fbpx

בפעילות מקוונת אין לנו שטחי מדף, שכירות או ארנונה. לכן, ישנם בעלי עסקים חכמים שמבינים שאפשר בהחלט להקים מספר רב של אתרי אינטרנט עבור אותו העסק ממש וכך להרוויח חשיפה מוגברת וגידול במכירות המקוונות. בהגדרה המקצועית קוראים לזה Digital footprints וזה בעצם – כמה שיותר נקודות גישה ללקוחות הפוטנציאליים, כך הביצועים משתפרים בהתאמה. אבל ניהול מספר אתרי אינטרנט מלווה לרוב בכאב ראש לא קטן בפני עצמו, על בעיה זו ופתרונה במאמר זה.

ניהול מספר אתרים במקביל במקום אחד

בעלי חנויות איקומרס שהצליחו לפצח את השיטה, הצליחו להבין איך מוכרים וגם מרוויחים און ליין, יודעים שברגע ששיטה עובדת אפשר לשכפל אותה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם כדי להגדיל את מחזור המכירות כמה שיותר. הדבר דומה לבעל חנות שמגלה שיש ביקוש רב למוצריו וביכולתו לפתוח סניפים נוספים ואו זכיינויות נוספות וכך בעצם להביא לכך שהרווחיות בייצור, בתובלה וכמובן ביתר שרשרת הטיפול במוצרים עולה בהתאמה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעוד באופליין, לכל חנות יש זכיין ואו מנהל חנות אשר אחראי לנהל את האופרציה כולה, באונליין ניתן להגיע לאותם היעדים ממש בלי צורך בעוד מנהלים ואו בעוד עלויות נלוות נוספות ולכן זה כמעט ברירת מחדל של עסק מצליח ליצור לעצמו אתרים נוספים.

    עם ריבוי החנויות, בעל העסק מגלה שעליו גם לתפעל את החנויות הללו וזה אמנם פשוט בהרבה, אך דורש תשומת לב, זמן יקר שלא תמיד יש לו. כדי לנהל את כלל החנויות בצורה אפקטיבית יש 3 פתרונות עיקריים ועליהם נרחיב כעת,

    פתרונות לניהול של מספר חנויות אינטרנטיות בו זמנית

    להלן הפתרונות הקיימים ובהם ניתן לעשות שימוש:

    1. לשכור מנהל אתר שכיר ואו מנהל אתר במיקור חוץ.
    2. לעשות שימוש בכלי ניהול המרכזים את האתרים תחת קורת גג אחת.
    3. לבצע ממשוק ואוטומציה בין אתר ראשי לאתרי המשנה.

    איך זה בא לידי ביטוי? איך בעצם עושים זאת, על כך כעת.

    1. מנהל אתר ייעודי לפעילות המקוונת

    הדרך הפשוטה ביותר ליהנות מקצת "שקט נפשי" תהיה תמיד פשוט לשכור מנהל אתרים ייעודי לכלל אתרי האינטרנט בדיוק כפי ששוכרים מנהל חנות לפעילות העולם הפיזי. ניתן לשכור עובד שכיר עם תנאים סוציאליים, הגדרת מקום העבודה, תפעול שוטף של העובד וכן הלאה.

    במרבית המקרים אין צורך להחזיק עובד ייעודי לאתרי האינטרנט, אפשר גם לפנות לחברת ניהול אתרים כדוגמתנו וליהנות מכלל היתרונות של מנהל אתרים צמוד בלי העסקה ישירה וכלל המשתנים הנלווים לפעילות זו (וחיסכון כספי משמעותי!)

    2. שימוש בכלי לניהול מרוכז של האתרים

    במידה ויש לכם מספר אתרים ואתם רוצים לנהל את כולם בעצמכם אך גם לא לטייל בין פלטפורמות שונות ואו בין ממשקים שונים, הרי שאתם גם יכולים להשתמש בכלים מרכזים שיאפשרו לכם לבצע את הפעולות השונות במרוכז:

    • ניהול מוצרים במרוכז.
    • ניהול הזמנות במרוכז.
    • ניהול תקשורת עם לקוחות במרוכז.
    • ניהול קופונים/מבצעים במרוכז.
    • ועוד..

    בין המערכות המתקדמות ביותר לפעילות מסוג זה ניתן למצוא את המערכת שלנו, קישור: https://run.wemanage.app/login

    ניתן ממש לנהל את כלל האתרים יחדיו, להעניק הרשאות לעובדים שונים לטיפול בהזמנות, לליקוט מוצרים, לתקשורת עם הלקוחות ועוד ועוד..

    3. ביצוע ממשוק בין האתרים השונים לאתר ראשי

    יש אופציה נוספת לניהול מספר חנויות בממשק אחד וזהו כאשר יש לנו אתר שמוגדר "אתר אב" ויתר האתרים שמוגדרים "אתר בן" אשר מנוהלים דרך האתר הראשי. במקרים אלו, ניתן ליצור תקשורת בין האתרים וכך כל מוצר שעולה באתר האב, עולה באתרי הבן. כל שינוי שנעשה באתר האב, משפיע מידית על אתרי הבן כאשר תוך כדי תנועה ניתן לבצע מניפולציות כך שהמחירים יהיו שונים בהתאם לאופי אתרי הבן..

    ממשוקים מסוגים אלו נכונים בעיקר ליצרנים/יבואנים שפועלים במספר אתרים/מותגים אך מציעים מוצרים זהים הן במלאי, הן בטווח המחירים, אך לא בנראות המותג ואו ביתר הטיפול בהזמנות שבו עדיין נדרש להיכנס לכל ממשק בנפרד..

    לסיכום,

    אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות לפתוח עוד אתרים! למה? כי העלות נמוכה ביחס לפוטנציאל האפשרי.. אבל, ניהול של מספר אתרים בו זמנית נותן ערך רב וארוך טווח לפעילות העסקית. ריבוי אתרים מאפשר לשמור על יציבות ארוכת טווח וגם להקטנת הסיכונים בפעילות און ליין. כמובן שאנחנו גם יודעים לתמוך בכך הן ברמת השירות והן ברמת הטכנולוגיה. נשמח להעניק גם לכם שירות מעל ומעבר! 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן