fbpx

בוודאי שמתם לב שלאחרונה כולם מוכרים הכל. סופר פארם מוכרת מגוון מוצרי ביגוד, ספורט ואפילו גאדג'טים ומחשבים, ענקית הקמעונאות שופרסל פונה לבעלי עסקים ומזמינה אותם למכור באמצעות אתר האינטרנט שלה הכל מהכל, וסעלי הקניונים אף הם לוקחים חלק בחגיגה. 

למה? כי אין גבול לשטח המדף באון ליין, אין סוף לפוטנציאל השיווקי וכל שצריך זה מערכת מעולה שתתמוך במספר רב של ספקים (וונדורים). 

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מכירה דרך סופר פארם / שופרסל ואחרות

    מכירה באתרי האינטרנט של שופרסל ושל סופר פארם ודומות להם משתלמת לכל הצדדים. הגופים הגדולים מוכרים יותר בלי שהם מחזיקים מלאי או התעסקות נוספת. בעלי העסקים נהנים מכך שיש להם עוד חשיפה משמעותית בשטח המדף הוירטואלי והמכובד מאוד של ענקיות הקמעונאות וכמובן מכירות בפועל..

    כבעלי עסקים, אתם בוודאי רוצים לדעת מה ניתן לעשות כדי לגרום למוצרים שלכם להתבלט מעל יתר המוצרים. סביר מאוד להניח שמאחר ואין לכם שם הוצאות שיווק (רק עמלות), הרי שיש לכם אינטרס עליון להגדיל את המכירות עוד ועוד..

    כדי לעשות זאת, צריך להכיר טיפ חשוב במיוחד,

    הטיפ להצלחה בזירות המסחר השונות

    גם בלי שתעשו הרבה, אם הצטרפתם ואתם מוכרים דרך שופרסל, סופר-פארם או עזריאלי, כנראה שאתם רואים מכירות! בדומה לנוכחות בקניון, גם בזירות אלו, במידה ויש מספיק גולשים באתר – כולם נהנים!

    אבל, לרוב ניתן להכפיל, לשלש ואף לרבע את היקף המכירות בזירות אלו על ידי ניהול נכון יותר של הפריטים שמתפרסמים שם.

    למה אנחנו מתכוונים? ובכן, לכל מוצר יש מגוון תכונות אשר יחדיו משלימות למוצר שלם. לדוגמה:

    • צבע
    • אורך
    • רוחב
    • מגדר
    • חומרים
    • גימור
    • ועוד..

    כדי להבטיח תוצאות אופטימליות בזירות מסחר אלו של ענקיות הקמעונאות, עליכם למלא את כל! התכונות בכל מוצר.

    למה זה כל כך משמעותי?

    זה די פשוט. נשתמש הקצה מבקר באתר האינטרנט ומתחיל לטייל להנאתו בין אלפי מוצרים שונים והוא עושה זאת באמצעות הקטגוריות, התגיות והתכונות השונות.

    כאשר המוצר שלנו אינו מוגדר נכון, כלומר אין לו תכונות בסיסיות – הלקוחות פשוט לא יכולים להגיע למוצר אלא אם ידפדפו עוד ועוד בארכיון מוצרים אינסופי.

    במילים אחרות, לכם יש את הכח לסייע ללקוחות להגיע דווקא למוצרים שלכם. זה נכון שתידרשו למידה רבה של סבלנות אך זה לגמרי משתלם ולכן אנו ממליצים על כך בחום.

    ניהול זירות מסחר עבור עסקים

    אם אתם יבואנים אשר מייבאים ארצה מגוון מוצרים, אנחנו מניחים שאתם עסוקים מעל לראש בביוקרטיה, בהפצה ובתפעול שוטף בהיבטים רבים אחרים, להתחיל לעבור מוצר מוצר ולהזין תכונות זה לא בטוח מה שאתם רוצים לעשות עם הזמן היקר שלכם..

    לכן, בדיוק עבורכם, אנו בחברת WEmanage מעניקים שירותי ניהול אתרים אשר סוגרים לכם את הפינה. אנחנו נעבור מוצר מוצר ונשלים את כל המידע החסר כדי שכמה שיותר גולשים יוכלו לבצע רכישה דווקא של המוצרים שלכם בכל זירת מסחר ובכל אפיק שיווקי אפשרי.

    הרגישו בנוח להתייעץ איתנו על אופי העבודה, על מידת הכדאיות בהצטרפות לשירות מסחר אלו ונשמח לשרת גם אתכם להצלחה יתרה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן