מודעה שרודפת אחרי הגולשים באינטרנט

הקשר בין ניהול אתרים ותוצאות קמפיינים פרסומיים במנועי החיפוש + דוגמה!

אתם מנהלים קמפיינים פרסומיים בגוגל ואו ביתר מנועי החיפוש? משווקים את המוצרים שלכם באמצעות מנהל הקטלוגים בפייסבוק ובאינסטגרם? ייתכן מאוד ואתם יכולים בקלות רבה לשפר את התוצאות של הקמפיינים מבלי להשקיע עוד כסף על שיווק! זאת כמובן על ידי קבלת עזרה מקצועית של חברת ניהול אתרים, על כך במאמר זה.

ניהול אתרים + קמפיינים פרסומיים

כולם יודעים שאתר אינטרנט דורש שיווק. אתר אינטרנט ללא קמפיין פרסומי מתמשך (אורגני או ממומן) לא צפוי להניב כל תוצאה. אבל, כמה בעלי אתרים גם משקיעים בניהול תוכן האתר? כמה משקיעים בניהול אפקטיבי על ידי מנהל אתרים מקצועי? אמנם אנחנו קצת משוחדים, אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח.


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    כדי להבין את הקשר בין ניהול אתר אינטרנט ובין הפעילות השיווקית של האתר, עלינו לדמיין שאנו הולכים ברחוב ונחשפים לשלט המזמין אותנו לבקר בחנות אהובה, השתכנענו וביקרנו בחנות אך אבוי, החנות לא מסודרת, אין השקעה בסידור המדפים ובכלל המוכר מתחבא לו אי שם מאחורי הקופה ולא מציע עזרה כלל. אנו כמובן נצא מהחנות בידיים ריקות.

    גם בפעם הבאה שנחזור לחנות כתוצאה מפרסום ונתינת צ'אנס נוסף, נגלה שהחנות בדיוק כפי שהייתה בביקור הקודם ונעזוב את החנות מהר אף יותר מהפעם הקודמת.

    בדיוק כך גם אתר האינטרנט. כאשר האתר לא מנוהל על ידי איש מקצוע, רואים זאת. הן בנראות העמוד בית שנשאר כל הזמן אותו דבר ואינו מתחדש והן במגוון המוצרים שהאתר מציע. לכן, גם לאחר שהשקענו כסף רב בהבאת הגולשים לחנות, מספר הרכישות בפועל יהיה נמוך והכדאיות בשיווק תרד משמעותית.

    כלומר, יש חשיבות רבה לכך שיהיה לאתר האינטרנט שלכם מנהל אתרים מקצועי צמוד ולאורך זמן.

    אבל האם ניהול אתרים עוזר בפועל לשיווק?

    ניהול אתרים מקצועי כולל רכיבי שירות רבים. בין השירותים המוצעים, כתיבת תוכן חדש לאתר, העלאת מוצרים לחנויות אינטרנטיות, עריכה ושיפור תכנים קיימים באתר ועוד.

    מאחר ויש לא מעט סוגי קמפיינים הנשענים על תוכן האתר, מאחר ומנהל האתרים עוסק בהזנה של תוכן חדש לאתר כל הזמן, הקשר הישיר בין עבודת מנהל האתר ובין תוצאות השיווק הנו רב למדי.

    בחלק מהקמפיינים לתוכן האתר, בדגש על איכות התוכן באתר יש חלק ניכר בפרסום עצמו. כך לדוגמה, פרסום מבוסס מוצרים לרכישה בגוגל קניות או בקטלוג של פייסבוק כולל פרמטרים אוטומטיים כדוגמת שם המוצר, מחיר המוצר, תיאור המוצר ועוד וכולם מבוססים על התוכן שהזין מנהל האתרים.

    גם אתרי תדמית תוכן יכולים לבסס אסטרטגיית שיווק על בסיס תוכן מאמרים באתר. ביכולתם להקים קמפיין דינמי אשר מייצר מספר רב של מודעות לכל ביטוי הקשור לתכנים בבלוג האתר ולהוסיף לתוכן טפסי יצירת קשר בכדי לאסוף פניות מצד אותם גולשים שהגיעו דרך הקמפיינים.

    מה הערך המדויק של מנהל האתר לשיווק?

    אין תשובה מדויקת לשאלה זו, אך ככל שמידת המקצועיות של מנהל האתר עולה, כך ערכו עבור השיווק גדול יותר. כך לדוגמה, מנהל אתרים מקצועי יכווץ תמונות, יוסיף ערכים חלופיים לתמונות, ידאג למטה דאטה למטרות קידום וכמובן יעשה שימוש בכותרות משנה ותכונות סכמה בכדי להבטיח תוצאות אופטימליות גם בכל הקשור לקידום האורגני.

    כאשר עובדים עם מנהל אתרים דרך חברת ניהול אתרים המתמחה בדיוק בכך, התוצאות לרוב טובות הרבה יותר מאחר והידע הנרכש בארגון משמעותי מאוד וביכולתם לפתור כמעט כל בעיה ואו ליישם כל בקשה במקביל לביצוע העבודה לפי פרוטוקולים נוקשים אשר מותאמים לכל לקוח.

    רוצים לבדוק איך אנחנו יכולים לעזור לכם? הרגישו חופשי לפנות אלינו להתייעצות ואו לקבלת הצעת מחיר. בהצלחה!

     


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *