fbpx

יש לכם עסק אבל אין לכם לקוחות? כמוכם יש עוד בעלי עסקים רבים! הדבר הקשה ביותר בעולם העסקים הנו להפוך מעוסק זעיר לעוסק בינוני וגדול. זאת בעיקר מאחר ולעסקים רבים אין כל תשתית שיווקית המכניסה להם לקוחות בתזרים קבוע ואמין. גם כאשר משקיעים כסף בשיווק ממומן וכן מצליחים לייצר לקוחות מגוגל והרשתות החברתיות זה במרבית המקרים לא הכי כלכלי ובעצם יש תחושה שטוחנים מים..

זה כמובן לא חייב להיות ככה. עליכם למצוא את הכוח שלכם ולהחליט להיות "שונים" מכל יתר העסקים בתחום ולעשות זאת תוך השקעת זמן לא כסף! ועל כך בדיוק נרחיב במאמר זה,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאמר אחד ביום – שיטה בדוקה להצלחה עסקית

    דווקא לכם יש את הכלי החשוב ביותר להצלחה עסקית. יש לכם זמן יקר ערך שעדיין פנוי וניתן לעשות בו כל כך הרבה דברים טובים שייקחו את העסק שלכם שנים רבות קדימה.

    אבל כדי שתוכלו לעשות זאת, צריך להבין מה באמת עושה את ההבדל, מה באמת הוא ה-"Game Changer" שיפריד אתכם מהעדר ויגרום לכם לשעוט קדימה בכל הכח!

    בעינינו, זה בעצם הכותרת של מאמר זה. פשוט מאוד לקחת את הידע המקצועי הרב שיש לכם ולהפוך אותו לכלי שיווקי. נעשה זאת על ידי הורדת המידע החיוני ביותר ללקוחות שלנו לבלוג מקצועי מסודר ועקבי.

    במידה ואתם תכתבו כל יום מאמר! בדגש על כל יום!! אם יש יום שבת/חג/אבל – ביום לפני או אחרי כותבים 2 מאמרים. הרי שבכל שנה תוציאו לאור עוד 365 מאמרים חדשים שמתייחסים לצרכים של הלקוחות שלכם ואיך שלא תסובבו את זה, אחרי שנה או אחרי שנתיים הלקוחות פשוט יתחילו לזרום אורגנית (בחינם) ולעד.

    על מה כבר יש לכתוב מאמר כל יום?!

    וואו, תתפלאו, אבל אנחנו מתחייבים שיש לכם לא פחות מ-1,000 נושאים שונים מזוויות שונות הנוגעים לשירותים שאתם מציעים!!

    אבל בואו לא נסתכל כל כך רחוק קדימה, בואו ניקח כל חודש לחוד. בחודשים הראשונים המידע יזרום החוצה די בקלות, ככל שיעבור הזמן אכן יהיה יותר ויותר קשה ליצור תוכן הנוגע באופן ישיר לשירותים שלכם – אבל, וזה אבל גדול. בשלבים אלו כבר תזכו ללקוחות משלמים, והם כבר יספקו לכם את הרעיונות להמשך (כל בקשת לקוח = נושא למאמר!).

    אז על מה כותבים / איך מתחילים? להלן כמה רעיונות לנושאים שנכונים לכל סוגי השירותים:

    • מה זה בעצם כל שירות ושירות שאתם מציעים?
    • למה הלקוחות שלכם צריכים כל שירות ושירות שאתם מציעים?
    • כמה עולה כל שירות ושירות שאתם מציעים?
    • איך בעצם מוענקים השירותים (קשר ספק – לקוח)?
    • כמה זמן לוקח להעניק שירותים/מתי רואים תוצאות?
    • מחירונים לכל סוגי השירותים.
    • פירוט כל שירות ושירות לפי קהל יעד.
    • ועוד ועוד..

    גם אם השירות שלכם הנו משעמם מאוד, אין באמת סוף לנושאים עליהם ניתן לכתוב.

    ניקח תחום מרתק כדוגמת ראיית חשבון, לרפואה חשבון ממוצע יש מגוון שירותים ותתי שירותים (שירות לעוסק פטור, שירות לעוסק מורשה, שירות לחברה בע"מ, שירותי דיווח, דוח שנתי, הצהרות, הצהרות מס, הצהרות הון, החזרי מס ועוד..) ועל כל אחד ואחד מהם ניתן לכתוב בין 5-10 מאמרים ברמת פשטות גבוהה למדי.

    כך שסביר להניח שיש לכם חומר רב לכתוב כבר בשלב הראשון בתהליך. ואם תגעו בכאבים של הלקוחות שלכם, חלק מהמאמרים הללו יצופו במנועי החיפוש, הגולשים יחלו לבקר באתר שלכם וחלקם יתחיל לפנות אליכם לקבלת סיוע מקצועי בתשלום..

    הכל טוב, אבל אני פשוט לא מצליח לכתוב!

    זוהי בעיה אמיתית. לא כולם מתמחים בכתיבה. לרבים זה אתגר שיכול גם לקחת יום שלם ולא ראלי לביצוע. לצערנו אין לנו פתרון אישי לכך.

    מצד שני, ניתן לשכור כותב תוכן מקצועי ואו חברת ניהול אתרים כמונו בכדי שיכתבו עבורכם תוכן לבלוג המקצועי אבל כן חייבים להודות שזה לא יהיה זול – בכל זאת מאמר יומי דורש כשעת עבודה. 20 שעות עבודה של איש מקצוע יעלה 3,000+ ש"ח בחודש וזה כבר פחות נעים בכיס לעסק בתחילת דרכו (אך השקעה טובה לטווח ארוך)..

    מקווים שנתנו לכם עוד זוית לצמיחה והתפתחות עסקית, בהצלחה 😉

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן