fbpx

התדמית חשובה. מאוד חשובה. ניתן להשיג כל כך הרבה יעדים באמצעות תדמית שתוכננה בקפידה. כאשר מדובר באון ליין, ניתן לייצר כל תדמית שרוצים כמו גם לשלוט בחשיבה אודותיכם. איך עושים זאת? איך גורמים לכך שכולם ירצו לעבוד איתכם? על כך ועוד במאמר זה.

מיתוג אישים בכירים (תדמית אישית)

זה לא משנה אם אתם רוצים שיראו בכם מתאימים לתפקיד חשוב ואו אם אתם רוצים שיעדיפו אתכם על פני אנשי מקצוע אחרים בתחום שלכם, מיתוג אישי הנו הדרך המהירה ביותר לייצר ערך ולהרוויח מכך.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש מספר סוגי מיתוג אישי לבכירים:

    • מינוף והבלטת הצלחות קיימות.
    • התהדרות בהצלחות של אחרים.
    • יצירת תדמית מזויפת לחלוטין.

    השיטה הפופולרית ביותר למיתוג אישי הנה על ידי ניפוח הישגים אישיים ואו הבלטת הישגים אישיים על ידי שימוש נבון ביחסי ציבור, ברכש מדיה ובשליטה על המסר באמצעות אתר אינטרנט אישי.

    השיטה המורכבת בין הנה להתהדר בהצלחות של אחרים. להיות "ליד", "חלק", מפרויקט גדול/אקזיט או כל הצלחה אחרת שיכולה להידבק על האישיות גם בלי לשקר ואו להצהיר על כך בצורה פורמלית.

    השיטה הצומחת ביותר הנה זו שיוצרים יש מאין. תדמית שקרית במתכונת fake it intill you make it, מדובר בשיטה שעובדת היטב ברשתות החברתיות והיא כוללת בעיקר מדיה חזותית בלי כסות אמיתית מאחורי הקלעים.

    בניית תדמית אישית באינטרנט

    כאשר בכיר מתמודד על משרה מבוקשת או כאשר יזם מתמודד על השקעות מצד קרנות מובילות, ההתנהגות היא אותה התנהגות, רצון לשדר מסר ברור של מצליחנות, מסר ברור של פוטנציאל וערך.

    מקבלי ההחלטות חיים בתוך עמם, הם אנושיים וככאלו ניתן להשפיע עליהם די בקלות גם בלי לשקר. ניתן בקלות לגרום למקבלי ההחלטות לחשוב עליכם מה שאתם רוצים שהם יחשבו עליכם מבלי לומר ולו מילה אחת.

    עושים זאת על ידי ניהול אפקטיבי של התדמית האישית ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות. זה דורש תשומת לב למסרים שאנחנו רוצים להעביר ואני נדגים זאת על משרה בדרג נמוך:

    במידה ויוצרים פרופיל לינקדאין אישי ובו מפרטים בהרחבה אודות לימודים (טכנולוגיים), שירות צבאי ביחידת (מודיעין), מפרסמים פוסטים אודות תחום ההתמחות בו יש לכם רצון לעבוד לצד יצירת קשרים (חיבורים) עם אנשים רנדומליים אשר עוסקים בתחום ההתמחות שבו אתם רוצים להתעסק, אתם יכולים להמתין מעט מאוד זמן עד לקבלת הצעות עבודה ממגייסים ממיטב חברות ההייטק וזאת גם בלי רקע כלשהו!

    אתם חושבים שאנחנו מבלבלים את המוח? אז זהו, ניסינו. יצרנו פרופיל פקטיבי, דאגנו לחשיפה אצל הקהלים הנכונים ולא עבר זמן רב עד שהחברים של הפרופיל בלינקדאין החלו להמליץ על הדמות הפקטיבית למחלקות הגיוס בחברה שלהם, והצעות העבודה החלו לזרום חזק.

    יודגש, בהייטק יש מגוון תפקידים שאינם טכנולוגיים אלא מנהלתיים ובתפקיד המדובר יכולנו להשתלב גם בלי רקע מתאים.

    אז נכון, בסוף יש גם ראיון עבודה, בתפקידים בכירים יש גם ועדות ותהליכים סדורים לאימות הפרטים, אבל מיתוג אישי הנו ההבדל בין הזדמנויות גדולות לבין ריק.

    כמה עולה לנהל תדמית אישית?

    ניהול תדמית אישית לא מסתכמת ביצירת כמה פרופילים ואו רכישת כמה מאמרים באתרים שונים. תדמית מקצועית דורשת השקעה רבה על פני זמן. יש בכירים שמשקיעים בכך ברציפות גם לאורך שנים..

    כאשר בכיר מעוניין לקדם את התדמית שלו, עליו להיערך להוצאה חודשית של כמה אלפי שקלים בחודש (3,000-5,000) לאורך תקופות ממושכות. כלומר, לא זול לנהל תדמית אישית ולשלוט בה בצורה טובה.

    יש לדחוק אחורה אזכורים שליליים לצד הבלטת והדגשת אזכורים חיוביים ובו זמנית גם לייצר תוכן מחזק בבלוג/רשתות חברתיות/פאנלים בתקשורת ועוד..

    צריכים עזרה בבניית תדמית או בשימור תדמית אישית? פנו אלינו, אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות ואיך לבצע זאת 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן