכדי שנוכל להאיץ תהליכים ולהבטיח הישגים מהירים. איך זה נראה? ובכן כך:

    1. הצמדת מנהל אתרים מקצועי.
    2. איסוף מידע מבעל העסק אודות הפעילות.
    3. ניהול תקשורת מול החברה המפתחת.
    4. ניהול תקשורת מול הספקים השונים.
    5. העלאה ראשונית של מוצרים לאתר.
    6. הגדרת המערכת והכנת האתר לשיווק.
    7. ניהול ושיווק שוטף בפועל.

    בשלב הראשון אנו נחבר בין בעל העסק למנהל המקצועי שיוצמד אליו. מנהל אתרים מקצועי זה ידע להשלים את החסרים של בעל העסק ולשקף לו היכן עומדים ואיך מתקדמים בתהליך.

    בשלב שני מנהל אתרים זה יתקשר עם בעל העסק ויעזור לו להשיג פרטים שונים כדוגמת נראות רצויה לאתר מכירות, קטגוריות בתפריט, אודות החברה, תקנון ותנאי שימוש ועוד..

    בשלב השלישי יהיה צורך בתקשורת רציפה עם החברה המפתחת וזמינות גבוהה למענה על על שאלה. כך שתהליך הפיתוח יהיה מהיר ככל האפשר.

    בשלב הרביעי אנו ננהל את התקשורת יחד איתכם מול חברת המסוף שמתחברת לשבא ומשם לחברת האשראי כמו גם מול חברת השליחויות וכל ספק אחר שדרוש לתפעול אתר באופן שוטף.

    בשלב החמישי מנהל האתר יבקש קטלוגים ואו רשימות של מוצרים שניתן למצוא עליהם מידע בכדי להעלות אותם לאתר כך שכאשר האתר מושלם, אינו ריק ובהחלט מאפשר רכישה מידית.

    בשלב השישי מנהל האתר יוודא שעלויות השילוח מוגדרות במערכת, שיש קודי מעקב ומגוון כלים נוספים שדרושים לשיווק ולאופטימיזציה. כלל הפרטים באתר צריכים להיות מדויקים ומותאמים למוכר במשק.

    בשלב השביעי מנהל האתר נכנס לתהליך סטנדרטי של ניהול אתר. כל פעולה במערכת האתר ובשיווק האתר נופלת תחת אחריותו. בעל האתר עצמו אינו נדרש לבצע דבר חוץ מלהיות זמין לטפל בהזמנות שהתקבלו במייל.

    האם ניהול הקמת אתר משתלם?

    אם אתם יכולים לבד, אין חובה בכך. אם אתם פשוט לא מוצאים זמן ואו אין לכם את הידע המקצועי הנדרש הרי שמנהל אתרים מקצועי יכול להיות בעל ערך גבוהה במיוחד עבורכם הן בתכנון, הן בהקמה והן בתפעול השוטף!

    אתר שמתוכנן ומנוהל נכון צפוי להניב תוצאות טובות בהרבה מאשר יתר אתרי האינטרנט שאינם מנוהלים כנדרש. אבל, כמו כל שירות, יש עלות לזמנו של איש המקצוע ועליכם להחליט האם זה נכון עבורכם. לקבלת הערכת מחיר ללא כל התחייבות, השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן