fbpx

אין הרבה עסקים שפונים מלכתחילה לאבלים וזאת בעיקר מאחר ויש רגישות רבה במצבים אלו כמו גם מאחר ויש הרבה "מסחר" שקט בשיתופי פעולה דרך החברה קדישה, בתי החולים ועוד גורמים המטפלים בנפטר בתקופה האחרונה לחייו. כמו גם עיריות/מועצות שמשאילות ציוד לאבלים.

ובכל זאת, יש תחומים בהם אין סיוע ויש מרחב תמרון רב במתן שירותים לאבלים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. הדפסה והדבקה של מודעות אבל.
    2. אוהל וגופי קירור/חימום לימי השבעה.
    3. קייטרינג לסעודות אבלים ואזכרות.
    4. חידוש מצבות וגינון לגינה סביב הקבר.
    5. ליווי אישי/פסיכולוגי לקרובי הנפטר.

    מאחר ומדובר ברגעים רגישים השיווק אף הוא רגיש למדי.

    קידום עסקי אבלות

    אין חכם כבעל הניסיון, כך אומרים. לאחרונה מצאנו את עצמנו מטפלים בקידום אתרי אינטרנט של ספקים בתחום האבלות. לקח לנו מעט זמן להבין שמדובר בתחום שונה לגמרי, הוא מתנהג אחרת. לכן, בחרנו לכתוב מאמר קצר על המסקנות שלנו לתחום זה.

    נתחיל מהסוף, השוק די נוח לקידום. התחרות דלה למדי. יש לא מעט ספקי שירות בתחום אך רק מעטים משקיעים את הנדרש באינטרנט. לכן, בשימוש נכון בכלים שעומדים לרשותנו, ניתן לייצר נפח פעילות משמעותית מאוד גם מהרשת.

    אז איך מייצרים לקוחות מהאינטרנט?

    אם אתם ספק המעניק שירותים אילו ואחרים לאבלים, עליכם להבין בראש ובראשונה שרוב הביזנס נסגר כבר בשלבים מוקדמים מאוד ורבים כלל לא מגיעים לחיפוש ברשת מיד עם מות יקיריהם. לכן, עלינו לתפוס אותם קודם לכן עם המסרים הנכונים ולגרום להם לשמור אותנו כאנשי קשר בטלפון לרגע האמת.

    במידה ואנחנו רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלנו, ביכולתנו לפנות ללקוחות בשני שלבים עיקריים:

    1. טרום פטירה – בתקופה בה יש חשש/לקראת סיום חיי המנוח.
    2. לאחר אזכרה – בתקופה שלאחר 30 יום כאשר הרציונל חוזר לתמונה.

    בכל תקופת האמצע, אנשים נוטים לפעול במהירות, ללא מחשבה, לפי ההמלצה הראשונה שהם קיבלו. ובצדק, אין להם זמן לשטויות.

    בשלב טרום הפטירה, אנחנו נרצה לשווק את עצמנו בעיקר באמצעות מידע יקר ערך לבני המשפחה. הם יבצעו חיפושים באינטרנט בניסיון ללמוד על התהליך ולהבין מה ואיך מטפלים בקבורה/שבעה ואנחנו לא צריכים למכור להם מוצרים/שירותים אלא רק מידע בעל ערך עם קריאה ברורה לשמור את הפרטים שלנו לרגע הצורך.

    בשלב מתקדם, לאחר האזכרה, כבר ניתן להציע שירותים כדוגמת גינון לחלקת קבר, תזכורת לימי זיכרון ואפילו לתזמן קייטרינג ליום השנה הבא.

    ובכל זאת, מדובר בנושא רגיש למדי..

    נכון. כלל המסרים צריכים להיות מעודנים, ברמזים ולא בצורה אגרסיבית כפי שנהוג בענפי שירות אחרים. ניתן ואף רצוי לפרט בהרחבה אודות השירותים ואופן הספקתם אבל לא נהוג לבצע קריאות לפעולה בצורה אגרסיבית אלא יותר על ידי מתן ייעוץ/ליווי למבקשים – "התייעצו איתנו ונשמח לעזור" לדוגמה.

    מאחר והתחרות אינה אגרסיבית, רצוי מאוד למנף כל תוכן באתר על ידי פרסום במנוע החיפוש במסגרת קמפיין מסוג "דינמי". קמפיין דינמי ייצור אוטומטית מודעה מתאימה עם כותרת תוכן מתאים לערכי החיפוש של המשתמש. כלומר, אם משתמש ביצע חיפוש ויש לכם מאמר מתאים לכך באתר, גוגל אוטומטית יקדם את המאמר שלכם מעל יתר תוצאות החיפוש וכך יגרום ללקוח הפוטנציאלי להיכנס לאתר שלכם ולאחר מכן לפנות לקבלת שירות.

    לסיכום,

    יש לכם עסק המעניק שירותים לאבלים? אתם רוצים לגדול גם בזירה המקוונת? אנחנו יודעים לקדם אתכם בצורה מכובדת ומכבדת, אנחנו יודעים לקדם אתכם בצורה מקצועית אך לא אגרסיבית, אנחנו כבר נדאג לחבר ביניכם ללקוחות שלכם ובהתאמה מלאה לצרכים שלהם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן