fbpx

מה אם הסתכלת על פרסום באינטרנט בצורה לא נכונה עד עכשיו?! יש סיכוי שכל מה שאתה עושה מייצר רעש אבל לא רווחים? יש סיכוי סביר+ שניתן לשפר ביצועים משמעותית על ידי שינוי תפיסתי של הפרסום באינטרנט ועל כך במאמר זה!

זווית חדשה לפרסום ושיווק באינטרנט

בגוגל אדס פרסמת? בפייסבוק פרסמת? אולי אפילו בטיק טוק? מדהים!! אבל מה עם השורה התחתונה, האם בתכלס, בחישוב כולל, הרווחת כסף מהפרסום און ליין?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אם ניקח צעד אחד אחורה, נסתכל על ההוצאה על המוצר, אחסון, תפעול, הכנה, שילוח, האם לאחר מכן נשאר לך רווח שמצדיק את ההתעסקות באתר המכירות? אלו שאלות שרבים מפחדים לענות עליהם, כי אין באמת רווח.

    בדיוק בגלל זה אתם צריכים שינוי תפיסתי של עולם הפרסום, והכל מתחיל ונגמר בסדרי תהליכים!

    שיווק באינטרנט – בואו נחשוב אחרת!

    השיווק זה השלב האחרון בכל התהליך! כלומר, כל השיווק נשען על המוצרים בחנות האינטרנטית. במילים אחרות, אם אתם רוצים להרוויח כסף אבל באמת להרוויח, הכל מתחיל ונגמר במוצרים באתר שלכם ובכלל לא בכלי השיווק והפרסום כדוגמת גוגל ופייסבוק!

    איך זה קשור לשיווק? להלן הסברים:

    כל חברת פרסום רצינית עובדת עם תהליך סדור, תקציבאי שמנהל את הלקוח, מחלקת מחקר שמאפיינת את הלקוח, מחלקת קריאיטיב שמייצרת תוכן שמדבר ללקוח, מחלקת אסטרטגיה שמתכננת את פריסת הפרסום ללקוח, מחלקת סטודיו לעיצוב מדיה תומכת, מחלקת הפקה ולבסוף רק לבסוף קנייני מדיה שמקימים את הפרסומים באופליין ובאונליין.

    לבעלי אתרי מכירות וגם לסוכנויות שיווק באינטרנט יש נטיה פשוט לדלג על כל השלבים האלו והופ לייצר מכירות יש מאין..

    זה לפעמים אשכרה עובד! אבל בהרבה מקרים זה פלופ רציני, ולמה? כי אין לכם תשובות על הבסיס של הבסיס:

    1. מי קהל היעד שלכם?
    2. מה קהל היעד שלכם רוצה?
    3. מה חשוב לקהל היעד שלכם לראות?
    4. למה קהל היעד יקנה דווקא מכם?

    באתר מכירות אין תקציבאי, אין מחקר, אין קריאטיב, אין אסטרטגיה, אין סטודיו, אין הפקה – אין כלום.

    וזה בסדר לחלוטין כל עוד אתם מבינים שהתוכן של המוצרים, הערך של המוצרים הם הם כל המחלקות הללו יחד!!!!

    המוצרים שלכם, הם הבסיס האמיתי להצלחה או כישלון ליצירת רווחים און ליין!

    האם הצלחתם להבין?!

    לפעמים זה שינוי תפיסתי כל כך קטן שמשנה את כל התמונה! אפשר להמשיך ולעשות כל מה שאתם מכירים ויודעים. אבל, עם טוויסט קטן שעושה את כל ההבדל!

    איך מטמיעים שינוי תפיסתי זה בפועל?

    השלב הראשון זה להבין שאי אפשר לזלזל בלקוח. אתם לא יכולים להציע את אותו מוצר, באותו מחיר, עם אותו מפרט טכני מדויק כפי שפרסם היבואן/יצרן. הרי כמוכם יש מאות משווקים אחרים, מנועי החיפוש יתעדפו את החנויות הוותיקות מכם, הלקוחות יתעדפו את החנויות הזולות מכם ואתם תשארו עם מעט מאוד מכירות שגם עליכם שילמתם כסף רב – החלפתם כסף בכסף.

    כדי לגרום ללקוח לבחור בכם. עליכם להציע ולמכור לו ערך מוסף!

    מהו ערך מוסף? ערך מוסף יכול להגיע בשלל דרכים:

    • על ידי יצירת תוכן חדש ויצירתי.
    • על ידי מתן פתרונות מימון/שילוח ייחודיים.
    • על ידי יצירת מדיה ויזואלית שימושית.
    • על ידי הוספת מדריכים בוני אמון.
    • על ידי שינוי שם מוצרים.
    • ועוד..

    גם אם אתם מוכרים מסך טלוויזיה מבית מותג מוכר כמו סמסונג בדגם מבוקש שכולם מוכרים, אתם לא חייבים לכתוב בכותרת את שם הדגם ואו פרטים ספציפיים מידי כמו כל שאר המתחרים. אתם לגמרי יכולים לקרוא לאותו המוצר בשם אחר לגמרי שיתאים לחיפושים ולצרכים של לקוחות,

    • לדוגמה: מסך טלוויזיה מבית סמסונג – המוצר הכי משתלם בקטגוריה.

    בתוך פירוט מוצרים, לא צריך לכתוב סתם עוד ועוד תוכן אינפורמטיבי טכני, לזה יש אזור נפרד של תכונות/מפרט טכני. במקום זאת יש לנסות לחשוב על הלקוח ולהבין למה הוא קונה את המוצר, איפה הוא שוקל להתקין את המוצר, ולענות על השאלות של הלקוח.

    • לדוגמה: מסך זה ניתן להתקנה קלה על גבי מתלה סטנדרטי ולמרות מחירו הזול, הוא איכותי ברמה זהה לאלו החדשים והיקרים יותר (סתם, דגם קודם אז המחיר ירד). המסך עובד נהדר עם נטפליקס וגם מאפשר גלישה און ליין..

    התוכן צריך להיות מעניין, אפשר אפילו במבנה של סיפור. הכי חשוב שהוא יהיה חדש לחלוטין, שגוגל יגיד, זה לא עוד מוצר ש-50 אתרי מכירות מציעים, זה בעצם מוצר חדש לחלוטין ששווה לתעדף כי אין אותו לאחרים..

    התוצאה של השינוי התפיסתי המוצע

    השיווק שלכם בין אם הוא בפייסבוק ובין אם הוא בגוגל, הפלטפורמות הללו מושכות את התוכן אוטומטית מהאתר באמצעות פיד נתונים, כלומר, גם בפרסום, השמות של המוצרים ישתנו, התוצאה:

    • המסר השתנה!
    • הערך השתנה!
    • *המחיר השתנה!

    *האלגוריתם של המערכות מבין טוב יותר את הערך שלכם, את הייחודיות שלכם, את ההתאמה של המוצר למשתמש, המחיר פר קליק/רכישה יורד.

    ואנחנו כלל לא מדברים כרגע על פועל יוצא, כלומר תוצאה של פעילות מסוג זה על הקידום האורגני..

    הכל טוב ונחמד, אין לי זמן לזה!

    כמו כולם 🙂 זו המצוקה הכי קשה של בעלי עסקים. ידע יש להם, כסף יש להם, זמן אין להם. וזה גם לא אמור להיות באחריות בעל העסק. בדיוק בשביל זה יש חברות ניהול אתרים כמונו שעושים זאת עבורכם!

    אנחנו לוקחים את האחריות על האתר, אנחנו מבצעים את העבודה השוטפת על האתר, אנחנו דואגים לכך שאתם תיהנו מתוצאות חיוביות מהאתר בדיוק כפי שהדגמנו מעלה במאמר זה, המון בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן