fbpx

לכל בעל עסק יש שלב כלשהו בו הוא מחליט לחדש את האתר, לשדרג את האתר לנראות עדכנית יותר. אבל, האם זה תמיד הצעד הנכון לעשות? איך עושים זאת בלי לפגוע בביצועים הקיימים? על כך נרצה להרחיב במאמר זה.

אתר ישן VS אתר חדש 

האתר אינטרנט של העסק שלכם נבנה אי שם בשנת 2015 אולי אפילו בשנת 2010, אתם מרגישים שחייבים לעדכן את הנראות, בכל זאת זה הפנים של העסק ואתם חוששים שאתם לא נראים במיטבכם?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תהליך שדרוג אתרים הפך לאחד התהליכים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות. עוד ועוד בעלי עסקים משקיעים במתיחות פנים לאתר, ברענון מסרים דרך האתר וכמובן גם מעלים הילוך בקידום האורגני והממומן.

    אבל, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, שווה לבחון את התהליך דרך עיניהם של אנשים שביצעו תהליך זה מספר רב של פעמים. אנחנו לדוגמה, כחברה שתפקידה לנהל אתרים רואים מידי שבוע וחודש אתרים של לקוחות שעברו תהליך זה ויש לנו ערך רב להעניק גם לכם..

    שדרוג אתר אינטרנט קיים (בניה מחדש)

    כאשר משדרגים אתר אינטרנט, בפועל אנחנו לרוב בונים את האתר מחדש. נכון, יש לנו את החומרים ואת התוכן של האתר מראש שזה לגמרי עוזר. אבל, יש לנו בעיות אחרות להתמודד עמם..

    בעת בניית אתר אינטרנט מחדש, יש נטיה להעניק מראה חדשני ומודרני. שינוי משמעותי במיוחד מהאתר הקודם. במקרים אלו, יש לא מעט לקוחות שכבר רגילים לאתר הקיים (הישן) והם מתבאסים על השינוי גם אם הם יתרגלו לו בסוף.

    אבל יש לנו 2 אירועים שחוזרים על עצמם בתדירות גבוהה:

    1. פגיעה בקידום האורגני.
    2. צניחה בתוצאות דרך האתר.

    על פניו זה נשמע מוזר. הרי אתר אינטרנט מודרני לרוב יעבוד מהר יותר, יהיה מותאם טוב יותר למכשירי סלולר ועוד..

    בפועל, שינויים משמעותיים כל כך נוטים לגרום למנועי החיפוש לבצע שקלול מלא על האתר מחדש. במקרים רבים, שקלול זה מחדש מייצר את התוצאה ההפוכה מזו שציפינו לה.

    יתרה מזאת, הגולשים שכן מגיעים לאתר לפעמים פונים פחות כי יש נטיה להשקיע בנראות אך לפספס את המהות. הלקוח שלנו.

    שדרוג טכנולוגיית אתר אינטרנט קיים (שיפור)

    בעת שיפור אתר אינטרנט קיים, אנחנו לא מייצרים ערך חדש אלא דווקא מתמקדים הפן הטכני והחווייתי בלבד.

    אנחנו נשארים באותו אתר בדיוק אך לאחר שעשינו בו שינויים משמעותיים שגם מנועי החיפוש וגם הגולשים אוהבים.

    במקרים אלו, אנחנו לא ממציאים כלום מחדש. אנחנו נשארים בעיצוב המוכר והסולידי שעבד כל כך טוב עד היום אך עושים לו רענון ברמת הצבע/גמר/משקל/פונט ועוד..

    בלא מעט מקרים יש ערך גבוה דווקא להיראות ישן ואמין. קחו את האתר שלנו לדוגמה, מדובר באתר שנראה ישן למדי (הוא אכן וותיק) אבל דווקא סולידיות זו נותנת ביטחון ללקוחות הפוטנציאליים לפנות אלינו בידיעה שיש לנו את הוותק, את המקצועיות, את האחריות לעשות עבורם מה שצריך.

    כלומר, עבורנו להיראות מודרניים וחדשניים מידי לא יהיה צעד נכון. אך כמובן שכל ענף דורש התייחסות אחרת לגמרי.

    למי אכפת, רוצה ביזנס מהאתר!

    הטיפ שלנו אליכם. זה לא הכי משנה בעולם. אתם בתכלס משתמשים באתר ככלי עבודה. כלומר, תנו למפעיל כלי העבודה להגיד לכם מה הדבר הנכון לעשות על סמך ידע מקצועי שצבר עם השנים.

    אנחנו, חברת ניהול אתרים, יכולים להגיד לכם די בקלות ובתוך זמן קצר האם נכון לכם לשדרג את האתר? ואם כן, איזה סוג שדרוג יניב את התוצאות הטובות ביותר.

    לפעמים בכלל נמליץ נגד שינוי. לפעמים כשיחס ההמרה גבוהה משמעותית, אנחנו מבקשים ומפצירים לא לגעת בכלל!!!

    רוצים שנבדקו עבורכם את הנושא? פנו אלינו, נשמח לבדוק לכם את האתר ללא כל עלות וללא כל התחייבות! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן