fbpx

תודיש לכם חנות אינטרנטית מבוססת ווקומרס? אתם מרגישים שלפעמים המייל על הזמנה חדשה מגיעה באיחור רב מידי ואו אפילו לפעמים כלל לא מגיע? אחת הפתרונות היעילים והנוחים ביותר הנו לחבר את המכשיר הסלולרי הישר לנתוני ההזמנות באתר. איך עושים זאת? להלן מדריך מקוצר לשיטה הנוחה ביותר!

צפיה בהזמנות מהחנות מהסלולרי

אין דבר יותר מתסכל מלקבל שיחת טלפון מלקוח שביצע הזמנה מהחנות האינטרנטית וטוען שלא קיבל את ההזמנה. לעתים קרובות בכלל מדובר בהזמנה שנכשלה ואו בוטלה והמערכת לא שלחה התרעה מסודרת על כך. לכן, רבים שואלים אותנו האם יש פתרון נוח ונגיש שיאפשר ניהול קל ופשוט של מערך ההזמנות עם אפס תקלות ואיחורים. הפתרון הנו כמובן לאתר את האפליקציה הנכונה שתתחבר לאתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אמנם יש לווקומרס אפליקציה רשמית, אך זו תוכננה עבור האתר המשותף שלהם ולא עבור משתמשים באחסון עצמאי. אלו שכן רוצים לעשות שימוש באפליקציה זו, יידרשו להתקין תוספים נוספים כדוגמת JETPACK ואז להגדיר מגוון הגנות בכדי להמשיך וליהנות מיכולות ניהול הזמנות מהמכשיר הסלולרי בבטחה.


    10.10.2022: עדכון חשוב: פתרון נוח יותר:

    אפליקציה רשמית של WEMANAGE תאפשר לכם הכל בחינם ובלי לעבוד קשה:


     

    אנו רוצים להציע חלופה נוחה יותר,

    להלן שלבי השימוש:

    1. הורדת אפליקציה.
    2. יצירת משתמש קצה.
    3. הפעלת API.
    4. סריקת קוד API.
    5. אימות חשבון.

    במידה ואתם רוצים לאפשר קבלת התראות על הזמנות מהחנות שלכם ואו לצפות בהזמנות שהתקבלו בחנות שלכם, פעלו לפי השלבים הבאים:

    הורדה של אפליקציה

    הורידו את האפליקציה של Order Alert for WooCommerce מחנות האפליקציות:

    לאחר שהורדנו את האפליקציה, נתקין אותו במכשיר שלנו ונמשיך בפעילות בפאנל הניהול של האתר. אם אין לכם גישות ניהול לאתר ואו אין לכם ידע מקצועי, יש לפנות למנהל האתר שלכם שיבצע שלבים אלו עבורכם.

    יצירת משתמש קצה

    אנו ניצור משתמש שאיננו מנהל מערכת באתר. משתמש זה יהיה בעל מבנה דוא"ל קל להקלדה וזאת כי נדרש לכך בהמשך. לאחר מכן, אנו נעבור לשלב הבא מבלי להגדיר הגדרות נוספות עבור המשתמש.

    הפעלת API

    אנו נפעיל במערכת הווקומרס שלנו את אפשרויות ה-REST API שיאפשרו לגורם צד ג'. כלומר, האפליקציה שלנו לקבל מידע הישר מהאתר. כדי להפעיל את האפשרויות של ה-API, נבצע את השלבים הבאים:

    • כניסה לפאנל הניהול של האתר.
    • מעבר להגדרות של הווקומרס.
    • מעבר לטאב הגדרות המתקדמות.
    • בחירה ב-REST API. 
    • הוספת מפתח לאתר.
      • הזנת שם למפתח – כל שם רצוי.
      • בחירת משתמש על ידי חיפוש.
      • הענקת הרשאות – קריאה וכתיבה.
    • לחיצה על יצירת מפתח API.

    לאחר שביצענו שלבים אלו, אנו נקבל כמה פרמטרים, נקבל קוד מפתח, נקבל קוד סודי ונקבל קוד QR לסריקה. אנו נרצה לשמור קוד זה לסריקה ולשלוח אותו לעצמנו במייל או בוואטסאפ שיהיה לנו גם בעתיד.

    סריקת קוד QR ואימות נתונים

    כעת נפעיל את האפליקציה במכשיר הסלולרי, נתבקש לסרוק את קוד ה-QR שקיבלנו וזהו. אנחנו כמעט בפנים.

    אבל, עלינו לאמת שזה אכן אנחנו ולכן נדרש להזין את כתובת האתר שלנו ואת פרטי האימייל של המשתמש שיצרנו בשלב השני בתהליך זה. חשוב לשים לב שהכתובת של האתר חייבת להכיל את המבנה כולו. יש לוודא שהכתובת של האתר נראה כך: https://website.co.il אחרת ייתכן והמערכת לא תזהה אתכם ולא תצליחו להתחבר לאפליקציה.

    סיכום

    זהו, אם ביצעתם את כל השלבים, אתם בפנים! ביכולתכם לראות את כל ההזמנות שקיבלתם באותו היום, לקבל דוח ביחס לאותו היום ואו עד 7 ימים אחורה. הכי חשוב, כעת תקבלו נוטיפיקציות בכל פעם שיש הזמנה באתר. כמו כן, תוכלו לראות הזמנות מתעכבות ולפנות לרוכש בזמן אמת ולהציע עזרה.

    במידה ואין לכם מנהל אתרים מקצועי, הרגישו בנוח לפנות אלינו לקבל סיוע בכך. מקווים שעזרנו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן