fbpx

כולם שופטים אתכם. אם תרצו בכך או לא, כמעט כל הלקוחות שלכם צפויים לבדוק עליכם באינטרנט בטרם הם יתקשרו עמכם בשירות זה או אחר. לא רק הלקוחות יבדקו עליכם, גם העובדים הפוטנציאליים יבחנו אתכם בטרם יגישו קורות חיים. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם בונים תדמית המתאימה ליעדים שלכם מבלי להתפשר על ההשקעה הנדרשת לשם כך.

בניית תדמית עסקית באינטרנט

כולם צריכים לבנות את התדמית שלהם און ליין. עסקים קטנים, עסקים גדולים, פרילנסרים ואפילו עובדים שכירים צריכים ויכולים לשלוט בתדמית שלהם ולהבטיח שמי שמחפש אודותיהם יגיע למידע הנכון להם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בחלוקה לקטגוריות:

    • שכירים – צריכים לבנות תדמית של עובד מושלם.
    • פרילנסרים – צריכים לבנות תדמית של ספק אמין.
    • עסקים קטנים – צריכים להיראות גדולים יותר!
    • עסקים גדולים – *צריכים להשקיע במיתוג מעסיק.

    *וגם לא להיראות קטנים בטעות..

    בניית תדמית עסקית דורשת הרבה זמן אבל גם לא מעט יצירתיות, אבל זה פשוט שווה את זה.

    איך בונים תדמית עסקית באינטרנט?

    נתחיל מהטעות שכמעט כולם עושים, הטעות הקשה ביותר היא לתת לאחרים להגדיר את התדמית העסקית שלכם! תיוגים, אזכורים, ביקורות, פרסומים, כל אלו מרכיבים את התדמית העסקית שלכם ובמידה ולא בוחרים לקחת מושכות על התדמית באינטרנט, אתם תראו בצורה הנוגדת את היעדים שלכם.

    לכן, ההחלטה הראשונה בבניית תדמית עסקית תהיה לקחת את המושכות על הנוכחות שלכם באינטרנט.  להתחיל לקבוע מה יראו מי שמחפש את השם של העסק שלכם (או שלכם) ולשלוט בכך!

    ההחלטה השניה בבניית תדמית עסקית תהיה להגדיר מה בדיוק המסרים שתרצו להעביר ואיך תרצו לעשות זאת, להלן דוגמאות לתדמיות שניתן לבנות בצורה יצירתית ולהפיק את המירב.

    בניית תדמית לעסק קטן (עצמאי):

    לפני שנים, כותב מאמר זה ישב בביתו כחייל משוחרר צעיר וגם חסר ביטחון כשהוא לובש תחתונים בלבד מול מסך. עם 1 לקוחות, מעט מאוד ניסיון ועם הכנסה של אלפי שקלים בודדים מידי חודש.

    כחלק מבניית העסק, הוקם אתר אינטרנט, נכתבו מאמרים מקצועיים רבים ונוספו לוגואים של לקוחות להם נעשו "טובות" או "חלטורות" קטנות. ואט אט התדמית הלכה ונבנתה.

    פתאום, בעלי עסקים שנדרשו לשירותים מוצעים החלו לקרוא מאמרים, לפנות לקבלת שירות והעסק החל להתחזק ולהתחזק עד שהפך לעסק גדול המעסיק עובדים וכן הלאה..

    בתחילת הדרך הכל היה די מזויף (fake it intill you make it) אבל בזכות התדמית שנבנתה, המזויף הפך לאמיתי והאמיתי כבר אפשר צמיחה מתמשכת והצלחה יתרה.

    בניית תדמית לעסק גדול (תאגיד):

    לקוח שלנו, עסק גדול בעל מכירות של מיליונים רבים מידי שנה הגיע אלינו עם אתר אינטרנט מוזנח שלא תוחזק שנים רבות. לחברה לא היה מנהל שיווק ואף אחד לא טרח לבדוק מה קורה כשמחפשים את האתר במנועי החיפוש.

    המצב היה כל כך חמור שהתוצאות הראשונות במנוע החיפוש היו תביעות של עובדים לשעבר כנגד החברה (בנוגע למקרה ספציפי בעברה). מי שטרח להמשיך לחפש את האתר מצא מעט מאוד מידע על אודות מוצרים שכבר לא משווקים ובכלל קיבל תחושה שמדובר בעסק קטן שאינו מסוגל להתמודד עם הזמנות גדולות על אף היות החברה יצרנית גדולה ובעל כל היכולות!

    החברה סבלה בעצם משני כשלים קריטיים:

    • נראות קטנה – פחות פונים רלוונטיים לקבלת שירות.
    • מיתוג מעסיק שלילי – עובדים לא רצו לעבוד בחברה.

    לקחנו חזרה את השליטה על התדמית העסקית וכמובן שלאחר מספר חודשים קיבלנו טלפון והתבשרנו שהם סוף סוף הבינו שזה חשוב ואף שכרו מנהל שיווק שמבין אינטרנט בכדי להבטיח המשך צמיחה (עדיין משתפרים!).

    לסיכום,

    התדמית חשובה. מאוד חשובה. אם אתם יכולים לנהל את התדמית שלכם און ליין בכוחות עצמכם, אנו ממליצים בחום שתעשו זאת ותגדירו לכך זמן קבוע ביומן שלכם. במידה ואין לכם את היכולת או הזמן לעשות זאת, פשוט פנו אלינו או לחברת ניהול אתרים אחרת שתעשה זאת עבורכם. זה שווה את הכסף!

    רוצים להתייעץ? מוזמנים לפנות אלינו ונמשח לייעץ לכם גם ללא מתן שירות (ללא עלות).

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן