יש לכם מוצר או שירות? אתם צריכים "לידים" וכמה שיותר איכותיים? רוב הסיכויים שלא באמת משנה לכם מהיכן הם יגיעו כל עוד אחוז ראוי מתוכם יהפכו ללקוחות משלמים. לכן, במקרים רבים השיווק יתבצע על בסיס ריבוי ערוצי שיווק. שיווק בגוגל, שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, שיווק בטיקטוק ואף בכלים נוספים..
ניהול קמפיין רחב מסוג זה דורש מדידה מאוד מדויקת וזאת כדי לשפר את ביצועי הקמפיין לפי ערוצים ממירים. במאמר זה נסקור את האופן שבו עושים זאת,
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
קמפיין לידים רב ערוצי
כאשר מאפיינים קמפיין לידים רב ערוצי, עלינו ליצור בעצם משפך מסוים של תהליכים:
- אפיון קהל יעד
- הגדרת שפה אחידה
- הכנת מדיה אחידה
- בחירת ערוצים
- הפעלת קמפיינים
- בחירת ערוצים
- הכנת מדיה אחידה
- הגדרת שפה אחידה
אפיון מסודר זה מאפשר לנו לנהל קמפיין רב ערוצי בצורה מקצועית בשלבים מאוחרים יותר כאשר עלינו לבצע ניתוח ביצועים, השוואה בין תפקוד ערוצים וכמובן התייחסות לתוצאות בפועל (יחס פניה לרכישה). במידה ולא נכין את המדיות בצורה מדויקת, לא נוכל לדעת האם מקור ההצלחה ואו הכישלון נובע מהפלטפורמה ואו מהמסר ולכן כל שינוי בכלל הערוצים ייעשה לרוב בו זמנית עם מדיות זהות.
המשימה הופכת למורכבת אף יותר ברגע שעלינו להתחיל לנייד תקציבים מפלטפורמה לפלטפורמה וזאת בהתאם לביצועים בפועל. עלינו להגדיר כלי קטלוג ברורים כדי לבצע השוואות מדויקות בין הערוצים, זאת נעשה על בסיס פלטפורמה נבחרת לסינון והמרה של הלידים.
איך מודדים ומשפרים קמפיין רב ערוצי?
כדי להפיק תועלת מקמפיין רב ערוצי, יהיה עלינו לרכז בראש ובראשונה את כלל הלידים לכלי ניהול משותף. כלומר, לא משנה אם הליד הגיע מדף נחיתה, מטופס לידים של גוגל, מטופס לידים של פייסבוק/אינסטגרם ואו מאתר האינטרנט – אנחנו נרצה כלי שמכיל את כולם תוך שמירה על פרמטרים:
- מועד קליטת הליד
- מקור קליטת הליד (פלטפורמה: רשת חברתית)
- מקור קליטת הליד (ערוץ – פייסבוק אינסטגרם)
- מקור קליטת הליד (מודעה – תוכן מדיה)
לאחר מכן נרצה לחלק במערכת את כל הלידים לקבוצות ברורות שיאפשרו לנו לעשות הצלבה ברורה בין כל פרמטר לתוצאה:
- אין מענה
- יש מענה, לא רלוונטי
- רלוונטי, בטיפול
- רלוונטי, סביר להמרה
- רלוונטי, המרה
כאשר נשייך כל ליד לקבוצה מוגדרת בהתאם להתקדמות הטיפול בו, יהיה עלינו להמתין משך זמן של כשבוע ממועד קליטת הליד ועד לקבלת תמונת מצב לגבי איכותו (מעל שבוע, לרוב לא יוביל למכירה גם אם נראה שהלקוח בעניין..)
אחת לשבוע, לוקחים את כלל המידע שנצבר ומורידים הכל לאקסל (ייצוא מהיר אפשרי בכלים רבים) ובאמצעות סינון מהיר לפי קבוצה ניתן לפלח את מקורות ההגעה השונים ולהבין איפה הלקוחות שלנו אוהבים לראות אותנו, באיזה תוכן הלקוחות שלנו אוהבים לצפות, איזה תוכן ומיקום מוביל לסיכויי המרה גבוהים יותר, או במילים אחרות – מי מייצר לנו עלות/תועלת רבה ואיזה פעילויות דורשות השהיה ואו בחינה מחדש תחת קמפיין בדיקות ייעודי נוסף.
לסיכום,
אם אתם מחפשים דרכים ליצור לידים רבים ממגוון ערוצים, אנחנו יותר מנשמח לעמוד לרשותכם. אך, יש לקחת בחשבון שקמפיינים מסוגים אלו דורשים עבודה רבה מאוד מחוץ לפעילות השיווקית הן בהכנת הפלטפורמה לקליטת הלידים והן בהכוונת הצוות המטפל בלידים בפועל – מה שלרוב כולל שעות עבודה רבות ולכן, כן – מדובר בקמפיינים יקרים יותר מאשר קמפיינים רחבים שאינם נכנסים לבחינת אופי וסוג ההמרה.
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: